Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Jada Smith til pressen etter at datteren Willow hadde barbert skallen:

«Kvinner blir konstant minnet på at de ikke tilhører seg selv, at kroppene ikke er deres egne, og at de ikke har egen vilje eller bestemmelsesrett. Jeg har gitt datteren min et løfte, og det er at hennes kropp, sinn og sjel er hennes. Willow klippet håret sitt fordi skjønnheten hennes ikke kan måles i lengden på hårstråene»,

Litt fint, også med tanke på andre ting enn hårsveis :)

Endret av ida
  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Jada Smith til pressen etter at datteren Willow hadde barbert skallen:

«Kvinner blir konstant minnet på at de ikke tilhører seg selv, at kroppene ikke er deres egne, og at de ikke har egen vilje eller bestemmelsesrett. Jeg har gitt datteren min et løfte, og det er at hennes kropp, sinn og sjel er hennes. Willow klippet håret sitt fordi skjønnheten hennes ikke kan måles i lengden på hårstråene»,

Litt fint, også med tanke på andre ting enn hårsveis :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har en baby som bare sovner spontant i armene mine jeg.

I dag måtte vi vekke henne etter to timers trilletur i nærmeste by fordi vi m å t t e hjem.. Hun sov så godt hele tiden, og utrolig blid da vi kom hjem :)

Jeg har jo hørt solskinnshistoriene, men å se det SÅ godt det trodde jeg ikke.... :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Smith til pressen etter at datteren Willow hadde barbert skallen:

«Kvinner blir konstant minnet på at de ikke tilhører seg selv, at kroppene ikke er deres egne, og at de ikke har egen vilje eller bestemmelsesrett. Jeg har gitt datteren min et løfte, og det er at hennes kropp, sinn og sjel er hennes. Willow klippet håret sitt fordi skjønnheten hennes ikke kan måles i lengden på hårstråene»,

Litt fint, også med tanke på andre ting enn hårsveis :)

Så bra:) I min familie ble det ramaskrik når jeg barberte hodet som 15-åring. Foreldrene mine er rimelig open minded ( vi fikk beskjed om at det bare var å si i fra om vi likte jenter bedre enn gutter når jeg var 12 og storesøster var 13 , noe så kleint :lol:) , men der gikk det tydeligvis en grense. Nå skal det sies at jeg er såpass gammel at jenter med barberte hoder var et rimelig ukjent fenomen, jeg var også den første de hadde sett med piercing. Det var tungt å svelge at jeg ikke var opptatt av å være pen slik som andre jenter på min alder.

De vente seg til det etterhvert da, men det ble mye kjeft .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:) I min familie ble det ramaskrik når jeg barberte hodet som 15-åring. Foreldrene mine er rimelig open minded ( vi fikk beskjed om at det bare var å si i fra om vi likte jenter bedre enn gutter når jeg var 12 og storesøster var 13 , noe så kleint :lol:) , men der gikk det tydeligvis en grense. Nå skal det sies at jeg er såpass gammel at jenter med barberte hoder var et rimelig ukjent fenomen, jeg var også den første de hadde sett med piercing. Det var tungt å svelge at jeg ikke var opptatt av å være pen slik som andre jenter på min alder.

De vente seg til det etterhvert da, men det ble mye kjeft .

Jeg tror jeg klarte å la være å mugge, men jeg må tilstå at jeg var veldig skuffet da sønnen min barberte av seg det lange, lyse, krøllete håret da han var fjorten. Jeg synes han gikk fra å ligne på engelen Gabriel til å ligne på en kålrot. Han barberte hodet i mange år etterpå, mens jeg smilte tappert og var positiv av alle krefter. Sånn er det også å være mor. Her er han sju:

Markus.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg klarte å la være å mugge, men jeg må tilstå at jeg var veldig skuffet da sønnen min barberte av seg det lange, lyse, krøllete håret da han var fjorten. Jeg synes han gikk fra å ligne på engelen Gabriel til å ligne på en kålrot. Han barberte hodet i mange år etterpå, mens jeg smilte tappert og var positiv av alle krefter. Sånn er det også å være mor. Her er han sju:

Markus.jpg

Wow! Det var litt av et hår ja :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg klarte å la være å mugge, men jeg må tilstå at jeg var veldig skuffet da sønnen min barberte av seg det lange, lyse, krøllete håret da han var fjorten. Jeg synes han gikk fra å ligne på engelen Gabriel til å ligne på en kålrot. Han barberte hodet i mange år etterpå, mens jeg smilte tappert og var positiv av alle krefter. Sånn er det også å være mor. Her er han sju:

Markus.jpg

Ååååå... For et nydelig hår!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg tror jeg klarte å la være å mugge, men jeg må tilstå at jeg var veldig skuffet da sønnen min barberte av seg det lange, lyse, krøllete håret da han var fjorten. Jeg synes han gikk fra å ligne på engelen Gabriel til å ligne på en kålrot. Han barberte hodet i mange år etterpå, mens jeg smilte tappert og var positiv av alle krefter. Sånn er det også å være mor. Her er han sju:

Markus.jpg

Bare jeg som tenkte at en 14 år gammel gutt skal ikke se ut som engelen Gabriel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Loke, jeg var også en skinna og perforert raddis. :lol: Herregud så mye rart jeg har funnet på med tryne, hår og klær. :D

Kålrot, Pippin? :lol: Herlig! Han var kjempefin var'n, lille engelen. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plasserte middagsmaten på bordet på fredag, H skuler opp på meg og sier "Gå bort!", "Hei, sånn snakker du ikke til moren din" sier jeg, og er litt småstreng. To sekunders tenking og "Vær så snill og gå bort?" kommer det fra lille krapylet.

Den blir nok gjentatt, for hva annet kan man gjøre enn å le (og le)? :lol:

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dessverre.. Ingenting som tyder på at jeg burde være noe annet sted heller :P

:lol: Sorry, det er jo selvsagt hyggelig at du er her også :P Gleder meg til å se bebisen din!

Tuva bare smiler og smiler og smiler for tiden. Hun har lært å plukke opp smokken og putte den i munnen (men ikke riktig ende enda, dessverre, men hun har skjønt prinsippet :P ), hun drar seg opp på rumpa også opp på beina om jeg holde rhenne i hendene, etc. Hun er ingen liten baby lenger i alle fall :lol:

Edit: Og fødestøv til charleen! Jeg hadde stor nytte av fødestøvet, så nå får du bruke det :P

Så på torsdag kjører vi østover og skal være der i halvannen uke. Jeg gleder meg hinsides masse og det gjør besteforeldrene og tanten også. Bare synd mannen er igjen hjemme.

Hvor bor sonisene med babyer? Vi burde jo hatt et sonenbarseltreff :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Sorry, det er jo selvsagt hyggelig at du er her også :P Gleder meg til å se bebisen din!

Tuva bare smiler og smiler og smiler for tiden. Hun har lært å plukke opp smokken og putte den i munnen (men ikke riktig ende enda, dessverre, men hun har skjønt prinsippet :P ), hun drar seg opp på rumpa også opp på beina om jeg holde rhenne i hendene, etc. Hun er ingen liten baby lenger i alle fall :lol:

Edit: Og fødestøv til charleen! Jeg hadde stor nytte av fødestøvet, så nå får du bruke det :P

Så på torsdag kjører vi østover og skal være der i halvannen uke. Jeg gleder meg hinsides masse og det gjør besteforeldrene og tanten også. Bare synd mannen er igjen hjemme.

Hvor bor sonisene med babyer? Vi burde jo hatt et sonenbarseltreff :P

Tiden flyr!! E er ingen bitteliten baby lengre, men vi bor i Oslo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå tusen takk :heart: Jeg er veldig enig, lille fine gutten min :ahappy: (Nei, han får ikke lov til å flytte hjemmefra før han er rundt 40 tror jeg..)

Utrolig nok så kommer det en periode da det føles helt greit at de flytter ut. Store tenåringer opptar hele sofaen, stjeler fjernkontrollen og har stinkende strømper! :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...