Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye valper på sonen 2010!


Synnikken

Recommended Posts

Akela the Queen fikk et kull 07.07.2009

Molly the Princess fikk et kull 20.10.2009

Beauty the Sunshine fikk kull 22.05.2010 (er vel Fantasia &co)

Takk for hyggelige ord. Jeg er så heldig at jeg har flinke folk rundt meg som stiller opp i prosessen, noe jeg tror er veldig viktig i oppstarten :P

Ja, kullet til Akela var vel det som Simba kom fra (til Tonje). Og Beauty er mor til Fanta ja ;)

Ja, du er heldig! Sikkert knallmoro, selv om det blir trist å gi fra seg de små nå.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar
Min søtnos Safira, en ca de bou tispe :lol:

Vi har vært litt slappe på hundetreffene i det siste (vært dårlig vær og andre ting), men vi skal forsøke å komme oss på et treff igjen snart. Kanskje søndag? Lørdag skal vi på utstilling. Hermes vil nok bli glad for å møte Safira igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søt :lol: Aldri hørt om rasen før, så må gjerne fortelle litt om den :lol:

Edit: Måtte google litt bilder, og de er like søte som voksne :D Er det en gruppe 2 hund??

Opprinnelig mastiff/bulldog fra Mallorca, mener jeg hun sa sist. Perro de Presa Mallorquin er spanske navnet. Hun er kjempesøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les siste innlegget på bloggen min, så ombestemmer du deg kanskje :ahappy:

:whistle:

Nå jeg skal si at jeg så langt har de to snilleste valpene i historien? Kasko har knapt tygd på meg, og knapt tisset inne, og Lupin sover hele natta og tygger heller ikke noe særlig på meg. :icon_confused:

Men nå kjennes vel det meste snilt ut etter Kahlo. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig mastiff/bulldog fra Mallorca, mener jeg hun sa sist. Perro de Presa Mallorquin er spanske navnet. Hun er kjempesøt!

stæmmer fint det :icon_redface:

andra namn ær mallorca mastiff, perro dogo mallorquin, mallorca bulldog etc. massa navn.

den er en spansk vakthund som og brukes som sellskapshund. veldi snill o rolig hunderase men reservert med fremmende. blir litt mindre æn en rottweiler som voksen.

vi har bruksdag på lørdag men kommer nok på søndag vi og :) får hope de blir fint vær og at hermes er snill med beina sina! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søt :icon_redface: Aldri hørt om rasen før, så må gjerne fortelle litt om den :)

Edit: Måtte google litt bilder, og de er like søte som voksne :) Er det en gruppe 2 hund??

ah just ja, glemte o skrive de.. ja de e en gruppe 2 hund. hun er en molosserhund :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaah.. En sånn en har jeg drømt om i årevis! Så lenge jeg kan huske faktisk.. :P Her i huset ble det allikevel en tollervalp siden matfar visstnok skulle ha noe å si.. :( Får jobbe litt med han, kanskje neste kan bli en sånn en!

Moro å høre :D Anbefaler rasen på det sterkeste jeg, hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...