Jump to content
Hundesonen.no

Et Foto I Timen (1. i mnd)

Recommended Posts

Maks to ganger i mnd tenker jeg. Også kommer jeg til å velge tilfeldig dag. Men er det i orden at jeg trekker fra hverdager også? Det er jo ikke alle som har mulighet til å fotografere i hverdagen, men samtidig syns jeg det er litt mer spennende å se hverdager også i stedet for bare helger.

Hverdager går fint for min del i hvertfall :icon_redface::lol:

Ja, ta gjerne hverdager også! Man får alltids mulighet til å knipse et bilde i et friminutt eller en kaffepause, og hvis ikke er det ikke så farlig om ikke hver eneste time blir foregivet. :icon_redface:

Bare gøy med forskjellige dager, også hverdager. Og jeg er enig, ikke for ofte. Folk blir nok fort lei om EFIT skjer hver uke... Derfor foreslo jeg noe som var lenger frem i tid :icon_redface:

Guest

Det er jo lett å knipse litt på skolen, er det ikke? Når jeg var i min mest groteskt kreative periode knipset jeg bilder som bare det i timene. Fra 1klasse vgs har jeg bilde av samtlige lærere som holder foredrag, bilde av kjemiforsøk, disseksjon av diverse animalske produkter, utsikt fra plassen min, klotring på pult, stemningsbilder fra klasserommet.... Utrolig ræva bilder som betyr utrolig mye mer enn stilistiske blomster / naturbilder fra samme perioden :lol:

(Tja, det er kanskje vanskelig å sitte med et svært speilreflekskamera da... :icon_redface: Jeg hadde et lite hendig kompaktkamera stilt inn på "ingen blitz")

Forumet fortsetter under annonsen

Max hver 14dag ja...

Og alle andre dager en søndager,

det er jo daffedager for de aller fleste... :)

Kunne ikke vært mer enig! Skjer jo mye mer spennende i hverdagen da! Gidder ikke å bruke en dag på å ta bilder av sofaen og kanskje et par fra en tur liksom :P

Åsså ønsker jeg meg at alle efit'ene skal legges ut i samme tråd jeg da! Heller "dressere" folk til å krympe bildene litt sånn at det ikke blir umulig å få lastet opp tråden... Ble mye sånn ut og inn og jeg tror tom jeg ikke har sett på alle efit'er denne gangen... :)

Kan ikke alle bare blogge efit-ene sine da, også kan vi legge alle linkene i samme tråd? Blir så innmari mye rot med en efit, og mange kommentarer, og en efit til, og kommentarer om hverandre.

Kan ikke alle bare blogge efit-ene sine da, også kan vi legge alle linkene i samme tråd? Blir så innmari mye rot med en efit, og mange kommentarer, og en efit til, og kommentarer om hverandre.

Liker litt rot jeg.... :)

Ikke alle som har blogg :)

Tror ikke vi får lov å ta bilder i timen da :)

Hvem spør? Skru av lyden på tlf og knips i vei ;)

Åsså ønsker jeg meg at alle efit'ene skal legges ut i samme tråd jeg da! Heller "dressere" folk til å krympe bildene litt sånn at det ikke blir umulig å få lastet opp tråden... Ble mye sånn ut og inn og jeg tror tom jeg ikke har sett på alle efit'er denne gangen... :blink:

Ikke enig! Likte dette med hver sin tråd til hver sin efit. Alt sammen i en tråd blir for mye bilder og rot.

Syns jeg da.. :lol: Likte det som det var nå jeg, rett og slett.

Jeg syns ukedag er en god ide også, eller en dag i ferien. Jeg tar bare bilde i et friminutt i så fall, er litt kinkig å sitte fremst, haha. Kan ta bildet fra penalet da, det er der den ligger (flittig melder i timene, penalet er genialt!)

Hvem spør? Skru av lyden på tlf og knips i vei :whistle:

*ler*

Ikke enig! Likte dette med hver sin tråd til hver sin efit. Alt sammen i en tråd blir for mye bilder og rot.

Syns jeg da.. :ahappy: Likte det som det var nå jeg, rett og slett.

Enig med du!

Jeg skjønte ikke hvorfor alle tok EFIT bilder :blink: Jeg trodde det var en som hadde begynt, så hermet alle. Men kult da :D Så det er tillatt med menneskebilder også? Eller skal vi løpe å finne hunden hver time?

Jeg skjønte ikke hvorfor alle tok EFIT bilder :blink: Jeg trodde det var en som hadde begynt, så hermet alle. Men kult da :D Så det er tillatt med menneskebilder også? Eller skal vi løpe å finne hunden hver time?

Hva som helst :D Hund eller ei.

Jeg synes vi kan ta det på søndag. Da skal jeg jo hente Astri (valpen)! Og det trenger jo dokumentasjon for hver fordømte time :blink:

Jeg synes vi kan ta det på søndag. Da skal jeg jo hente Astri (valpen)! Og det trenger jo dokumentasjon for hver fordømte time :D

:blink:

Jeg må innrømme at jeg leser Astri som Astrid :D

...men vi skulle vel ha en ukedag?

Hva med mandag eller tirsdag neste uke f.eks.?

:blink:

Jeg må innrømme at jeg leser Astri som Astrid :D

...men vi skulle vel ha en ukedag?

Hva med mandag eller tirsdag neste uke f.eks.?

Det er meningen det *ler* Altså med en d...

neeeeeeeeeei søndag!! *trampe i bakken*

Ikke søndag, det var det sist, å det ble nokså kjedelig med 20 soniser som lå på soffan å slasket seg...

(EFIT av valpehenting kan du jo lage uansett...)

Hva med :

EFIT-Tirsdag 2.Mars

Ikke søndag, det var det sist, å det ble nokså kjedelig med 20 soniser som lå på soffan å slasket seg...

(EFIT av valpehenting kan du jo lage uansett...)

tantrumsmiley.gif Da kan det være det samme, for tenk 9.gif

Forumet fortsetter under annonsen