Gå til innhold
Hundesonen.no

Eagermind Silma Elenya "Tindra"


Monica123
 Share

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille Tindra klarte bronse merket i dag Noe forstyrrende med Ipo trening vegg i vegg med masse bjeffing,men vi klarte det ihvertfall Så nå er vi klare for konkuranse kurs Legger ut poengene vi f

Tindra debuterte i dag og fikk: Exc,ck,cert,bir junior og 2 beste tispe(kun slått av en champion tispe) A mor svever litt på rosa skyer enda så bilder kommer senere

Tindra og bestemor Satea

  • 2 weeks later...

Hvis jeg noen gang skulle hatt en sheltie måtte det blitt en liten Tindra! Hun er så kul!

Ja ikke sant Maren og jeg er helt objektiv altså :ball:

Vi gleer oss til kurset dit i mai da skal du virklig få testa deg :bananas:

Alle andre: Tusen takk for gratulasjoner for fine bokstaver :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er altså bare så flott! Nå er jeg utrolig fan av sheltiene til Caroline sånn all over (glemmer aldri første dag på Sølen i 2010 hvor jeg blei overfalt av Sirius, Spés, Saeta og Villa på en gang, og bare måtte spørre om ikke disse egentlig pleide å være skye og gneldrete), og Tindra står virkelig ikke tilbake for resten av slekta når det gjelder utseende! :wub:

Men det jeg synes er det kuleste, er at DU er så flink med henne! :flowers: Sheltier har så utrolig mye mer kapasitet enn å bare tusle rundt med flott pels, så all ære til dere og faktisk bruker bikkjene deres. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ops lenge siden oppdateringer ser jeg,men i dag har vi debutert i Lp klasse1(uoffesiellt).Snuppa venter på løpetid så blei noen smultringer gitt,men men man får ta det med et smil og jobbe videre :D

Tannvisning: 10p

Fellesdekk 2 min: 0p (hun reiser seg,men går ikke bort til andre hundene)

Lineføring: 21p (jager en del)

Dekk fra holdt: 10p (kjefter når hun får kommandoen dekk)

Innkalling fra sitt: 18p (snuser litt så farten blir dempa)

Stå under marsj: 0p (kommer etter)

Fritt hopp over hinder: 10 p (tjuv starter)

Kontroll over hunden på avstand: 10p ( blir for ivring og gjør øvelsene selv uten kommando)

Helhets inntrykk: 24p

Så vi fikk med oss en 3 premie da selv om vi ikke fikk verdens beste poengsum :innocent:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 months later...

I dag startet vi på klubbmester skap for og se hvor vi var og om jeg klarte å holde nervene mine i sjakk..

vi startet i rekrutt ( kunne velge bort 2 øvelser fra klasse 1) og Tindra dempet ikke å vi samarbeidet fint i ringen og det var hele poenger..så dagen i dag har vært kjempe flott og jeg er stolt av vesla mi :heart:

Tannvisning 9p (18)

fellesdekk 0p ( snusing og reiser seg)

Lineføring 7,5 (15)

innkalling fra sitt 6,5p (13p) dårlig fart

hopp over hinder 6p (12p) tjuvstarter,

kontroll over hunden på avstand 8,5p (17p)

helhetsinntrykk 6,5p (19,5p)..

Best av alt var at vesla ikke dempa i ringen så da fikk vi bare tåle litt lyd :-)

69341101521637322604648.jpg

bildet er stjålet av AnetteH her inne :innocent:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...