Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Takk for det, etter tre runder over 900 riktige og slurvefeil så føltes det innmari kjekt :P 

Hmmm, min logger ikke ut av seg selv. Måtte bare slutte å ta pauser, det rota det bare enda mer til når jeg startet opp igjen. De gangene jeg kom lengst gjorde jeg i en sitting. Bare slutt å se på antall korrekte, det var mer stressende enn å bare klikke seg videre i en jevn flyt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@MissHeike Så rart! Min gjør det, må ofte logge inn igjen på nytt når jeg har hatt en pause, selv om nettsida har stått oppe og pålogga hele tida. Tipper jeg logger inn 5-6 ganger i løpet av en gjennomsnittlig dag, og da må jeg begynne på nytt igjen. Mulig det er cookiesinnstillingene på pcen min eller noe som gjør det, får se litt på det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Vims skrev:

@MissHeike Så rart! Min gjør det, må ofte logge inn igjen på nytt når jeg har hatt en pause, selv om nettsida har stått oppe og pålogga hele tida. Tipper jeg logger inn 5-6 ganger i løpet av en gjennomsnittlig dag, og da må jeg begynne på nytt igjen. Mulig det er cookiesinnstillingene på pcen min eller noe som gjør det, får se litt på det en gang.

Nåja, men i dag så ble det resetta for meg også, så kan være jeg ikke tar så lange pauser? Mener bestemt å huske at jeg har plukket det opp flere ganger hver dag, så tidlig på morgenen før det resetter seg så har jeg enda likedan tall som da jeg avsluttet før jeg la meg. Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, maysofie skrev:

Noen som har en LVL 80+ stamina border collie-hanne, gjerne ikke piebald/extreme piebald-bærer, de kunne tenkt seg å åpne for parring eller selge? :)

Har sikkert det jeg, hvis du ikke har kikket allerede? Hvis ikke så er mine veldig nært det om du vil vente. Tror jeg har avlet vekk sp or sw fra mine. De er vel i isabella kennelen. Eventuelt i Hall of Fame og Border Collie treassures :P 

Edit: Kip's Nightshifter VI lala 4STM 24HH Isabella and irish white with silver points - level 94.
Genene hans er kk EE bb dd slsl atat sisi mm rr tt cwcw gg uu.
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, MissHeike skrev:

Har sikkert det jeg, hvis du ikke har kikket allerede? Hvis ikke så er mine veldig nært det om du vil vente. Tror jeg har avlet vekk sp or sw fra mine. De er vel i isabella kennelen. Eventuelt i Hall of Fame og Border Collie treassures :P 

Edit: Kip's Nightshifter VI lala 4STM 24HH Isabella and irish white with silver points - level 94.
Genene hans er kk EE bb dd slsl atat sisi mm rr tt cwcw gg uu.

Jeg hater å traske gjennom andres kenneler, så nei, har ikke tittet :lol:

Du har ikke noen du kunne tenkt selge?
Orker ikke sette disse tispene på vent, holder enda på å avle ut mine oppstartshunder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@maysofie Jeg kan sjekke når jeg har gjort ferdig alle hundene. Men generelt tror jeg at jeg har solgt unna det meste som jeg ikke ville ha for en tid tilbake.

Nightshifter VI er tilgjengelig for avl om du vil, han er en veldig fin hund og med level 94 kan han dra opp kvaliteten ganske greit. Syns ikke han har så værst gener heller. Skal ha noen parringer selv, han får jo ikke flere nå siden han er 101 dager, men noen parringer kan jeg "ofre" :P 

Jeg har ett par andre, men de er nok ikke Isabella med Points og ikke så høy som han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har savnet laeken! Orker ikke kjøret om å få de perfekte hundene, har importert noen få høyere multiplier 0hh-hunder som jeg tenkte bygge int-linjer av etterhvert, så får vi se hvor lenge jeg orker ha dem :)

 

Har forresten en 4cha laek om noen vil ha.
Og en 5HH 3hh 2stm hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tonjek skrev:


Finnes det noen kortversjon av hva lala 4STM 24HH betyr? Kjente jeg ble nysgjerrig her emoji23.png

lala er sett på som beste litter genet. 4STM er 4x Stamina stat (stmstm stmstm) og 24HH er en hund uten defekter, 24 perfekte parr.

>>Dette<< er en hund som er lala 4STM 24HH :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2013 at 4:06 PM, Krutsi skrev:

Jeg har en del valper til salgt, både gode i fart og et par til utstilling.. Jeg aner ikke om dere kan kjøpe av meg enda, siden jeg er bare på level 2.. men kalles #1091892

Kan noen gå inn på denne kontoen og se om den er fortsatt aktiv? Evt hva brukernavnet er? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Krutsi skrev:

Kan noen gå inn på denne kontoen og se om den er fortsatt aktiv? Evt hva brukernavnet er? :P 

Du har Krutsi som kallenavn der også, men brukernavnet synes ikke uten videre for andre brukere. Det kan være det samme navnet som kallenavnet, men trenger ikke å være det. Kontoen er der da, i det minste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vims skrev:

Du har Krutsi som kallenavn der også, men brukernavnet synes ikke uten videre for andre brukere. Det kan være det samme navnet som kallenavnet, men trenger ikke å være det. Kontoen er der da, i det minste. :)

Hum... noen ide på hva brukernavnet mitt kan være? :lol: 

1 time siden, MissHeike skrev:

Endret du navnet ditt som vises for folk? Du heter bare Krutsi #1091892. Kontoen er "støvete" Logget inn sist 2 Mars 2013. 

Aner ikke :lol: men ja, vet den er gammel :P tenkte egentlig jeg skulle bare "se meg litt rundt" igjen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Krutsi skrev:

Hum... noen ide på hva brukernavnet mitt kan være? :lol: 

Aner ikke :lol: men ja, vet den er gammel :P tenkte egentlig jeg skulle bare "se meg litt rundt" igjen :lol: 

Om du husker vilken mail adresse du brukte så kan du finne brukernavn der og da kan du jo bare tilbakestille passordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MissHeike skrev:

Om du husker vilken mail adresse du brukte så kan du finne brukernavn der og da kan du jo bare tilbakestille passordet :)

Hvordan lager du liste over avlsbasen din?
Hver gang jeg prøver å lage en OK liste, så ser det helt grusomt ut :P Tar så lang tid når jeg skal avle, for å sjekke opp i hundene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wachita skrev:

Hvordan lager du liste over avlsbasen din?
Hver gang jeg prøver å lage en OK liste, så ser det helt grusomt ut :P Tar så lang tid når jeg skal avle, for å sjekke opp i hundene. 

Excel er fantastisk til dette. Det er nært grenseløst hva man kan gjøre der. 

Jeg har en liste med 101 slotter - så har jeg tallene 0/101 (Breeding day), 89, 13,12 og 6. 

Jeg har mange nok raser til å fylle alle 101 dagene og tallene flytter jeg hver dag så jeg bare ser der hvem som er 89 dager og hvem som er 101 - hvem som jeg må sjekke at jeg har valgt i kull og hvilken hunder som er dag 13 siden jeg holder øye med levelen de får etter første show natta :)

Jeg lager stamtavler til favoritt hundene også i excel faktisk xD Heter du Wachita på FP? Da kan vi kanskje bli venner? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MissHeike skrev:

Excel er fantastisk til dette. Det er nært grenseløst hva man kan gjøre der. 

Jeg har en liste med 101 slotter - så har jeg tallene 0/101 (Breeding day), 89, 13,12 og 6. 

Jeg har mange nok raser til å fylle alle 101 dagene og tallene flytter jeg hver dag så jeg bare ser der hvem som er 89 dager og hvem som er 101 - hvem som jeg må sjekke at jeg har valgt i kull og hvilken hunder som er dag 13 siden jeg holder øye med levelen de får etter første show natta :)

Jeg lager stamtavler til favoritt hundene også i excel faktisk xD Heter du Wachita på FP? Da kan vi kanskje bli venner? :P

Lyst å lage screenshot, så jeg får se? :P brukte excel jeg og, men fant aldri helt systemet for meg. 

Heter Wachita der og ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...