Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jeg ? #1220507)

Hahah, har 20 shelti kull nå :P hahaha, vet det er teit, men må blir kvitt hunder

Stalking complete xD

Jeg har mange hunder, men jeg vil ligge i toppen så da må jeg vel. Men det går fint, går kjapt unna når man sitter å ser på noe samtidig :) Har ei venninne som har en litter liste som er langt som ett vondt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hekkan, hvor mange hunder har du egentlig?! Det er jo en hel dagsjobb å styre med alle de der :lol:

har 258- men har begynt og selge ut da :P ja det er en dagsjobb, er en grunn til at nesten aller er låst, :P så tenkte jeg skulle komme meg under 200 i hvertfall :)

Stalking complete xD

Jeg har mange hunder, men jeg vil ligge i toppen så da må jeg vel. Men det går fint, går kjapt unna når man sitter å ser på noe samtidig :) Har ei venninne som har en litter liste som er langt som ett vondt år.

jeg har hatt 30 kull :P hahha,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det så det suser, gjorde godt å ha litt pause de ukene venninna mi var her :)

Var heldig å fant en gjeng sheltier med 1.5 MP til 100k hver - alle 85-99 dager gamle og med god level, jaja den kunne vært litt høyere, men jeg sier ikke nei takk til slikt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La deg til som venn :)

Jeg prøver å ha noen hunder åpen hele tiden. Jeg satser ikke på en spesiell rase sånn egentlig, har mange forskjellige :P

så det :) jeg prøver og ha en rase opp hele tia :P heheh, men må trappe ned før jeg åpner resten av rassene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sett deg villig til å åpne hannhunden jeg sendte request på til tisper over lvl 50 i dag? :innocent:

Jeg har noen gamle tisper jeg gjerne skulle avla ut, men har ingen gode dilute-hanner å pare de med :lol:

Det kan jeg sikkert :) Skal legge han til level 50 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paring mellom 1.630 og 1.362, begge level 59.
Bare jeg som reagerer på at kullet ble 1.318 eller har level virkelig så mye å si i forhold til multiplier?

Edit:
Kullsøstra ble paret med samme hannhund, hun er level 62 og gav 1.330
(begge etter stell første dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder på level 59 gir ikke mer MP enn rundt det du har der ja. Mener å huske at tulip blant annet har forklart at MP kommer av levelen til hunden. Jeg parret level 83 x 82 i dag og valpene starter med 1.503x MP når de er gen testet, vaksinert og stelt med. Begge foreldrene har 1.412x MP. Har en hannhund på level 88 som jeg venter på at rette tispa skal dukke opp til, tenker hun skal ihvertfall være level 85, men helst høyere.

Øvre sikt av 60 gir 1.4x og det meste jeg parrer hvor begge foreldre er over level 70 blir 1.5x valper.

Endret av MissHeike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...