Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra NKK Bø, 21. og 22. februar


Siri

Recommended Posts

synes vi skulle hatt en tråd hvor alle MÅ legge ut et bilde av seg selv, jeg ;) Jeg blir alltid så usikker på om jeg faktisk ser den jeg tror jeg ser, når jeg er på utstilling f.eks.. Eller så går jeg rett forbi folk, og får høre det i etterkant. Også er det sikkert mange som ikke vet hvordan jeg ser ut, og da 'risikerer' jeg å få en "hvem er du? :yes: " i fleisen, som gjør at jeg ofte feiger ut

Edit: Glemte litt hvilken tråd jeg faktisk er i, gratulerer til resten!

Ikke snakk, hender jeg har hatt en samtale med noen og lurer på hvem de er etterpå :P

De snakker som om vi er gamle kjente så får meg liksom ikke til å spørre hvem de er :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar
Ikke snakk, hender jeg har hatt en samtale med noen og lurer på hvem de er etterpå :yes:

De snakker som om vi er gamle kjente så får meg liksom ikke til å spørre hvem de er :banana:

Blir gjerne sånn, nesten som å være kjendis jo ;) (ikke at jeg har opplevd det noe særlig herfra, men kjenner følelsen i allefall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg er superfornøyd med dagen. Utstillingsdelen gikk greit, Ace fikk rød og 4.plass i åpen klasse tispe. I hoppringen vant hun klassen, feilfritt og 10 sekunder under standardtiden - og har dermed de opprykkene til hopp klasse 2 :banana: Film av løpet og sånt ligger i bloggen min.

Flott!!

Gratulerer så mye! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Jeg må innrømme at jeg er superfornøyd med dagen. Utstillingsdelen gikk greit, Ace fikk rød og 4.plass i åpen klasse tispe. I hoppringen vant hun klassen, feilfritt og 10 sekunder under standardtiden - og har dermed de opprykkene til hopp klasse 2 ;) Film av løpet og sånt ligger i bloggen min.

Grattis - det er jo superbra... (ille tungt å løpe på det underlaget synes jeg *ler*)

Gratulerer til Pyreneisk gjeterhund, Realscoops Big Spin "Spin" som ble 2BHK med CK :yes:

Fiiiine Spin

Og vi må faktisk ikke glemme at nydelige Supra debuterte blant de voksne i dag med å vinne junioklasse tispe, dog uten HP og CK - hun fikk 1. premie til tross for at hun ifølge dommeren var "noe overstadig glad under bevegelse" ------ skjønner ikke hva han mente med det liksom :banana: Men pen er hun, DET skal hun ha for. *fnise* men altså, hun er jo en sånn belger som stiller i fjærvekt klasse, hun veier ingenting hun *ler og riste på hodet* Hun er nok ikke særlig lavere enn Lilli, men jeg sverger på at hun bare veier halvparten .... hårballen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

mmm.... og jeg er redd Carina faktisk er nødt til å komme seg på en utstilling sommerstid også, for seriøst - det været var ikke spesielt godt fotovær - i alle fall ikke for svartinger...

aIMG_9731.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mudi Amaz, Csupatüz Amazon, ble stillt ut i dag, med full pakke som resultat!

Cert, Cacib og BIR, for Dommer A. Stepinzki. :yes:

Matmor selv måtte desverre jobbe <_< <_< , men siden jeg har så utrolig snille venner gikk det i orden! En som fraktet henne oppover i snøværet, og en som stillte henne!

"Handleren min"(har plutselig fått egen), sine egne hunder gjorde det strålende også.

Aussie hannen Ivo,Call me Myth Buster av Aussieboxy, 1ak.

Aussietispe Lilly, Aussiegårdens One Magic Cowgirl, CK, 2btk, res.Cacib! ;)

Dommer her var Gunilla Skallmann.

Som takk for vel utført jobb, har jeg laget pizza til henne :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi må faktisk ikke glemme at nydelige Supra debuterte blant de voksne i dag med å vinne junioklasse tispe, dog uten HP og CK - hun fikk 1. premie til tross for at hun ifølge dommeren var "noe overstadig glad under bevegelse" ------ skjønner ikke hva han mente med det liksom :banana: Men pen er hun, DET skal hun ha for. *fnise* men altså, hun er jo en sånn belger som stiller i fjærvekt klasse, hun veier ingenting hun *ler og riste på hodet* Hun er nok ikke særlig lavere enn Lilli, men jeg sverger på at hun bare veier halvparten .... hårballen

Besteste Supraen :P Det er faktisk bortkastet tid å ha alle fire bena i bakken på en gang når man er ei ung belger kråke og blir dratt bort fra muttern nemlig, hilsen sprettballen ;)

Hun veier forøvrig ikke mer enn 15,5kg, det er ikke mye hund igjen der når hun står i dusjen, men det er masse,masse pels :P

Og- at hunden er for glad er vel tross alt ikke det værste... Du ser jo ihvertfall at hun ikke får særlig mye juling :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Besteste Supraen :P Det er faktisk bortkastet tid å ha alle fire bena i bakken på en gang når man er ei ung belger kråke og blir dratt bort fra muttern nemlig, hilsen sprettballen ;)

Hun veier forøvrig ikke mer enn 15,5kg, det er ikke mye hund igjen der når hun står i dusjen, men det er masse,masse pels :yes:

Og- at hunden er for glad er vel tross alt ikke det værste... Du ser jo ihvertfall at hun ikke får særlig mye juling :banana:

Neste gang får du stille selv *ler*

Hun er besteste Supraen - og jupp, heller lykkelig og gal enn noe annet - kan leve med det jeg da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang får du stille selv *ler*

Hun er besteste Supraen - og jupp, heller lykkelig og gal enn noe annet - kan leve med det jeg da... :banana:

Jeg får vel klare det selv ja :yes: Det skal nok gå bra, føler meg mye tryggere på det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Groenendael: Lilli fikk CERT og ble BIR, mamma'n Dina fikk CK og ble 3. BTK. Cane fikk rødsløyfa si, men ble uten CK. Vi krysser fingrene for en gruppeplassering på vakre Lilli seinere i ettermiddag !

Tervueren: Noah fikk CK og ble 3. BHK.

med en fiiin bearded collie på 2 plass - grattis sunnanne L :(

Selv ble det en flat rød, med strålende kritikk, i skarp konkurranse med 22 tisper totalt (tror jeg det var). Men jeg er veldig fornøyd, lille "sutre" var for første gangen riktig våken i ringen, oppmerksom og interessert og fulgte mitt minste vink. Og hun sto godt på sine fremben noe hun ikke helt har gjort tidligere. Er ikke min skyld at dommeren ikke hadde på seg "se-min-hund-er-den-peneste" brillene vel.... :P

Da er vi hjemme igjen. Det ble desverre ikke Cert på Talli, men vi var såååå nær. Dommeren måtte sende oss en ekstra runde og da kom ryggen hennes opp <_<

Hørte at han sto å vippet, også ville han se henne en runde til. *æsj*

Talli fikk dermed 1-1 & HP.

Good size and prop.

Preferd little more bone. V.nice topline. W.out standing (aner ikke hva dem mente her, mulig when standing??)

Very good ang in front. Nice head. Well shaped.

Top line is not clean on the move. Prefer a little tire set. (det var etter vi måtte ta en runde til <_< Noen som kan tolke den siste setningen, forstår ikke helt hva han mener?)

Blaze ble 1-1 CK Cacib og BIM. Jeg som trodde hun knapt kunne få CK uten pels :yes:

G.size and prop.

Clean lines.

V.good ang both ends.

Elegant neck. V.good head, expr and ear set.

Good movment.

Dommer var Anrezej Stepinski. Hadde sansen for ham jeg, han virket sikker på hva han likte/ikke likte og delte ikke ut CK/CERT i hytt og gevær på den rasene jeg "kan".

Talli ble også øyenlyst fri :P

Jeg har desverre ikke tatt noen bilder i dag, orker ikke det når jeg går med bikkjene.

Kritikken til Dinamor var forøvrig:

Ex. in type, a little long in body. Nice topline and neck. V.g. ang. both ends. V.g. eyes and ears. G. moover.

Ja, og resultatet var jo som nevnt 3. beste tispe med CK og res.CACIB ;)

Jeg må innrømme at jeg er superfornøyd med dagen. Utstillingsdelen gikk greit, Ace fikk rød og 4.plass i åpen klasse tispe. I hoppringen vant hun klassen, feilfritt og 10 sekunder under standardtiden - og har dermed de opprykkene til hopp klasse 2 :D Film av løpet og sånt ligger i bloggen min.

Weeee, jeg fikk røøød fiiin sløyfe! :( To faktisk, vi var jo eneste i bruksklassen. :P

Tuuusen takk til Jeanette for at du tok han for meg, holdt jo på å dø på meg bare av å være utenfor ringen... :banana:

Mudi Amaz, Csupatüz Amazon, ble stillt ut i dag, med full pakke som resultat!

Cert, Cacib og BIR, for Dommer A. Stepinzki. ;)

Matmor selv måtte desverre jobbe <_< <_< , men siden jeg har så utrolig snille venner gikk det i orden! En som fraktet henne oppover i snøværet, og en som stillte henne!

"Handleren min"(har plutselig fått egen), sine egne hunder gjorde det strålende også.

Aussie hannen Ivo,Call me Myth Buster av Aussieboxy, 1ak.

Aussietispe Lilly, Aussiegårdens One Magic Cowgirl, CK, 2btk, res.Cacib! :D

Dommer her var Gunilla Skallmann.

Som takk for vel utført jobb, har jeg laget pizza til henne :D

Vi hadde enda en nesten-dag, med 3 bhk på Barney og 3 btk på Villa, bak certet nok en gang.. Men vi prøver igjen, det spøker for Harstadtur...

Gratulerer til alle sammen :P

Nå håper jeg det kommer noen utstillinger i nærhyeten snart.

Vil se alle de flotte sonenhundene in action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk, hender jeg har hatt en samtale med noen og lurer på hvem de er etterpå ;)

De snakker som om vi er gamle kjente så får meg liksom ikke til å spørre hvem de er :banana:

Den kjenner jeg meg veldig godt igjen i...

Jeg skjønner ikke hvorfor disse vilt fremmede menneskene sier hei og lurer på hvordan det har gått :yes:

Men skjønner gjerne i ettertid at dette kan ha vært noen jeg faktisk "vet" hvem er.. De vet hvertfall godt hvem jeg er :P

Edit: også GRATULERER til alle fornøyde! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjenner jeg meg veldig godt igjen i...

Jeg skjønner ikke hvorfor disse vilt fremmede menneskene sier hei og lurer på hvordan det har gått :banana:

Men skjønner gjerne i ettertid at dette kan ha vært noen jeg faktisk "vet" hvem er.. De vet hvertfall godt hvem jeg er :yes:

Edit: også GRATULERER til alle fornøyde! ;)

Denne kjenner jeg meg igjen i også ja. Noen ganger er det jeg som sier hei og får et litt forvirret blikk tilbake, andre ganger er det en ukjent person som sier hei til meg. Det går vel opp i opp :P. (Jeg har forresten sagt hei til deg flere ganger!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gratulere alle som er fornøyd med dagen! :banana:

Jeg tror jeg har gratulert alle belgerfolkene over tlf/sms (det bar i hvert fall meningen *ler*) :yes:

Eller jeg har glemt Tuppetroll; gratulerer med både utstilling og AG/hopp resultat!

(Jepp, vi belgerfolk han en egen "klan", og har lov å gratulere/favorisere hverandre sine hunder/resultater) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yippie fikk rød: 1-4, så kan ikke si jeg ble særlig fornøyd. Hun var veldig flink i ringen. Viste seg godt og stod veldig flott til å stå fritt uten å ha øvd mer enn noe minutter!

(bilder kommer)

Amira kom på 12. plass av 35 i LP elite, 0,5 poeng unna 1. premiering. Det var mange som ikke gjorde det så bra idag - det var vanskelig bane. Amira klarte ruta på første forsøk, og var vel da blandt de veldig få f.eks. Vi fikk 0 på nesteprøve: Amira spurtet til en kjegle før hun så ut til å tenke "Næh, det er pinner her også!!" og løp tilbake med en tilfeldig pinne som hun la foran beina mine :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle sammen..

Og at Supra er glad er det ingen tvil om, hehe..

Selvom hun ikke likte spisse whippetsnuter i bakstussen, tenke seg til...

Jeg hadde handler,og Zebra var i dalmisklassen ring 14.. jeg bet negler og passet Zumo ved Nkk standen,og fikk hilst på noen Doggis folk, koslig..

Og det gikk bra..

Zebra med soppels fikk CERT,og ble 3.btk- jippi- sjøl om jeg ikke har skjønt det enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg det kommer noen utstillinger i nærhyeten snart. Vil se alle de flotte sonenhundene in action.

*Host*--- hvor nært skal du egentlig ha det ? Det har vel allerede vært 4 utstillinger etter jul på hhv Eidsvoll og Exporama på Hellerud. Stort nærmere tror jeg kanskje ikke du får det før NKK i Lillestrøm i november *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

:banana: Orlando stillte i veteranklassen og ble Bir veteran + Bim :yes: Tispa fikk blått. Dommeren sendte visst ut mange med blått i dag...

Så nå er det bare å vente spent på bis-veteran finalen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du der også?? Uten å si hei til meg? Og hvilken hund er det??

Aussie, hva ellers??? hehe, jo okei da.. Dina er en drever.. :yes: Men ja, jeg var der fysisk iallefall. Mentalt blir jeg helt fjern på sånne steder ;)

Jeg så deg :P , og Bridie i den kule t-skjorta.

Var like før jeg sa hei, men så feiga jeg ut...

:P Ser jeg SÅ skummel ut?? :banana:

Mudi Amaz, Csupatüz Amazon, ble stillt ut i dag, med full pakke som resultat!

Cert, Cacib og BIR, for Dommer A. Stepinzki. :P

Matmor selv måtte desverre jobbe <_< <_< , men siden jeg har så utrolig snille venner gikk det i orden! En som fraktet henne oppover i snøværet, og en som stillte henne!

"Handleren min"(har plutselig fått egen), sine egne hunder gjorde det strålende også.

Aussie hannen Ivo,Call me Myth Buster av Aussieboxy, 1ak.

Aussietispe Lilly, Aussiegårdens One Magic Cowgirl, CK, 2btk, res.Cacib! :P

Dommer her var Gunilla Skallmann.

Som takk for vel utført jobb, har jeg laget pizza til henne :D

Har du laget pizza til dommer'n?? DET er smisk da vettu! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...