Gå til innhold
Hundesonen.no

Sosialt samvær i Lillestrøm?


LeneG

Recommended Posts

Vi er kjempeglad i langbeinte fartsfriker :P (svarte for alle jeg)

Ser for meg treeege kraftige Bessie ved siden av ett lanbeint fartsmonster :P

Tusen takk :rolleyes: Da skal jeg følge med i tråden om hvor og når.

Finnes jo et flott sted bak Åråsen på Lillestrøm. Kjøre bort Rolf Olsensvei, litt borti der går en stikkvei inn til høyre over jernbanen. Der er masse jorder og sånn hvor mange går tur og slipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar
Tusen takk :rolleyes: Da skal jeg følge med i tråden om hvor og når.

Finnes jo et flott sted bak Åråsen på Lillestrøm. Kjøre bort Rolf Olsensvei, litt borti der går en stikkvei inn til høyre over jernbanen. Der er masse jorder og sånn hvor mange går tur og slipper.

Å så fint :P Hvordan ser det ut der når det er bløtt da?

Er dette stedet?

kartlillestrom-1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fint :P Hvordan ser det ut der når det er bløtt da?

Er dette stedet?

Japp, helt rett :rolleyes: *klippet vekk kart*

Man må kanskje regne med en liten hunde-spylings etterpå. Men tenk så gøy de har det da :P

Vi hadde LC-prøve der en høst og da regnet det i bøtter og spann, helt fra tidlig morgen til sent kveld. Og det endte med at vi måtte avlyse annen omgang fordi trinsene ikke fikk feste i bakken. Men hundene, de løp med liv og lyst og har nok aldri hatt det så morro når de faktisk fikk lov å springe i søla :P

Men det var omtrent x-trem regn altså, hvilke mengder som kom ned på kort tid!

Og sååå mye vann har vel ikke kommet ned ennå så da går det vel bra :rolleyes:

Har ikke vært der siden ifjor, bare kom på det når jeg så det andre forslaget som jo noen nevnte var litt nærme veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kun på lørdag, men da kan jeg heeele dagen :P Tror jeg bare tar med en hund da. Oscar kan fort bli litt småstressa med mange hunder, og da er han slitsom og masete.

Hva var det stedet het?

Lørdag er igrunn en fin dag ja.

For søndag er det jo valpeshow i NMK og det har jeg jo lyst å se da.... Deilige små "lukis" valper og andre søtnoser.

Pluss at det er LC-trening, seff like langt unna Oslo bare på andre kanten enn valpeshowet, og det har jeg også lyst til.

Men ikke så veldig tidlig da, skal på skuddårs-bursda' fredag kveld, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan og lørdag, men snakker dere tur her nå?

Jeg har en hund som trenger litt omgang med andre, sånn for aktiviseringens skyld.. Hun stikker ikke av, og er veldig mammadalt, og ganske sær.. :P Men vi blir absolutt med om jeg har muligheten til å være med.. om dere skjønner. Eventuelt får jeg vente en stund (4,5 uker) før jeg blir med og går tur.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent mellom Skøyen og Bygdøy i Oslo. Jeg kan enkelt ta toget til Lillestrøm, men aner ikke hvordan jeg kommer meg videre derfra.

Jeg bor i Oslo og kjører og har plass til et menneske og en hund (to hvis de ikke er større enn saluki). Så jeg kan enten plukke deg opp på togstasjonen i Lillestrøm eller evt en annen stasjon fra ca Storo, Bryn e.l. (vet ikke hvor toget ditt går?)

Men har noen idè på tid hvis det blir lørdag? Gjerne ikke veeeldig tidlig, skal som sagt på skuddårs-bursdag fredag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og kjører og har plass til et menneske og en hund (to hvis de ikke er større enn saluki). Så jeg kan enten plukke deg opp på togstasjonen i Lillestrøm eller evt en annen stasjon fra ca Storo, Bryn e.l. (vet ikke hvor toget ditt går?)

Men har noen idè på tid hvis det blir lørdag? Gjerne ikke veeeldig tidlig, skal som sagt på skuddårs-bursdag fredag :P

Oi, det hadde jo vært supert! Jeg kan hoppe av på Bryn, Alna og alle de stasjonene den veien i hvert fall. Jeg har to springere, han eldste er ca 55 cm høy, mens den lille er noe mindre. Vet ikke om du har plass til begge? Eventuelt tar jeg bare med minstefrøken, hun er mest sosial uansett ;) Supert om vi kan få skyss litt av veien med dere!

Jeg stemmer forresten også for at det ikke blir kjempetidlig, det er på en måte påbudt å sove litt lenge i helgene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hadde jo vært supert! Jeg kan hoppe av på Bryn, Alna og alle de stasjonene den veien i hvert fall. Jeg har to springere, han eldste er ca 55 cm høy, mens den lille er noe mindre. Vet ikke om du har plass til begge? Eventuelt tar jeg bare med minstefrøken, hun er mest sosial uansett :P Supert om vi kan få skyss litt av veien med dere!

Jeg stemmer forresten også for at det ikke blir kjempetidlig, det er på en måte påbudt å sove litt lenge i helgene ;)

Har et bilbur jeg putter to "lukiser" i, det går for en kort kjøretur. Jeg tar bare med en nemlig, for å slippe "flokk-mentaliteten" og ha kul med andre uten å måtte "passe" på damene sine :P

Når tid er bestemt kan vi finne ut av hvor og når "bil hente på tog" :rolleyes:

Må løpe...begravelse...bækk later..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et bilbur jeg putter to "lukiser" i, det går for en kort kjøretur. Jeg tar bare med en nemlig, for å slippe "flokk-mentaliteten" og ha kul med andre uten å måtte "passe" på damene sine :P

Når tid er bestemt kan vi finne ut av hvor og når "bil hente på tog" :rolleyes:

Må løpe...begravelse...bækk later..

Flott, da snakkes vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...