Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Guest Christine
Kjenner meg veldig godt igjen der... har alltid drømt mye, men i det siste har det vært helt sprøtt. Det verste er vel at det er skikkelig realistisk. Våkna helt svett her om dagen og livredd, da hadde jeg nesten blitt voldtatt, jeg rakk akkurat å komme meg unna når jeg våknet.

Nå kjenner jeg meg klar for å dra hjem, stikke innom Staples på veien og skaffe det jeg trenger til utstillingen i helgen :) Så er det bare å gjøre siste forberedelsene!

Det er i tillegg så ekkelt å våkne også ikke vite om det er drøm eller ikke. Har våkna flere ganger å dratt til kjæresten min/vekt han for å kjefte på han osv. Noen ganger kan jeg våkne panisk helt til jeg skjønner at det en en drøm. Jeg drømmer ofte, og husker drømmer veldig detaljert, så blir litt forvirra noen ganger :P

(Har verdens snilleste kjæreste altså, men drømmer kun stygge ting om han, stakkar :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Det er i tillegg så ekkelt å våkne også ikke vite om det er drøm eller ikke. Har våkna flere ganger å dratt til kjæresten min/vekt han for å kjefte på han osv. Noen ganger kan jeg våkne panisk helt til jeg skjønner at det en en drøm. Jeg drømmer ofte, og husker drømmer veldig detaljert, så blir litt forvirra noen ganger :P

(Har verdens snilleste kjæreste altså, men drømmer kun stygge ting om han, stakkar :lol:)

:icon_redface: Samme her, stakkars snille kjæresten som får kjeft... Jeg husker også skikkelig detaljert. Merkelig greier! Noen ganger lurer jeg på om jeg skal skrive ned alt jeg drømmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt motstridende å si det til Pajko enn den tiden sonen bruker på å forhellige hvor lett og greit og enkelt det er med hund under studietiden?

Kan du ikke få 2000kr støtte fra foreldre/mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

:icon_redface: Samme her, stakkars snille kjæresten som får kjeft... Jeg husker også skikkelig detaljert. Merkelig greier! Noen ganger lurer jeg på om jeg skal skrive ned alt jeg drømmer :P

Haha! Jeg har også vurdert å skrive ned drømmene mine :P Familien min mener jeg må skrive ned og publisere som bok, men den tror jeg blir merkelig og sinnsyk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt motstridende å si det til Pajko enn den tiden sonen bruker på å forhellige hvor lett og greit og enkelt det er med hund under studietiden?

Kan du ikke få 2000kr støtte fra foreldre/mnd?

Men det ER jo vanskeligere å finne et billig sted å bo når en har hund da. Men jeg forstår Pajko godt.

De må være heldige de som kan få 2000 av foreldre i mnd gitt...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hunden er jo min! Det er mig som har valgt at få hund, ikke mine forældre. De vil gerne passe ham i en periode, men han er jo min. Det skal kunne lade sig gøre, at være studerende med hund. Hvis det var for en kortere periode, at han skulle blive i Danmark, så var det ikke noget problem, men jeg har prøvet at bo i Norge et halvt år uden hund.

Og selvom jeg ikke havde mye fritid, så savnede jeg ham hver eneste dag! Om det er muligt, vil jeg aldrig bo uden hund igen for en længere periode.

1. Dropp bilen

2. Finn deg en millionær

3. Deltidsjobb?

4. Se om du finner et billig kollektiv etc :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve fortjener en stor klem nå: :hug: Håper det ikke blir så ille, og at du får god hjelp!

Jeg fortjener faktisk en klem jeg også. Sølte nettopp en skvett kokende vann på foten min. Har et håndkle med kaldt vann oppå den nå, sitter og gleder meg til det blir skikkelig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Dropp bilen

2. Finn deg en millionær

3. Deltidsjobb?

4. Se om du finner et billig kollektiv etc :)

1. Men uanset om jeg har bilen eller ej, får jeg stadig betale af på lånet. Jeg kan ikke få 90.000kr for en brugt kia picanto, som har kørt 40.000km... Det er ikke muligt.

2. Jeg prøver :P

3. Jeg vil rigtig gerne have et deltidsjobb. Men det er svært at søge, når jeg ikke ved hvordan mit skema ser ud eller hvornår de ture vi skal på ligger. Jeg har snakket med en dansk studerende, som siger det kan være vanskeligt at have deltidsjobb i hverdagen. Men alle ferie skal helt sikkert bruges på jobb.

4. Jeg kigger efter alt, men vil helst have noget for mig selv. Men jeg kigger på alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt motstridende å si det til Pajko enn den tiden sonen bruker på å forhellige hvor lett og greit og enkelt det er med hund under studietiden?

Kan du ikke få 2000kr støtte fra foreldre/mnd?

Nei, for de tilfellene er jo stort sett folk som allerede HAR boplass der det er greitt å ha hund, ev økonomi til å betale det det koster. Pajko sitter i et annet land med et meget strengt budsjett, har en hund som ikke er veldig glad i fremmede og hun skal i tillegg reise endel i forbindelse med studiene. Da er det letteste å komme igang med skolen og bo en plass hun har råd til, og så ev oppgradere slik at hun kan få med hunden etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:teehe: Glad mine er korthårete siden de er rullere begge to.

Det hender man drømmer om korthår, ja... :lol:.

Siden forrige post har jeg altså rukket å gå på do, funnet fram utstyr for å legge om dekk, lagt om til vinterdekk igjen og vasket hendene etterpå :D. Kjerringer kan å legge om dekk, ja :D. Og jeg har ikke trykkluft eller noe, for tenk :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Men uanset om jeg har bilen eller ej, får jeg stadig betale af på lånet. Jeg kan ikke få 90.000kr for en brugt kia picanto, som har kørt 40.000km... Det er ikke muligt.

2. Jeg prøver :P

3. Jeg vil rigtig gerne have et deltidsjobb. Men det er svært at søge, når jeg ikke ved hvordan mit skema ser ud eller hvornår de ture vi skal på ligger. Jeg har snakket med en dansk studerende, som siger det kan være vanskeligt at have deltidsjobb i hverdagen. Men alle ferie skal helt sikkert bruges på jobb.

4. Jeg kigger efter alt, men vil helst have noget for mig selv. Men jeg kigger på alt...

Huff, skal ikke være lett :(

... Pim er sosialt tilbakestående og en gang kommer hun til å få skikkelig juling om hun fortsetter å være like naiv og dum :P Nei, det er IKKE smart å begynne å leke med halen til hunder som flekker tenner til deg!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! Fine folk er dere! :)

Jeg har funnet ut at jeg skal "feire" at jeg har en diagnose med hjemmelaget sjokoladefondant. :aww: Det er lov når man får kjipe beskjeder men det er lite å gjøre med det! Life goes on!

Soniser altså :wub:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Pim er sosialt tilbakestående og en gang kommer hun til å få skikkelig juling om hun fortsetter å være like naiv og dum :P Nei, det er IKKE smart å begynne å leke med halen til hunder som flekker tenner til deg!

Vigdis gjorde det på Leto, Mutten som eide halen var ikke like enig i at det var kjempegøy :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt motstridende å si det til Pajko enn den tiden sonen bruker på å forhellige hvor lett og greit og enkelt det er med hund under studietiden?

Kan du ikke få 2000kr støtte fra foreldre/mnd?

Mine forældre har desværre ingen mulighed for at hjælpe mig økonomisk. Men jeg bor pt. hjemme uden at betale for det, for at spare penge sammen til alle de ting jeg må købe, når jeg starter på studiet.

Men det ER jo vanskeligere å finne et billig sted å bo når en har hund da. Men jeg forstår Pajko godt.

De må være heldige de som kan få 2000 av foreldre i mnd gitt...

Ja, det vanskeligt, men ikke umuligt! Jeg har ikke opgivet håbet endnu :)

Nei, for de tilfellene er jo stort sett folk som allerede HAR boplass der det er greitt å ha hund, ev økonomi til å betale det det koster. Pajko sitter i et annet land med et meget strengt budsjett, har en hund som ikke er veldig glad i fremmede og hun skal i tillegg reise endel i forbindelse med studiene. Da er det letteste å komme igang med skolen og bo en plass hun har råd til, og så ev oppgradere slik at hun kan få med hunden etterhvert.

Dét er sådan set også planen, men jeg vil gerne se om det er muligt, at få Pajko med hurtigere end jeg egenligt var planlagt. Jeg har lige lagt annoncen på finn.no for et par dage siden, så jeg kan vel få flere henvendelser.

Huff, skal ikke være lett :(

... Pim er sosialt tilbakestående og en gang kommer hun til å få skikkelig juling om hun fortsetter å være like naiv og dum :P Nei, det er IKKE smart å begynne å leke med halen til hunder som flekker tenner til deg!

Nej, lett skal det ikke være. Men det skal nok lykkes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! Fine folk er dere! :)

Jeg har funnet ut at jeg skal "feire" at jeg har en diagnose med hjemmelaget sjokoladefondant. :aww: Det er lov når man får kjipe beskjeder men det er lite å gjøre med det! Life goes on!

Soniser altså :wub:

Stoooooor klem :hug: :hug:

Og gratulerer hipp hipp hurra nå ble jeg kjempeglad på vegne av deg SFX! :D Det fortjener du, og passer du så godt til. :)

Helt siden jeg meldte meg inn her for 5 år siden (trodde det var igår jeg) har jeg lagt merke til hvor mye du kan og hvor mye du brenner for akkurat det! :)

Gratulerer kjempemasse til Caroline også!! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! Fine folk er dere! :)

Jeg har funnet ut at jeg skal "feire" at jeg har en diagnose med hjemmelaget sjokoladefondant. :aww: Det er lov når man får kjipe beskjeder men det er lite å gjøre med det! Life goes on!

Soniser altså :wub:

Jeg leste først sjøgressyndrom jeg, og skjønte virkelig ikke hva du snakket om. :lol:

Skjønte hva det var snakk om etter hvert da folk begynte å klemme på deg og sånn da, så nå får du all medfølelse herfra også. Og jeg skjønner veldig godt at det er godt å i alle fall vite hva det er, samtidig som man synes det er skikkelig kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Tror de siste timene har vært noen av de verste i mitt liv :P omgangsjuken på hele gjengen, babyen også. Aldri hatt det før nå, innmari godt det gir seg raskt..
Liker fordi du skriver det med humor :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Tenker jeg at jeg må finne noen som gidder å lage mat til meg, før jeg blir så tjukk og lat at jeg ikke orker å gå tur med bikkjene sjøl. Jeg spiser pistasj-is til middag i dag :P

Du, har vi ikke diskutert detta da? Små ordentlige måltider. Ellers får du vondt magen vettu -_-

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...