Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny overnatting i Skiptvet


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Jeg kjører jo fra Moss, så dere kan jo bare følge meg også :wave: Jeg vet hvor det er :lol: Men må først finne ut om jeg kan jeg også :icon_cry:

så fint ! da møter du oss i moss :whistle: (jeg må fortsatt fikse bil :whistle: ) men har gps da :) om jeg kjører meg fra dere :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg som ikke aner no spørre om det finnes toalett i nærheten, eller heter toalette a-natural? :lol:

Iallefall har vi ordnet telt (tror vi!), et sånt mini telt (glad jeg bare tar med _liten_ valp og ikke 2!). Hva annet trenger man å ta med? :lol: (jeg er kanskje litt tidlig ute her men jobber fult neste uker så kan planlegge nå så jeg slipper å stresse :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med, siste helgen av ferien min, så den tar jeg gjerne på telttur. Kanskje jeg får med en venninne også :lol:

Men hvor ligger egentlig Skiptvet (ja jeg er dårlig på norsk geografi :lol:)? Jeg bor jo praktisk talt i Oslo, og mulig at jeg får låne bil. Hvis ikke er det vel mulig med noe buss/tog el.lig.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg som ikke aner no spørre om det finnes toalett i nærheten, eller heter toalette a-natural? :lol:

Iallefall har vi ordnet telt (tror vi!), et sånt mini telt (glad jeg bare tar med _liten_ valp og ikke 2!). Hva annet trenger man å ta med? :lol: (jeg er kanskje litt tidlig ute her men jobber fult neste uker så kan planlegge nå så jeg slipper å stresse :P )

Det er ikke langt hjem til mamma 500m til do, men vi gikk på do i naturen ja :P

Hva annet du trenger

-grillmat til deg/drikke (vi har med stor vanndunk til hundene)

-mat til hunden

-sovepose/liggeunderlag

-telt

-eventuelt godis

-bukse/genser til kvelden

Enkelt og greit, minst mulig :P

Jeg er gjerne med, siste helgen av ferien min, så den tar jeg gjerne på telttur. Kanskje jeg får med en venninne også :lol:

Men hvor ligger egentlig Skiptvet (ja jeg er dårlig på norsk geografi :P)? Jeg bor jo praktisk talt i Oslo, og mulig at jeg får låne bil. Hvis ikke er det vel mulig med noe buss/tog el.lig.?

Haha er fler som veit hvor Askim er :P Men du kjører mot Göteborg/Stockholm, tar av ved vinterbro (mot Ski/Spydeberg). Så står det mot Skiptvet :P Kan eventuelt forklare mer detaljert hvis du trenger det :P Er jo ikke store stedet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke langt hjem til mamma 500m til do, men vi gikk på do i naturen ja :P

Hva annet du trenger

-grillmat til deg/drikke (vi har med stor vanndunk til hundene)

-mat til hunden

-sovepose/liggeunderlag

-telt

-eventuelt godis

-bukse/genser til kvelden

Enkelt og greit, minst mulig :lol:

Haha er fler som veit hvor Askim er :P Men du kjører mot Göteborg/Stockholm, tar av ved vinterbro (mot Ski/Spydeberg). Så står det mot Skiptvet :P Kan eventuelt forklare mer detaljert hvis du trenger det :P Er jo ikke store stedet :lol:

Så ca. 1 times kjøretid da? Det burde jo være nullproblem :lol: Får krysse fingrene for at jeg får låne bilen da :P Men da er vi nok med altså, ihvertfall Tinka og meg, evt. Chico også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg synes den var bra jeg :P nå har jeg selv ganske dårlig humor selv :P

:P:lol: hahaha tror alle vi som skal på teltturen har en genialt bra humor :P :P :P

Høhøhø :lol: Det er jeg glad for merker jeg! Man blir jo litt kjent over nettet og tror nok vi kommer til å få det morsomt sammen jah :P

Blir det 31. Juli - 1. August? Isåfall har jeg ingenting på kalenderen :P

Oooh, vi kan kjøre i tog fra moss :lol: Artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ca. 1 times kjøretid da? Det burde jo være nullproblem :lol: Får krysse fingrene for at jeg får låne bilen da :P Men da er vi nok med altså, ihvertfall Tinka og meg, evt. Chico også.

Ja, det tar 50 minutter fra Bjerke :P Håper du får lånt deg bil :lol:

Høhøhø :lol: Det er jeg glad for merker jeg! Man blir jo litt kjent over nettet og tror nok vi kommer til å få det morsomt sammen jah :P

Blir det 31. Juli - 1. August? Isåfall har jeg ingenting på kalenderen :P

Oooh, vi kan kjøre i tog fra moss :P Artig!

Hehe vi er ikke no skumle :P Sist lo vi så mye at jeg fortsatt er støl i magen :P Ja det blir fra 31/7-1/8 :P Vi gleder oss til å se noen nye fjes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vi er ikke no skumle :lol: Sist lo vi så mye at jeg fortsatt er støl i magen :lol: Ja det blir fra 31/7-1/8 :P Vi gleder oss til å se noen nye fjes :P

Huff, ikke gled deg for mye nå da :lol: Jeg kommer forresten ikke til å la puddeldyret løpe tulling hele tiden. Hun blir lett stressa og da blir hun sliten, og sliten puddel blir sur selvom hun ikke skjønner det selv.. :P Så jadda! Men det bare styrer jeg selv. Vil bare forberede folk på hva slags dyr jeg kommer med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ca. 1 times kjøretid da? Det burde jo være nullproblem :lol: Får krysse fingrene for at jeg får låne bilen da :lol: Men da er vi nok med altså, ihvertfall Tinka og meg, evt. Chico også.

Om du ikke får bil så kan du jo ta toget til moss så møter du på toget vårt av biler;-) vi får da alltids plass til flere i bilen:) (tar bare med en hund så har jo god! Plass).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke gled deg for mye nå da :lol: Jeg kommer forresten ikke til å la puddeldyret løpe tulling hele tiden. Hun blir lett stressa og da blir hun sliten, og sliten puddel blir sur selvom hun ikke skjønner det selv.. :lol: Så jadda! Men det bare styrer jeg selv. Vil bare forberede folk på hva slags dyr jeg kommer med!

Det går nok så bra atte :lol:

KvikkLunsj: Går forresten tog til Askim, så kunne vi sikkert plukket deg opp der også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg meg frem på et vis da :lol: Mamma og pappa kunne ikke svare på lån av bil, men det blir vel nesten billigere å ta toget for å møte noen av dere, spesielt når Tinka faktisk går gratis.

Men vi er ihvertfall veldig gjerne med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg meg frem på et vis da :lol: Mamma og pappa kunne ikke svare på lån av bil, men det blir vel nesten billigere å ta toget for å møte noen av dere, spesielt når Tinka faktisk går gratis.

Men vi er ihvertfall veldig gjerne med :lol:

Jepp det fikser vi på et vis :lol: Har stor bil, så skal få plass til henne et eller annet sted :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Var det jeg tenkte også :lol: Kan sitte på fanget foran også hun :P

Ikke mer enn 3 uker til telttur nå folkens :P

Det er Tinka dere tenker på ikke sant?

Åååå gleder meg, da får jeg brukt de nye turtingene jeg fikk til jul. Men går vi langt fra parkering til der vi telter? Jeg tenker med tanke på hva man bør pakke i, sekk eller bag liksom?

Hmm, kan ikke bare dere som var på telttur skrive en liten pakkeliste til oss "nye" :lol: YE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Tinka dere tenker på ikke sant?

Åååå gleder meg, da får jeg brukt de nye turtingene jeg fikk til jul. Men går vi langt fra parkering til der vi telter? Jeg tenker med tanke på hva man bør pakke i, sekk eller bag liksom?

Hmm, kan ikke bare dere som var på telttur skrive en liten pakkeliste til oss "nye" :P YE!

Ja, tenker på Tinka :lol:

Ja kjekt å få brukt slike turting :lol: Ville pakket i sekk, for det er en 7-800m tenker jeg.

Pakkeliste:

-Telt

-soverpose/liggeunderlag

-1 tkk genser, bukse og sokker til kvelden (kan bli kjølig)

-grillmat til deg selv og drikke til deg (vi har med stor vanndunk til hunden 27 l)

Vi har også grill vi setter opp litt tidligere på dagen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal prøve telt'e til uka (har vist et telt fra ala 1970.... og ett fra 2008... :lol:) skal prøve begge i hagen

(grønnskollinger på tur) (skulle ikke tro begge har vært i speidern og aktive campere før i tia :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker på Tinka :lol:

Ja kjekt å få brukt slike turting :lol: Ville pakket i sekk, for det er en 7-800m tenker jeg.

Pakkeliste:

-Telt

-soverpose/liggeunderlag

-1 tkk genser, bukse og sokker til kvelden (kan bli kjølig)

-grillmat til deg selv og drikke til deg (vi har med stor vanndunk til hunden 27 l)

Vi har også grill vi setter opp litt tidligere på dagen :lol:

Det hørtes bra ut, og yes! Da får jeg brukt den flotte sekken jeg fikk til bursdagen min, gleder meg til å teste om den er så god som den virker :P Da gleder vi oss masse masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal prøve telt'e til uka (har vist et telt fra ala 1970.... og ett fra 2008... :P) skal prøve begge i hagen

(grønnskollinger på tur) (skulle ikke tro begge har vært i speidern og aktive campere før i tia :lol: )

Samme hvordan telt man har så lenge an stiller opp :P Sist gang satt alle inne i teltet til meg og søstersen :lol: Stort romslig 6 mannstelt :P Til langt på natt :P :P Koselig var det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig og trangt med et lite telt med meg og LivetmedLeo og 4 bikkjer :lol:

Ikke ta med koffert :lol: haha Og ikke ta med masse! Jeg tok med aaalt for mye og måtte legge igjen det meste i bilen :lol:

Vi lurte på om kanskje vi skulle drikke bitte litt denne gangen? Klar for det? Ikke rølpefyll altså, men bare kose oss litt med rusbrus feks :P

Edit: Armagnac kan bare lukte på korken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig og trangt med et lite telt med meg og LivetmedLeo og 4 bikkjer :lol:

Ikke ta med koffert :P haha Og ikke ta med masse! Jeg tok med aaalt for mye og måtte legge igjen det meste i bilen :P

Vi lurte på om kanskje vi skulle drikke bitte litt denne gangen? Klar for det? Ikke rølpefyll altså, men bare kose oss litt med rusbrus feks :lol:

Edit: Armagnac kan bare lukte på korken :P

Det er jo litt koselig da :P Blir jo god stemning med bittelitt promille :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...