Gå til innhold
Hundesonen.no

Eagermind Silma Elenya "Tindra"


Monica123
 Share

Recommended Posts

Ja snuppa burte vel få en egen tråd hun også :icon_redface:

Tindra skal stilles ut og brukes i lydighet er forløpig planen ihvertfall :D

Hun er med stort sett over alt bla på trening med Drammen Brukshunde klubb der hun får se andre hunder og leke med forstyrrelser.Hun har vært med til Drammen sammen med 2 stødige collier på miljøtrening og snuppa tar alt på strak arm å jeg er super fornøyd med valpen og oppdretter :D

Så litt bilder fra i dag:

tindra.jpg

tindra1.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille Tindra klarte bronse merket i dag Noe forstyrrende med Ipo trening vegg i vegg med masse bjeffing,men vi klarte det ihvertfall Så nå er vi klare for konkuranse kurs Legger ut poengene vi f

Tindra debuterte i dag og fikk: Exc,ck,cert,bir junior og 2 beste tispe(kun slått av en champion tispe) A mor svever litt på rosa skyer enda så bilder kommer senere

Tindra og bestemor Satea

Jeg tenkte "åh, den var jo knallsøt jo!" da jeg så bildene over her. Av en eller annen grunn pleier jeg å mene at sheltiene er søtere som voksne enn som valper. Jeg tror det er ørene som gjør at Tindra kommer under kategorien "knallsøt". Herligste parabolørene! :D:wub:

Gratulerer med ny valp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant :) Hun er like søt som hun alltid har vært :wub:

Ja hun er kjempe søt og drakamp er knall morro blir morro og følge søskene fremover også ihvertfall Alma :wub:

Til alle dere andre: Takk for koselige tilbakemeldinger og selvfølelig er hun knall søt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bare helt heeerlig! Og hun er like søt i virkeligheten altså, og verdens kuleste personlighet.

Synd vi ikke har bildedokumentasjon, men denne vesla her spaserte omtrent bare rett bort til Iver og ble fort ganske trygg på ham.

Gleder meg til å se henne igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Gleder meg veldig til å se henne igjen, sist var hun bare et lite 3 uker gammelt beige nurk som hylte av frustrasjon over å bli forstyrra (holdt sikkert på med noe viktig, veit du) hver gang vi tok på henne. :wub:

Hvis hun er bare litt som hun der freske søsteren Alma, får du nok litt å drive med framover, hehe.

PS: Jeg liiiker parabolører, jeg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! :D Gleder meg til flere bilder, og jeg får vel muligheten til å hilse på en gang til sommeren kanskje? Hadde vært koselig med no opplegg i Drammen!

Takk hu er bare så skjønn og tar ting på strak arm og skal se om jeg ikke får tatt flere bilder snart :D Noen treff i Drammen i sommer må vi få til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...