Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke utstyr kunne du ikke vært foruten?


Jeampi

Recommended Posts

jeg kunne aldri klart meg uten kobbel. men hadde hunden vært vant til og være løs. og hadde jeg hatt 1oo % innkalling, hadde jeg nok lart meg uten, men er kjekt alikevell, til utstillinger,bytruer og sånt.. :lol:

unyttig: hmm..den " levende" edderkop leken jeg kjøpte til han. men han kan dø for den da, jeg er bare ike veldig flink til og bruke den :D han blir for ivrig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså så det ikke ksal misforståes så mente jeg hvilke nyttig ting kan du ikke klare deg uten og hvilke "unyttig" ting kan du ikke klare seg uten. F. eks korgen til Pito er unyttig i den forstand at hun hadde kunnet ligge på ett teppe, men hun elsker den og den er utrolig bra så jeg hadde ikke klart meg uten den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså så det ikke ksal misforståes så mente jeg hvilke nyttig ting kan du ikke klare deg uten og hvilke "unyttig" ting kan du ikke klare seg uten. F. eks korgen til Pito er unyttig i den forstand at hun hadde kunnet ligge på ett teppe, men hun elsker den og den er utrolig bra så jeg hadde ikke klart meg uten den.

Hehe, det skal ikke være lett å gjøre seg forstått! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... tenke tenke... den nyttige må jo være kombinasjonen klikker og kong, siden begge to er uvurderlige når vi trener.

Den unyttige må uten tvil være flexi-båndet som bare ligger til pynt og kun brukes en skjelden gang når kona skal ut og lufte Odin.Selv bruker jeg det aldri...

hmmm... et skulle vel selvfølgelig være en "unyttig" ting som man ikke kunne vært foruten, ikke en unyttig ting som man ikke bruker... da må den unyttige tingen være gappay-vesten min. Er ikke livsnødvendig, og hadde fint klart å trene uten den, men den er jo så praktisk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unyttig; Flexi båndet, noen av lekene som jeg brukte masse penger på som han ikke gidder å se på to ganger engang(Og ikke kom med det at jeg ikke gjorde det morsomt nok ;) Tror jeg må ha sett gal ut nr jeg prøver å få han til å leke med dem..) Kurva(Som jeg brukte forøvrig masse penger på for å få i det rette størrelsen..)

Nyttig; Buret, kobbelet, den nye lekeballen.. Eh... godbitdispenderen(som forøvrig er nyttig får meg og ikke dem) Også dekken, sela, halsbåndet, refleksen.. Og sikkert masse mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...