Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildetråd for kattene på Hundesonen


Nokia

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Må nesten legge inn av mine også da :getlost: Begge kattene bor hos mamma og pappa, men er jo litt mine fremdeles da :wub:

Beauty blir 8 år 23 mai og Snipen blir 7 år 13 juli. Snipen er dattera til Beauty

Først noen av Beauty, fineste katta på jord:

i73736_Bilder037247.JPG

i73737_Bilder037460.JPG

i73738_Bilder037464.JPG

i73739_Jul06041.jpg

Fine katten :)

Så Snipen, ikke like fin som mora da :D Ser egentlig ganske rar ut, men herlig er hu:

i73740_Untitled1.jpg

i73741_IMG5771.JPG

Rare lille frøkna :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutus, en katt så nær opp til Pusur som man kan komme, er en 10 år gammel tidligere gategutt, han har bodd hos oss i 4 år. Han mener nok selv han er leder av hundeflokken, og lar seg villig rundvaske av samojedene (men ikke de andre hundene). Lasagne og pasta er mat for mons, og favofittplassen er i sofaen forran tv'n . Ute er man når man nå, helst aldri.

09041713.jpg

09041718.jpg

09041211.jpg

0904122.jpg

18086.jpg

0303brutus4.jpg

0303brutus2.jpg

psu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floppy 5 år

katter3fdhgdf0.jpg

Blanko 4 år

katter041.jpg

Sonic 3 år

katter30dg.jpg

Silvia 3 år

katter030.jpg

Hadde en katt til, men hun måtte jeg omplassere, hun gikk ikke så godt sammen med de andre etter hun ble voksen :)

Har også en kattunge på 6 mndr boende her, Fredrik, som jeg fant ute på jobb litt før jul. Han eies av søsteren min.

katter138.jpg

På det meste hadde jeg åtte katter her :P Bare fem av dem var mine da hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten presentasjon av mine pusekatter da. :)

Først, lille Iblis. Født 19.06.09 og halvt orientalsk korthår og halvt britisk korthår. Minste pusen i huset, og overlever på nysgjerrigheten sin. Livredd for fremmede, men er så nysgjerrig at han bare MÅ hilse :) JEG er det eneste trygge han har i livet mener han, så så lenge jeg er der, så er alt ok. Ellers vokser han dag for dag psykisk og jeg tror vi får en sosial pus etterhvert.

(bildene av Iblis er fra desember. Må få tatt noen nye ser jeg)

301209_02.jpg

301209_12.jpg

Sitri, kullbror til Iblis. Noe større og mørkere enn sin bror, men ikke tøffere av den grunn. Sitri bor på kjøkkenskapene han. Og kan til nød snike seg ned etter noen timer om besøket her sitter i ro. Ellers kommer han for å kose litt utpå kvelden, og da gir han seg ikke før han får kos.

I motsetning til sin bror så syns Sitri at hundene er ok. Bare de ikke er FOR nærgående.

(bildene av Sitri er fra november)

061109_02.jpg

061109_10.jpg

Psycho, eldstekatten i huset. Født 14.07.03. Vokst opp med Buffy ved sin side, og likte nok langt bedre den dovne schæfern enn disse aktive aussiene. Hadde vel kanskje kost seg mest som alenekatt, med oss som slaver for han. Men han tolerere alle de andre dyrene i huset her, og kan tilogmed innlate seg til å leke litt med dem en sjelden gang.

Ellers er Psycho terapipusen min, og han vet GODT når jeg har en dårlig dag, da stiller han seg bare foran ansiktet mitt og jeg får lov å snuse han i pelsen. Og han har en lukt som er virkelig beroligende. Verdens beste pusekatt.

061109_04.jpg

040909_01.jpg

Og sist, men ikke minst, Lucifer. Den blÅnde. Født 01.04.05 og til tider tror jeg hele katten er en stor aprilspøk. Katten som går rundt i huset og mjæææævver bare fordi han kjeder seg, proklamerer høyt hver gang han må drite, og som tar spenntak i veggen for å få best mulig fart når han har sine raptuser.

Selektiv i valget om hvem kattunge som har lov til nærhet den og den dagen, og sær på hvem som får lov til å ta på han, hvilken dag osv. Verdens mest snodige katt. Men du verden så søt!

040909_10.jpg

Lucifer lærer kattungene å bruke klorestativ

040909_14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Lillepus. Hun vandret rundt i gata her som liten kattunge. En av nabokattene røyk på henne, og hun blødde fra øyekroken. Meg og mamma tok henne med oss inn, og etter det har hun bare blitt værende. Tror det var sommeren 08 vi tok henne til oss. Tror ikke jeg noen gang har møtt en så snill katt. Laika kan dra henne over gulvet uten at hun bryr seg (stopper selvfølgelig Laika da) :hmm: Har aldri opplevd at hun har hatt ute klørene, men hun er jo veldig flink til og jakte også da. Da hun var liten kom hun med en rotte på verandaen som var mesten like stor som henne. Tror rotta beit henne også, hun var slapp i flere dager etterpå og hun hadde et sår på låret...

14w65qq.jpg

Her er Iris. Iris er datteren av Lillepus. Hun er også en veldig snill katt.

1zeb4sj.jpg

Har en til katt, men finner ikke bilde av henne på denne PCen. Hun heter Nusse, og hun er vel ca. 13-14 år.Utseende er ganske likt Iris, men hun er mye mindre. Hun har et helt annet gemytt. Nusse er veldig nervøs, og etter vi fikk Laika tror jeg ikke hun har vært i stua (hun ligger for det meste i sengene på loftet). Hun er veldig kosen med de folkene hun kjenner (og av en eller annen grunn har hun alltid likt søskenbarnet mitt), selv om hun kan være litt redd de også. Hun er mitt lille gull :hmm: Blir ikke så mange bilder av henne da hun ikke er så mye her nede :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sist, men ikke minst, Lucifer. Den blÅnde. Født 01.04.05 og til tider tror jeg hele katten er en stor aprilspøk. Katten som går rundt i huset og mjæææævver bare fordi han kjeder seg, proklamerer høyt hver gang han må drite, og som tar spenntak i veggen for å få best mulig fart når han har sine raptuser.

Selektiv i valget om hvem kattunge som har lov til nærhet den og den dagen, og sær på hvem som får lov til å ta på han, hvilken dag osv. Verdens mest snodige katt. Men du verden så søt!

040909_10.jpg

Lucifer lærer kattungene å bruke klorestativ

040909_14.jpg

Ler så jeg griner! Ser det så levende for meg! :hmm:

----------------------------------------

Har to katter for øyeblikket. Ene er meget fotogen, den andre, not so much.

Ricky Lake aka Rikke: Fetapusen vår. Hun ble funnet ved en ungdomskole, utmagret. Antageligvis levd på matpakker de siste ukene før vi fikk henne. Hun er nå 5år.

n679970422_1629771_4970.jpg

Hun er hekta på bokser for tiden, de er jo like gode senger de. :hmm:

26978_378425875422_679970422_4243665_3448752_n.jpg

Hun har noen merkelige liggestillinger til tider.

n679970422_1629768_4325.jpg

Jossefine aka Jossi: Gamledamen på 9år. Ganske så nervøs, muligens pga dårlig syn. Tidligere stallkatt.

26978_378443600422_679970422_4244006_6823613_n.jpg

Hun synst også pappkasser er helt OK.

26978_378431490422_679970422_4243837_840168_n.jpg

Hun synst hunden er ganske okay, men når han blir litt for plagsom får han et lite "varselsbitt" i leppa. :hmm:

n679970422_1629647_2822.jpg

De er ganske glade i hverandre da :hmm:

26978_378431455422_679970422_4243834_6533771_n.jpg

26978_378443570422_679970422_4244003_3318193_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg savner og ha en katt ved min side her ja, men bor i blokk, så jeg får nøye meg med å besøke mine katter hos mi mor :ahappy: 6 stk :ahappy: må vel lege in bilder av de snart også tenker jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ bare slenge inn noen bilder av universets rareste katte! Han har bulimi (spiser, spyr, spiser mer, spyr osv..) Lette en dag etter han i en evighet, før jeg fant han på do! Han hopper også opp og "henger seg" i vinduskarmen på verandadøra for å se om vi er hjemme før han begynner å klore istykker døra og mjaue som om livet sto på spill!

TRULS:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mange fine katter her ja! Får legge inn ett par bilder av min rare katt Rambo da. Han fikk jeg fra dyrebeskyttelsen for 3 år siden, og siden han ikke har hatt noen mamma da han ble funnet på en gravplass med sine døde søsken, så er han veldig knyttet til meg. Han prater hele tiden, og mjauer mye. Han er også veldig liten, veier bare 3,5 kilo, men han er kjempesøt :)

mini-1.jpg

mini1-1.jpg

mini3-1.jpg

mini4-1.jpg

minsket-28.jpg

mini-2.jpg

mini2-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine katter her ja! Får legge inn ett par bilder av min rare katt Rambo da. Han fikk jeg fra dyrebeskyttelsen for 3 år siden, og siden han ikke har hatt noen mamma da han ble funnet på en gravplass med sine døde søsken, så er han veldig knyttet til meg. Han prater hele tiden, og mjauer mye. Han er også veldig liten, veier bare 3,5 kilo, men han er kjempesøt :)

mini-1.jpg

mini1-1.jpg

*korte ned*

Utrolig pen! Blå/Grå katter har noe virkelig spesielt over seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Så mange fine puseladder det var her :wub: Får vel slenge inn bilder av mine også. Jeg har fire rasekatter, 3 Hellig birma og en main coon!

S* CH Blue saphire Vintage supreme, eller Vinnie...mammadalt :ahappy:

008-4.jpg

(N) CH Elements Absolute first, eller First. Første "hjemmesnekra" katta, måtte selvfølgelig beholde hu :ahappy: Hu er ganske ung på bilde, hu er 2 år til sommeren..

399.jpg

IP Oakley av Faleegaard, eller Oakley. Pappadalt, og senge"kompis"en våres :wub:

097.jpg

(N) IP Gavilans Good at heart, eller Safira. Husets prinadonna..sjefsboss :wub:

015r.jpg

Og bare fordi dette bilde er så ufattelig kult, dette er hunnkatten fra forgje kull. (N)Element's Bellatrix

Kitten_smile_by_Yunalescie.jpg:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Så mange fine puseladder det var her :wub: Får vel slenge inn bilder av mine også. Jeg har fire rasekatter, 3 Hellig birma og en main coon!

S* CH Blue saphire Vintage supreme, eller Vinnie...mammadalt :ahappy:

008-4.jpg

(N) CH Elements Absolute first, eller First. Første "hjemmesnekra" katta, måtte selvfølgelig beholde hu :wub: Hu er ganske ung på bilde, hu er 2 år til sommeren..

399.jpg

IP Oakley av Faleegaard, eller Oakley. Pappadalt, og senge"kompis"en våres :lol:

097.jpg

(N) IP Gavilans Good at heart, eller Safira. Husets prinadonna..sjefsboss :D

015r.jpg

Og bare fordi dette bilde er så ufattelig kult, dette er hunnkatten fra forgje kull. (N)Element's Bellatrix

Kitten_smile_by_Yunalescie.jpg:P

Hellig birma er virkelig en vakker katt! :wub::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...