Jump to content
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3

Recommended Posts

Jeg tror nok jeg også ville gått for troll asså, som andre har foreslått. En hullete bukse du klipper nederste delen av, en stripete genser, kanskje en rufsete vest oppå, herje masse med håret, litt farge i ansiktet og en kjapt heklet hale. :)

Eller kle ham i grått, hekle ører og stappe en lang grå sokk full av noe til hale og la ham være store, stygge ulven?

første gang jeg ser Kaptein sabeltann på rosa scooter :P

Modernisert den litt. "Den rosa dame" :lol:

Er det noe store sterke sjørøvere kler så er det rosa!

Heljar så bildet og ropte "Kaptein Sabeltann!", så kostymet er innertier iallfall! Digger den luggen til A, den er bare helt kanon.

• Like 2

Forumet fortsetter under annonsen

Nå har dere gjort meg usikker igjen. Kanskje vi skal kjøre troll? Eller ulv?

Mamma kledde meg ut som terningdyr til et karneval i barnehagen. Hun festet stoff rundt en pappeske og laget den om til en terning (den var rød med grønne terningprikker på, husker jeg). Så sydde hun en hale på meg, og sydde også en slags hatt/maskesak jeg kunne ha på som matchet med resten. Så hadde jeg vel bare rød strømpebukse og genser inni tror jeg :lol: .

Det var virkelig forseggjort altså! Men det innså jeg såklart ikke på den tiden :queen: .

• Like 1

Troll! Han kommer til å bli kjempesøt. I tillegg er det kanskje litt lettere for de andre barna å skjønne? (Men nå har jeg aldri hatt noe forhold til Tommeliten, da.)

Er det noe store sterke sjørøvere kler så er det rosa! Heljar så bildet og ropte "Kaptein Sabeltann!", så kostymet er innertier iallfall! Digger den luggen til A, den er bare helt kanon.
Mohahaha 450 kr for jakke og 350 kr for hatt. Løp og kjøp! Pappaen kjøper hatten da. Håper jeg. Han tok til nød av seg jakka til middagen. Etter mye debatt. Jeg måtte fortelle at den kunne bli ødelagt , da var det greit. Skal bli spennende å få på han pysj... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sånne kostymer lagde mamman min.... jeg ble aldri vist dette da, jeg hadde vel hylgrått resten av livet om jeg fikk se mamman min sånn :lol: .

heksa.jpg

• Like 1

Har de ansiktsmaling på Europris mon tro? Jeg har ikke mulighet til noen ekskursjoner før fredag.

Røverkjøp, Loke! :lol: Herregud, det er helt sykt hvor mye de kan ta! Bestisen til Heljar må ta med seg nye leker i senga, Han sov sammen med en diger Brüder gravemaskin i en uke engang. :lol: Spørs om det blir Kaptein Snorketann i natt. :P

• Like 1

Jeg var også heks i alle år på karnevalgreier, fordi det syns mamma var så tøft - husker jeg ville så gjerne være katt. :lol:

Slutta, IW! Jeg kan ikke leve opp til det der og terninger ass! :D

Har de ansiktsmaling på Europris mon tro? Jeg har ikke mulighet til noen ekskursjoner før fredag.

Røverkjøp, Loke! :lol: Herregud, det er helt sykt hvor mye de kan ta! Bestisen til Heljar må ta med seg nye leker i senga, Han sov sammen med en diger Brüder gravemaskin i en uke engang. :lol: Spørs om det blir Kaptein Snorketann i natt. :P

De kan ta akkurat hva de vil... Har man kaptein sabeltann-dilla så har man.. Trøsten er at det ofte varer i årevis. Sånn økonomisk :lol:

Vesle Tuva var troll på haloween. Kostymet var lagd av en striesekk og billig parykk fra nille. Funket fett, hun var knallsøt!

Har de striesekk på europris? (Er det noen som ser et mønster? :D)

Det der ut som ask og tuva ligner på hverandre. :)

Her har vi hatt sabeltann hysteri siden Jonah var 1 aar.

IMG_1271.jpg

Paa 3 aars dagen sin fikk han denne, kan vell si han ble litt glad.

IMG_3509.jpg

• Like 4

Her har vi hatt sabeltann hysteri siden Jonah var 1 aar.

IMG_1271.jpg

oioioi! Den får ikke A se!

Mari: de ligner ikke sånn veldig tror jeg?

Paa 3 aars dagen sin fikk han denne, kan vell si han ble litt glad.

IMG_3509.jpg

edit: får ikke rettet opp :(

Jeg stemmer for troll, Mari :D

E var dårlig da jeg hentet henne i barnehagen mandag for to uker siden, og jeg holdt henne hjemme til onsdag i forrige uke. Hun var altså i barnehagen på onsdagen, og en time på torsdagen før jeg måtte hente henne pga feber. Har holdt henne hjemme til nå, og tenkte hun kunne dra i barnehagen igjen i morgen, fordi da MÅ jeg på skolen. Tror dere ikke stakkars lille jenta mi fikk feber igjen nå? Hun er i grei form, men jeg sender henne ikke i barnehagen med feber... Ikke kan pappaen hennes være hjemme med henne morgen heller... Så hvordan vi skal løse det, det vet jeg ikke enda.

Har de striesekk på europris? (Er det noen som ser et mønster? :D)

Det der ut som ask og tuva ligner på hverandre. :)

Får ikke kopiert link og sånn på mobil. Men du kan søke opp alle produktene til europris på hjemmesiden deres :)

Forumet fortsetter under annonsen
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Haha! Se der ja, det er jo Lassie..! Kan ikke si jeg har stålkontroll på de ulike rasene ennå 😛 
      Men ja, det er nok veldig lurt å møte noen. Tenkte kanskje å spørre på en hundegruppe på FB eller noe sånt, da jeg ikke har venner med hund, har hørt at det går an? 
      Takk for tipsene. Er ute etter en kamerat som vil være med på kortere turer (minst en time daglig i tillegg til lufteturer) og lengre turer i helgene, og som ikke går på veggene når den er inne. Ønsker helst en førerorientert hund. Den kan ikke være liten. Samboer ønsker å drive med søk og lignende. Det er viktig at den ikke er alt for vilter, slik at jeg kan arbeide i ro hjemme i noen timer uten at det blir konstant mas 😂
    • Jeg ville som sagt prøvd å møte og evt passe noen hunder for å se hvilke egenskaper dere liker og hvilke dere bør unngå. Og om du har mulighet til å gi hunden hjernetrim i løpet av dagen så er det jo flere raser som kan passe 🙂 Jeg har ikke fått helt inntrykk av hva dere er ute etter, men dette er de jeg kommer på som kanskje kunne vært aktuelt: Engelsk/welsh springer spaniel, korthåret/langhåret collie, bearded collie, schapendoes ,whippet, greyhound, finsk lapphund, grosspitz, puddel, labrador, golden og eurasier. Men dette er veldig ulike typer altså, kommer helt an på hva dere ønsker. (collie er ikke det samme som border collie😉)
    • Hehe Kan tenke meg at det er litt frustrerende i blant 😀 Men en ting jeg har tenkt litt på er å få en omplasseringshund eller en som er ferdig med valpetiden, i hvert fall. Og da blir det vel vanskeligere å vite noe særlig om helsa, noe som lett kan bli dumt? Har skjønt at det er en del helseproblemer med Golden, noe som bekymrer meg. Men vet du (eller noen andre) om det er like ille som med for eks. Schæfer eller Bernen sennen?
    • En kollega av meg fikk en golden-valp et par måneder etter at vi hentet hjem vår eurasier, og de er definitivt veldig forskjellige! Hun er så utrolig mye mer fokusert på eierne sine og veldig "eager to please", i motsetning til vår eurasier som kan glo dumt på deg når du ber henne gjøre noe 😂 Syns golden virker som et godt valg, men vil uansett anbefale dere å ta dere god tid med valg av oppdretter og sjekke linjer osv!
    • Veldig enig! Jeg forstår absolutt alvoret i situasjonen, men jeg klarer ikke å ikke bli skuffet, trist og lei meg for at jeg nå går glipp av så mye med en unghund fra mitt første kull. Hadde gledet meg til å vise henne frem i vår og utover sommeren som junior 😔 Å få kortet ned de grusomme mnd før røntging, ikke minst, ved å reise og stille litt. Men nå teller jeg jo dager til det, og 😂 Får håpe på valper ila året, ihvertfall 
  • Nylig opprettede emner