Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

:lol: fikk en sur melding nå, kjøpte en dårlig pitbull i går, og endret navnet på den.

Wat is "Some Pie For Gan"? What the 1 up happend to pauline???

Okei..... Om folk ikke tåler at det byttes navn på bikkja, får de la være å selge den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei..... Om folk ikke tåler at det byttes navn på bikkja, får de la være å selge den!!

Ja ikke sant :lol:

Jeg lar vær å selge endel av mine avlstisper, selv om de kanskje bare skal ha ett kull, fordi jeg synes at det er gøy å se egne navn fylle hele. Men hunder jeg selger driter jeg da f i om folk endrer navn på... har uansett prefix da. Har endret navn på de fleste jeg har kjøpt, har ikke fått klage før nå-.

Men... er jo endel småjenter som spiller dette da, som tar det veldig alvorlig, og som ikke helt skjønner greia tror jeg. Er en jente på sighthound forumet som driver å maser om at alle må bruke hennes 1HH level 1 salukitispe i avl :lol: fristende liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant :lol:

Jeg lar vær å selge endel av mine avlstisper, selv om de kanskje bare skal ha ett kull, fordi jeg synes at det er gøy å se egne navn fylle hele. Men hunder jeg selger driter jeg da f i om folk endrer navn på... har uansett prefix da. Har endret navn på de fleste jeg har kjøpt, har ikke fått klage før nå-.

Men... er jo endel småjenter som spiller dette da, som tar det veldig alvorlig, og som ikke helt skjønner greia tror jeg. Er en jente på sighthound forumet som driver å maser om at alle må bruke hennes 1HH level 1 salukitispe i avl :lol: fristende liksom :P

Jepp, er mye ymse ute og går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: fikk en sur melding nå, kjøpte en dårlig pitbull i går, og endret navnet på den.

Wat is "Some Pie For Gan"? What the 1 up happend to pauline???

Hahaha! :lol:

Okei..... Om folk ikke tåler at det byttes navn på bikkja, får de la være å selge den!!

Ikke sant, jeg mener det er det samme med å pensjonere hundene. Har fått en sur melding når jeg kjøpte ei tispe som var avlet 5-ish ganger og pensjonerte henne med en gang. "Hun hadde da gode gener, hvorfor gjør du slikt?? Ikke kjøp hunder hvis du bare skal pensjonere de!!" Ikke selg de hvis du ikke vil at de skal bli endret navn på, eller bli pensjonert :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, jeg mener det er det samme med å pensjonere hundene. Har fått en sur melding når jeg kjøpte ei tispe som var avlet 5-ish ganger og pensjonerte henne med en gang. "Hun hadde da gode gener, hvorfor gjør du slikt?? Ikke kjøp hunder hvis du bare skal pensjonere de!!" Ikke selg de hvis du ikke vil at de skal bli endret navn på, eller bli pensjonert :aww:

Jupp, noen ganger gjør man bomkjøp, og da er det greitt å pensjonere de. Solgt er solgt, på FP som IRL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tomt for utstyr og penger, så nå er det opphørssalg på hunder...men nåde den som forandrer navna! :sint_01:( :lol:)

Takk :D:flowers:

Jupp, noen ganger gjør man bomkjøp, og da er det greitt å pensjonere de. Solgt er solgt, på FP som IRL ;)

Hehe, jeg kjøpte den med vilje og kun for å pensjonere den :innocent:

Men ja, solgt er solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt søtt da :lol: jenta som maser på at alle skal bruke den 1HH saluki-tispa si i avl skriver dette om henne:

I know, I know, she's so pretty, you don't have to remind me! BTW: She's not up for breeding right now, but I promise I'm gonna put her back up soon.

This is her family-
Offspring-Alto, who is currently still in a litter (Etter min hannhund *fnis*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Medical Marijuana for Dogs var fin. Særlig hun som er for fordi papegøya hennes ble så fin i fjæra av å spise hampfrø. Jeg spiser hampfrø hver dag, så jeg er mao helt klart for. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medical Marijuana for Dogs var fin. Særlig hun som er for fordi papegøya hennes ble så fin i fjæra av å spise hampfrø. Jeg spiser hampfrø hver dag, så jeg er mao helt klart for. :lol:

Du er fin i fjøra du også? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
Du er fin i fjøra du også? :aww:

Jeg er som en påfugl å regne :afro: Dessverre er det bare enn så mye proteiner og sunne fettsyrer kan gjøre for meg. I motsetning til den fuglen er jeg fortsatt a nervous feather-picking wreck. Hampfrø til tross. Jeg synes bare det var litt artig. Litt som å dra inn hvor vakre valmuer er i heroindebatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil ha henne (for type 1000) så selger jeg henne til noen andre :P

Da har jeg et SH kull: http://www.furry-paws.com/litter/view/189950 der alle er cream and white. Men hvis du er interessert i moren: http://www.furry-paws.com/dog/index/431251 som er silver and white, så kan jeg selge henne til deg for 1000?

Ånei, er jeg for sent ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, er jeg for sent ute?

Akkurat ikke! Valpene er 5 dager gamle, hvis du er interessert i de. Og moren har jeg beholdt, i tilfelle du ville ha henne :)

edit: Awwwyeeaaah! "Congratulations! NCFT WinB Nephele won Best of Breed! You are officially the best Vizsla trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment."

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅå Nå har jeg snart noen tisper som er 100 dager gamle. Dritvanskelig å vente! Klarte å nesten blakke meg igjen med å kjøpe bra levlede, uavlede og gamle pitbuller i stad... jeg SKAL vente med de jeg har nå, så da måtte jeg finne noe å avle på imens :P Heldigvis brukte noen en av hannene mine i avl pluss at en av de dyreste hundene mine ble kjøpt, så da har jeg råd til konkurrering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Klarte ikke holde meg, så jeg måtte førstegangs avle på 5 tisper som var 58 dager :P

Beholder bare 1 valp fra hvert kull, så om noen skulle være intressert så gi beskjed så setter den opp for salg.

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor beholder du ikke to uansett, også kan du tjene litt penger på dem ved å låse dem og sette dem opp for salg? Det gjør jeg iallefall når jeg bare skal beholde en selv :D De blir jo sikkert ganske bra når tispene er så gamle. Hvor bra ble de forresten? Klarer ikke helt bli klok på det der jeg, når comp. exp. blir høy.

edit: hva heter du der inne egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Hvorfor beholder du ikke to uansett, også kan du tjene litt penger på dem ved å låse dem og sette dem opp for salg? Det gjør jeg iallefall når jeg bare skal beholde en selv :D De blir jo sikkert ganske bra når tispene er så gamle. Hvor bra ble de forresten? Klarer ikke helt bli klok på det der jeg, når comp. exp. blir høy.

edit: hva heter du der inne egentlig?

Neeee har alt for mange hunder som skal gjøres ditt og datt med :P

Ett par av kullene ble ok, og ett par ikke ok. Dette var fargeavl på høytplan :lol:

Heter: Talia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...