Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

Om 17 dager er Kita 2 år :wub: Det krever et bilde :D Men det kommer nok bilde på toårsdagen også :D

IMG_8511.jpg

Nanti veier forresten 52kg og er 79cm høy nå, som snart 8mnd :lol: Og vi har tatt begge vaksinene mot rabies og venter nå på at de 120 dagene skal gå :)

Ellers har vi vært på jordet og leika inn julen på ekte hundevis :D Nye oppstillingsbilder av Nanti kommer på lørdag :D

IMG_8489.jpg

IMG_8380.jpg

IMG_8379.jpg

IMG_8378.jpg

IMG_8362.jpg

IMG_8459.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

De er så flotte altså :wub: Rart å se at Nanti blir voksen, men fy flate så vakker hun blir :lol: Jeg tror jeg må kidnappe begge to :D

Hehe ja de vokser så fort, men egentlig er hun fortsatt en hun bare en stor valp :) i en alder av 8 mnd (den. 7. desember ) er hun 1 usle cm lavere enn Kita og bare to kg lettere ;) Mange som tror hun blir rundt 85cm-90cm høy :D :D Da har jeg fått meg stor frøken :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja de vokser så fort, men egentlig er hun fortsatt en hun bare en stor valp :wub: i en alder av 8 mnd (den. 7. desember ) er hun 1 usle cm lavere enn Kita og bare to kg lettere :D Mange som tror hun blir rundt 85cm-90cm høy :lol::) Da har jeg fått meg stor frøken :D :D

Hahaha! Det er jo helt sykt! Syns jeg har stor valp jeg, men det er jo ingenting i forhold til din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hun er stor jente nå :wub: Gleder meg til å se henne som voksen :lol: I januar skal hun debutere i juniorklasssen :) Gleder meg :D

Spennende :D Jeg må hilse på dere snart igjen. Så dere i Letohallen i Oktober (trooor jeg), men det var så trangt at jeg ga opp å prøve å hilse!

Er så gøy å se hvordan disse krapylene utvikler seg altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :wub: Jeg må hilse på dere snart igjen. Så dere i Letohallen i Oktober (trooor jeg), men det var så trangt at jeg ga opp å prøve å hilse!

Er så gøy å se hvordan disse krapylene utvikler seg altså :)

Ja, vi var på Leto i hvertfall :lol: Så skal vi til Andebu nå i helga og på romjulsutstillingen :D Bare komme bort å hilse på :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanti har blitt stor! :) Syntes hun var "bitteliten" for en liten stund siden jeg! :wub:

Hun var bitteliten for hmmm bare 3-4mnd siden :lol::D De vokser så enormt fort, når de er 4mnd er de allerede for store til "fangkos". Hun slekter nok på både mor og far, som begge er godt over minstemålet for å si det sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hærlig duo du har fått deg :icon_redface:

Ja ikke sant? ;) Fått med to med vidt forskjellig gemytt ;) Men begge to er like skjøne ;)

Denne tråden hjelper ikke på Grande-forelskelsen min for å si det sånn! Jeg VIL ha ;)

Hehe skal spamme med fler bilder etterhvert ;) og valpebilder er bare best ;) Skal hjelpe deg, slik at du blir stormforelsket i GD jeg ;) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant? :icon_redface: Fått med to med vidt forskjellig gemytt ;) Men begge to er like skjøne ;)

Hehe skal spamme med fler bilder etterhvert ;) og valpebilder er bare best ;) Skal hjelpe deg, slik at du blir stormforelsket i GD jeg ;) hehehe

Det er bare slemt, tror ikke jeg kan falle mye mer enn jeg allerede har gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare slemt, tror ikke jeg kan falle mye mer enn jeg allerede har gjort :icon_redface:

Høres bra ut ;) Anbefaler rasen på det varmeste ;) Helskjønne store hunder, som inni hodet sitt er bittesmå fanghunder ;) Som elsker å sove i senga de ;) Vilken farge liker du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut ;) Anbefaler rasen på det varmeste ;) Helskjønne store hunder, som inni hodet sitt er bittesmå fanghunder :icon_redface: Som elsker å sove i senga de ;) Vilken farge liker du da?

Høres perfekt ut for meg ^^

Holder foreløpig en knapp på helsort, men kunne godt hatt alle fargene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres perfekt ut for meg ^^

Holder foreløpig en knapp på helsort, men kunne godt hatt alle fargene!

;)

Det planlegges en hel masse kull fra nå og utover neste åt :icon_redface: Tror jeg kom opp i 15 kull ;) Og da har man kull i alle godkjente farger ;) Så da bør alle og en vær bli glade og markedet mettet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Det planlegges en hel masse kull fra nå og utover neste åt :icon_redface: Tror jeg kom opp i 15 kull ;) Og da har man kull i alle godkjente farger ;) Så da bør alle og en vær bli glade og markedet mettet ;)

Ja, jeg har kikket litt rundt, men har dessverre ikke råd til noen hund til før om mange år, så får bli planlegging og drømming en stund til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har kikket litt rundt, men har dessverre ikke råd til noen hund til før om mange år, så får bli planlegging og drømming en stund til :icon_redface:

Halve morroa er å planlegger ;) Kanskje følge med på en tispe fra den er valp, til den skal ha kull ;) Se etter en type GD du liker, kanskje bli kjent med noen i miljøet osv ;)

Lykke til i jakten, håper det faller i smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare slemt, tror ikke jeg kan falle mye mer enn jeg allerede har gjort :icon_redface:

Det tror jeg, bare prøv å møte Kita og Nanti.. om du ikke har det allerede ;) Jeg skal nesten garantert ha GD, i tillegg til korthårs collie da, litt som deg ;)

Eneste er vel at man må ha plass til dem, da tenker jeg egentlig mest på bil ;)

Armagnac, nå vil jeg snart ha et treff igjen, telttur kanskje!? ;) Neida, en ting er gjørme, men -17 er ikke teltvær, men et treff hadde vært morro, siden jeg ikke har kunnet ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg, bare prøv å møte Kita og Nanti.. om du ikke har det allerede ;) Jeg skal nesten garantert ha GD, i tillegg til korthårs collie da, litt som deg ;)

Eneste er vel at man må ha plass til dem, da tenker jeg egentlig mest på bil ;)

Armagnac, nå vil jeg snart ha et treff igjen, telttur kanskje!? ;) Neida, en ting er gjørme, men -17 er ikke teltvær, men et treff hadde vært morro, siden jeg ikke har kunnet ellers.

Hehe hun har ikke møtt de ennå, Kita er jo bare bedårende søt :icon_redface: Nanti er en stor ramp om dagen ;) Bare å skrike det hvis du vil ha treff ;) Nå er det utstilling føre romjulsutstillngen, dermed har vi noen frihelger til gode ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hun har ikke møtt de ennå, Kita er jo bare bedårende søt :icon_redface: Nanti er en stor ramp om dagen ;) Bare å skrike det hvis du vil ha treff ;)Nå er det utstilling føre romjulsutstillngen, dermed har vi noen frihelger til gode ;)

Ok, sent på kvelden.. denne setningen skjønte jeg lite av.. at det ikke er utstillinger fremover? og dere har frihelger fremover, eller frihelger etter romjulsutstillingen?

Vi kan ihvertfall fremover, såvidt jeg vet ;) Kanskje lage tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, sent på kvelden.. denne setningen skjønte jeg lite av.. at det ikke er utstillinger fremover? og dere har frihelger fremover, eller frihelger etter romjulsutstillingen?

Vi kan ihvertfall fremover, såvidt jeg vet :icon_redface: Kanskje lage tråd ;)

haha ser jeg er trøtt selv ;) Vi har ingen utstilling føre romjulsutstillingen, skulle det stå ;) haha

Skal se om jeg får laget en tråd i morra en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En stund siden det er lagt ut oppstillingsbilder av Nanti nå :P Hun er nå blitt 9 og en halv mnd :P

Var hos ei vennine i går, som tok noen virkelig flotte portretter av begge to :lol:

Kita har har debutert i åpenklasse og det med svenskt CACIB :ahappy: og Nanti debuterer som junior dem 5. februar :P

Må si Nanti ser lovende ut nå om dagen :whistle:

PortretthodeNanti95mnd.jpg

PortretthodeKita2rjanuar-11.jpg

SittendeportrettavNanti95mnd.jpg

Nantioppstilt9ogenhalvmnd.jpg

også et jeg tok hjemme her om dag av begge jentene mine :D

Nanti9mndogKita2r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...