Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Tur i Vestfold

Recommended Posts

jeg blir med en annen gang ja, når det passer :D nå skal vi jo kurses noen uker fremover, og da ser jeg jo om han fortsatt er flink og ikke bryr seg nevneverdig om andre ;)

Vi kan gå tur en dag, da, jeg også jobber, og er hjemme sånn rundt halv fire, og bor på Kodalveien! :o:D

• Like 1

Vi kan gå tur en dag, da, jeg også jobber, og er hjemme sånn rundt halv fire, og bor på Kodalveien! :o:D

Hvor på Kodalveien bor du da? Jeg kjører jo på den veien hver dag :D det hadde vært veldig hyggelig, Leo trenger flere venner :)

Vi vil gjerne være med å gå tur! Kumusen er trygg og bråker ikke noe. Hun inviterer gjerne til lek, og hvis hun ikke gjør det så overser hun. Vi kan godt gå med andre hunder som bråker, det ser jeg bare på som kontakttrening. :) Men det kommer litt ann på hvor det er, for jeg har ikke bil.

Hvor på Kodalveien bor du da? Jeg kjører jo på den veien hver dag :D det hadde vært veldig hyggelig, Leo trenger flere venner :)

Siste huset på venstre side før du kjører under e18. :P

Forumet fortsetter under annonsen

Siste huset på venstre side før du kjører under e18. :P

Aha, da vet man jo ca. hvor, avhengi av hvilken vei man kjører og venstre :P mye støy der om dagen med bygging av ny vei..

Aha, da vet man jo ca. hvor, avhengi av hvilken vei man kjører og venstre :P mye støy der om dagen med bygging av ny vei..

Oi, jeg mente høyre. :P Fra Kodal, mot Sandefjord. :P

Oi, jeg mente høyre. :P Fra Kodal, mot Sandefjord. :P

I det gulehuset, som hadde masse julelys i jula?? Da bor du i såfall sammen med en kollega av min samboer :D

I det gulehuset, som hadde masse julelys i jula?? Da bor du i såfall sammen med en kollega av min samboer :D

Uff, ja. Haha, syns det var så syyyyykt flaut i jula! :P

• Like 2

Uff, ja. Haha, syns det var så syyyyykt flaut i jula! :P

Hehe, det lyste godt opp ja, og avisrepotasje og greier :P men da vet jeg hvor det er hvertfall..så da er det jo bare å finne en dag det passer, på pm kanksje? :)

• Like 1

Hehe, det lyste godt opp ja, og avisrepotasje og greier :P men da vet jeg hvor det er hvertfall..så da er det jo bare å finne en dag det passer, på pm kanksje? :)

Yees! :)

haha bor du der, det som syntes fra E18?? Avisreportasje hvor? :P

Jaaaa. :hmm: Bare til sommeren, da! :P Avisreportasje i Sandefjords blad, ihvertfall, og en video på sb.no. Jeg holdt meg langt unna alt det der. :D

• Like 2

Om noen har lyst til å treffes i Tønsberg (f.eks messeområdet, frodeåsen) så er jeg og Jatzy med, har ikke mulighet til å reise så langt, men vil gjerne på treff/trene litt :)

• Like 1

Guest Kåre Lise

Jaaaa. :hmm: Bare til sommeren, da! :P Avisreportasje i Sandefjords blad, ihvertfall, og en video på sb.no. Jeg holdt meg langt unna alt det der. :D

Cooolt, holdt deg langt unna strømregninga og da? :P

Cooolt, holdt deg langt unna strømregninga og da? :P

Høhø, får se når jeg flytter ut. :P Kanskje jeg må skaffe et doodlekull og tjene inn penger til det. 18.000 per valp, er det ikke?

Guest Kåre Lise

Høhø, får se når jeg flytter ut. :P Kanskje jeg må skaffe et doodlekull og tjene inn penger til det. 18.000 per valp, er det ikke?

Jo er vel noe sånt, går med planer selv jeg å starte kennel i hønsehuset her. Blir bare aldri enig med meg selv hva som går best med tyskern her, puddel eller? Er veldig åpen for forslag, helst noe som er tilgjengelig på finn.no helst gratis. :P

Shcnoodle? Blir jo en slags allergivennlig brukshund det og. Fett.

Noen som vil bli med å gå på Skibergfjell på fredagen kanskje? :)

Gjerne!

... Bare synd jeg ikke har flyttet enda :P

Flytt flytt flytt :P

Trenger noen en flott forstyrrelse kan vi slenge oss på for å trene på å oppføre oss. :P

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen