Gå til innhold
Hundesonen.no

Logokonkuranse AVSTEMNING


  

158 stemmer

  1. 1. Hvilken logo liker du best?

    • 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      80
    • 4
      3
    • 5
      52
    • 6
      10
    • 7
      11


Recommended Posts

Nå kan dere stemme over logoforslagene. Bullterrieren er med forbehold om at vi får tak i orginalfilene, så om den vinner og vi ikke finner de så vinner forslag nummer 2 (om bullen vinner).

Bildene:

1.

post-6328-0-27469100-1356734025.jpg

2.

post-6328-0-52609600-1356735041.jpg

3.

post-6328-0-69857100-1356901107.jpg

4.

post-6328-0-30088500-1356734371_thumb.jp

5.

post-6328-0-45484300-1356901124.jpg

6.

post-6328-0-78763200-1356734555_thumb.jp

7.

1fdcv6.png

Avstemningen er åpen til fredag 4. januar 23:59.

Endret av AnetteH
Lagt til bedre versjon av bullterrieren
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ETT??? ETT??? Herregud, for noen fjøsnisser dere er, ass. Det skal være et, ikke ett. Retter dere det opp eller? Helst med en gang? Typ nå? For ett bare skriker ut og jeg klarer ikke stemme engang. Fø

For noen flinke tegne-soniser vi har, blir imponert! (Og som vanlig har vi noen fantastiske kverulanter blant oss, hva hadde sonen vært uten )

Nummer 3, uten tvil! Men, det er mer riktig med "et" og ikke "ett". Pirkefeil though.

Posted Images

Jeg har ett spm. Er dette de ferdige utkastene? Eller "skisser"? For jeg liker veldig godt forslag 1- men den ser ut som et utkast foreløpig i allefall. Om det er den ferdige tegningen- går min stemme til en annen.

Om jeg tråkker noen på tærne- vel, beklager.

Skal sjekke opp til imorgen, men det er vel ferdige forslag. Farger og småting kan jo endres. Skal sjekkes til imorgen med IW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke opp til imorgen, men det er vel ferdige forslag. Farger og småting kan jo endres. Skal sjekkes til imorgen med IW :)

Flott :) Jeg liker fargene og omrisset på forslaget veldig godt (og håper da resten av Sonen vil stå i stil med ny logo :icon_redface: ) og symbolikken. Proporsjoner og uferdige linjer derimot, plager meg- sammen med at det er en mynde. De har ikke buken klistret på gulvet når de ligger på den måten...

Da avventer jeg min stemme :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig at logoen gjenspeiler mangfoldet av raser på forumet, og at ikke en spesiell rase får representere alle, så selv om jeg likte bullterrieren vi hadde før, så er det log nr 3 som får min stemme. Den favnet mangfoldet på en flott måte :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte 3 og 5 godt jeg :D Stemte på 3, men er usikker på hvilken jeg likte best... nr.5 var fryktelig sjarmerende, og det er fint med farger og...

Vanskelig!

Enig! Jeg stemte først på 5, men sletta stemmen og stemte på 3 i stedet. Nå er jeg usikker igjen!

Men det må stå "Et", og ikke "Ett"... :aww: Kan ikke ha skrivefeil i logo.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg stemte først på 5, men sletta stemmen og stemte på 3 i stedet. Nå er jeg usikker igjen!

Men det må stå "Et", og ikke "Ett"... :aww: Kan ikke ha skrivefeil i logo.

Jeg gjorde det samme :lol: ... og er usikker igjen og!

Og skriveleif kan vi jo ikke ha :D Men tenkte ikke over skriften da jeg stemte da, den kan man jo bare forandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg stemte først på 5, men sletta stemmen og stemte på 3 i stedet. Nå er jeg usikker igjen!

Men det må stå "Et", og ikke "Ett"... :aww: Kan ikke ha skrivefeil i logo.

Skrivefeil blir rettet opp i. Den som har sendt inn har sagt på forhånd at farger og ting kan jo endres, og som jeg nevnte i første innlegg. små redaksjonelle endringer er jo greit :)

Skal nummer 7 være en print-screen? :icon_confused:

Nei. Men vi har ikke orginalfilene til bullterrieren. Så om den vinner og vi ikke finner de så blir det nr 2 som blir logoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...