Sprettballen Skrevet 21. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Sist uke ble Nemi 1 år! Tenk så fort tiden har gått! Her er noen flere bilder av dyret Her sammen med den andre hunden min, Tuva Nemi er veldig flink med små hunder. Her sammen med en pomme/klein mix på ti uker Sååå tålmodig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Åå endelig mer bilder Fortsatt helt utrolig nydelig - og du tar så utrolig fine bilder Digga det med den lille pommemix valpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Følger med litt her, jeg. Nemi er aldeles nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 23. August 2013 Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Hun begynner å se ut som en ordentlig flott frøken! Ikke det at hun ikke var en fin frøken før nå, men sånn type voksen flott frøken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Hun er så nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 31. August 2013 Rapporter Share Skrevet 31. August 2013 En vakker,vakker ung dame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 2. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Takk alle sammen Hun begynner å bli en flott hund! Nå må hun bare bli ferdig med dette pubertetstullet, så blir det bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Så flott hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinnK Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Mange flotte bilder av flott hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Etpar bilder til jeg tok i dag da jeg testa ut nytt objektiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Så mange flotte bilder! Vakker hund også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 2. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Da er det for alvor høst på vestlandet, og i den anledning passer det seg med noen høstbilder av vidunderet som når har rukket å bli 14,5 mnd. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Nemi er nydelig! Og nicket ditt passer godt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Så fin hun er! Og så ulik Noomi! Om du er på denne siden av landet en gang, så må vi møtes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 3. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Så fin hun er! Og så ulik Noomi! Om du er på denne siden av landet en gang, så må vi møtes! Takk, jeg er helt enig med deg i det ^^ Ulik Noomi? På hvilken måte tenker du? Vi skal på Dogs4All, skal du der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 For en flott hund altså! Skikkelig fin overlinje 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Takk, jeg er helt enig med deg i det ^^ Ulik Noomi? På hvilken måte tenker du? Vi skal på Dogs4All, skal du der? Nemi er så elegant og femini, mens Noomi vil vel se ut som en blubb ved siden av. Vi skal søndagen, men usikker på om Noomi blir med eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 3. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Nemi er så elegant og femini, mens Noomi vil vel se ut som en blubb ved siden av. Vi skal søndagen, men usikker på om Noomi blir med eller ikke. Ah, sånnja! Nå er hun jo ikke fullt utvokst enda, så ikke godt å si hvordan hun vil se ut til slutt Men ja, hun har veldig feminine trekk og så har hun et veldig bamsete ansiktsuttrykk, hehe Vi skal også på søndagen, tar med Nemi da. Vi skal besøke oppdretter på lørdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Så utrolig fin hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Jeg elsker de feminine trekkene hennes, skikkelig pen og snerten schäferjente Elegant rett og slett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Så utrolig fin Nemi er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 5. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Jeg elsker de feminine trekkene hennes, skikkelig pen og snerten schäferjente Elegant rett og slett! Vel, hun SER kanskje elegant ut. Jeg vil beskrive henne som alt annet enn elegant XD *klønehunden* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 6. November 2013 Rapporter Share Skrevet 6. November 2013 Så fantastisk vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 En stund siden sist oppdatering, så her kommer noen bilder av vidunderet Nå 17 mnd. gammel. Målet for i år er å debutere i LP klasse 1 og klare opprykk til klasse 2. Det er ikke hunden det står på, men heller eieren. Dette er ei kruttønne av en hund, så det kan være en utfordring å få kanalisert energien riktig til tider Gjørmehunden 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Så fin hun er , og skikkelig tenåring i kroppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts