Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Dem kan ikke inføre totalforbud når dem kjører buss for tog. Fordi det er ikke noe alternativ men, så klart så er det altid en usikkerhet og jeg ville tatt toget. Frister ikke å gå opp til Telemarkshallen i februar så jeg foreslår taxi og å spørre om det er flere som skal fordi da kan en jo dele på summen Men det er kunn på busser som kjører buss for tog tror jeg og jeg tror at det ikke står på hjemmesiden dems og dem kjørte da buss for tog for fjorten dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg husker skal det være færre kolonnekjøringer når du tar haukeli vegen i steden for Gol. Altså E- 134 i steden for R-7. Men været er mangfoldig på den tiden av året.

Men san tidsmessig så vet jeg ikke, har ikke kjørt til Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem kan ikke inføre totalforbud når dem kjører buss for tog. Fordi det er ikke noe alternativ men, så klart så er det altid en usikkerhet og jeg ville tatt toget. Frister ikke å gå opp til Telemarkshallen i februar så jeg foreslår taxi og å spørre om det er flere som skal fordi da kan en jo dele på summen Men det er kunn på busser som kjører buss for tog tror jeg og jeg tror at det ikke står på hjemmesiden dems og dem kjørte da buss for tog for fjorten dager siden.

Haha ja gå anbefaler ikke jeg heller, det drittværet for to år siden, ingen fortau, jeg gikk feil og måtte ringe etter taxi midveis :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lola Pagola Går det altså ann å gå feil hehe Trodde det bare var å følge veen jeg da :ahappy: men du så den vel ikke for alt snøværet tenker jeg ,

Haha jeg kan gå feil på rette strekninger jeg :lol:

Tenkte jeg skulle komme meg bort fra den store veien, var så utrolig mye ekkel trafikk, masse snø, så var så skummelt, så kom ned på noen sideveier. Tror alltid jeg er god på snarveier, men blir jo det motsatte. I år, eller neste år blir det da, blir jeg kjørt! Og vi vil ha storcert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min trailer-mann ambefaler Haukeli :lol:

Tusen takk :ahappy: Tror jeg skal høre på trailermannen din, han vet nok hva han snakker om. Har aldri kjørt dit før, men har fått med meg at Hardangervidda oftest er vinterstengt, og at det er den normale veien å kjøre om det er sommerføre :lol: Glad jeg har GPS i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også med himle-smiley da :wub: :wub:

Hehe trøtt som jeg var og tenkte på utstillingen i år hvor jeg faktisk var snødd inne til brøyteplogen kom og at jeg måtte parkere ute ved vegen når jeg var på veg hjem igjen hehe da kan den høre hjemme men i forhold til det som skjer på utstillingen så er den jo helbomm :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe trøtt som jeg var og tenkte på utstillingen i år hvor jeg faktisk var snødd inne til brøyteplogen kom og at jeg måtte parkere ute ved vegen når jeg var på veg hjem igjen hehe da kan den høre hjemme men i forhold til det som skjer på utstillingen så er den jo helbomm :wub:

Hahaha I see :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt å droppe Bø i år, men hvis jeg hadde fått til både utstilling og agility på samme turen så kanskje... Vet noen om det er i samme hall og hvilken dag agility er? Hørte noen si at agility var et helt annet sted, men klarte ikke finne info om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt å droppe Bø i år, men hvis jeg hadde fått til både utstilling og agility på samme turen så kanskje... Vet noen om det er i samme hall og hvilken dag agility er? Hørte noen si at agility var et helt annet sted, men klarte ikke finne info om det...

Agility er på søndagen i samme hallen som utstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Avalon er en uke for ung :) Men jeg kommer helt sikkert med noen andre.. Tror jeg? Har ingen med pels da som trenger noe, men vi får se...

Jeg kan være reisefølge jeg altså.

Noen som skal nedover fra Oslo-området som har plass? Tenkte å kanskje gå LP3 med Tia.

Jeg har kanskje (vet ikke,har ikke spurt) bil.

Noen soniser som vil reise sammen/bo sammen eller noe sånt? Reisefølget mitt skal ikke lengre, så jeg har ingen overnatting eller planer eller noe. Hadde jo vært gøy å fått stilt :)

Edit:

Funnet ut jeg bare trenger å dra dit på søndagen, så om noen skal ned bare søndagen også hyl ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt at vi skal. Rop ut hvis det er noen som har lyst til å stille en snill belgergutt! :)

Jeg har lyst, men det er sikkert noen der ute som har mer erfaring enn meg, og mye flinkere :)

Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har stilt ut hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...