Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

På 3/25/2016 at 8:11 PM, Tine Kristine Lindbeck skrev:

Har det noe og si hvor bra kullet blir på hvor mange kull far har hatt ?

Nei, du kan bruke alle parringer til far fra 12 til 101 dager gammel og kvalitet vil bli den samme.

http://www.furry-paws.com/dog/index/1910697 Dean var en av mine mest populære studs og har en drit lang avkomsliste, men når jeg endelig fikk brukt han på egne tisper så fikk jeg den kvaliteten hans level kunne gi meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MissHeike skrev:

Nei, du kan bruke alle parringer til far fra 12 til 101 dager gammel og kvalitet vil bli den samme.

http://www.furry-paws.com/dog/index/1910697 Dean var en av mine mest populære studs og har en drit lang avkomsliste, men når jeg endelig fikk brukt han på egne tisper så fikk jeg den kvaliteten hans level kunne gi meg :)

oki, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Woop woop, i'm back. :P Ny rase var det som skulle til. Leeeeenge siden jeg har spilt, så må komme litt inn i det igjen. Bruker IceRyder kontoen. Der jeg nå da vil ha Collies og Black Mouth Cur. Kjøpt meg en hau 1 gen BMCr og har såvidt startet litt avl på dem. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å ha breeding pair av Black Mouth Cur - ikke akkurat SÅÅ fornøyd med at det ble enda en jaktbikkje når det først blir to nye raser så tett på seg da, men har som sagt importert 2 hunder med FamP og FPD, så får jeg sulle med dem. stm og tracking aptitude som resten av gjengen som ikke går herding :) Skal breedes på dag 89 og 101. 

 

Fikk forresten en melding fra en som var imponert over BC'ene mine. Hun la ut i det vide og det brede om hvordan hun avler for den beste kvalitet og at hun ikke inbreeder, for det er fy-fy. :P Hehehe.. 24HH lala alene på BC er ikke kvalitet i mine øyne da og så er jo alle 3 linjene sterkt innavlet for noen få generasjoner siden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MissHeike skrev:

Jeg kommer til å ha breeding pair av Black Mouth Cur - ikke akkurat SÅÅ fornøyd med at det ble enda en jaktbikkje når det først blir to nye raser så tett på seg da, men har som sagt importert 2 hunder med FamP og FPD, så får jeg sulle med dem. stm og tracking aptitude som resten av gjengen som ikke går herding :) Skal breedes på dag 89 og 101. 

 

Fikk forresten en melding fra en som var imponert over BC'ene mine. Hun la ut i det vide og det brede om hvordan hun avler for den beste kvalitet og at hun ikke inbreeder, for det er fy-fy. :P Hehehe.. 24HH lala alene på BC er ikke kvalitet i mine øyne da og så er jo alle 3 linjene sterkt innavlet for noen få generasjoner siden. 

 

Enig når det gjelder jaktbikkjene. Håper neste rase blir noe helt annet.

Jeg kommer til å hurtigavle noen av dem for å få opp int/stm tror jeg, og så avle igjen på dag 101 (og evt. 89).

 

Haha, det fine med innavl er jo at man kan krysse ut igjen... :P BC er vel ikke akkurat vanskeligste rasen å skaffe seg 24HH lala på, nei. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/16/2016 at 0:32 AM, Vims skrev:

 

Haha, det fine med innavl er jo at man kan krysse ut igjen... :P BC er vel ikke akkurat vanskeligste rasen å skaffe seg 24HH lala på, nei. :lol:

Ja, er vel fordi jeg har så mange at det ikke er direkte innavl lengre, men alle er nært beslektet uansett, alle 3 linjene stammer fra samme hannhund.

Kvalitets BC har 4stat 20-24HH og høy MP i mine øyne. Litter genet bryr meg lite egentlig, eneste grunnen til at jeg avler for lala er at folk har det for seg at det er best of the best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avler på dag 89 og 101 på alle side rasene mine - 101 for BCene. Grensa for avl er satt til 110 dager, men virkelig, den er jo der for å hindre at man glemmer hunder. Nå parer en masse folk på dag 98 og 110, de tar jo bare problemet med seg, glemmer en hund og den blir 111 dager så må du jo retire, akkurat som før... 10 dager med en ubrukelig hund som gjør at overview ikke er grønn med at alle er tatt vare på er ikke verdt det etter min mening. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Guest Michellus

Jeg for min del avler for lala kun fordi jeg vil ha mer å velge i :P

Moro å komme tilbake! Angrer ikke på at jeg låste alle hundene mine.:) Nå blir det å få til en rød linje på terv, fortsette med å få god kvalitet på groenendael og få til god linje på schipperke. Føler jeg trenger en rase til, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lite tid til FP en stund nå, og skal på ferie i morgen.

Mens jeg er på ferie jobber jeg med å få Sibbene mine opp av grøfta, vil ha dem med 4xstm og solid med points, uten light undersides og plutselig var linja mi full av UU, hh og lite med stm. Jaja, fant frem en av base hundene som jeg ikke hadde kvittet meg med og har fått startet opp en liten gruppe som skal gi nytt driv til når jeg er tilbake igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, maysofie skrev:

Måtte titte innom nå, hvorfor kan jeg ikke lengre beholde to valper?

Stund siden jeg har vært der, men mener du må være betalende "vip" kunde for å beholde to.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JeanetteH skrev:

Stund siden jeg har vært der, men mener du må være betalende "vip" kunde for å beholde to.

 

Aaaah, ja, selvfølgelig! Mente huske at det gikk med Breeder-yrket, men det er jo for Elite-spillerne. Jaja, mangler 2 FPP, har ikke nok $ til å kjøpe de akkurat nå heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
På 10/12/2016 at 7:39 PM, maysofie skrev:

Kom meg til 934 i går før nettet datt ut og dermed måtte restarte spillet :lol:

Åh, da hadde jeg grini hardt. :|

Synes liksom å komme meg til 34 var bra :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg kjenner veldig på hvorfor jeg tok meg en pause. Annet enn å compete, avle og skaffe penger, er det liksom ikke så mye annet å gjøre. :P Skulle ønske det var en interaktiv måte man kunne trene eller compete på, det hadde vært moro!

Også savner jeg nye raser som ikke er jakthunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...