Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulv


trespiser

Recommended Posts

Denne psykoprøven del 2 tror jeg vi stryker på, alle sammen. Men jeg røyker, så jeg hadde nok strøket uansett. Tror forresten jeg helst ville hatt en elg, jeg. De vet jeg hvor jeg finner også. Det er bare å plukke i vei! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Denne psykoprøven del 2 tror jeg vi stryker på, alle sammen. Men jeg røyker, så jeg hadde nok strøket uansett. Tror forresten jeg helst ville hatt en elg, jeg. De vet jeg hvor jeg finner også. Det er bare å plukke i vei! :rolleyes:

Der har jakthundeiere en fordel! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne psykoprøven del 2 tror jeg vi stryker på, alle sammen. Men jeg røyker, så jeg hadde nok strøket uansett. Tror forresten jeg helst ville hatt en elg, jeg. De vet jeg hvor jeg finner også. Det er bare å plukke i vei! :rolleyes:

Hah, du har ihvertfall IKKE status, for jeg HAR elg, tenk!

Og jeg går med den i bånd flere ganger om dagen! OG noen ganger uten, fordi den er så lydig. Gjett om vi får mange blikk, da!

Kampelgen min, Perle:

IMG_3906-1.jpg

IMG_3905-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Trespiser:

Jeg må jo bare spørre; hvordan blir statusbehovet dekket ved å ha noe ingen andre har, f eks en ulv eller en gaupe?

Klart som blekk. Oppmerksomhet. "Der kommer gaupa med den tullingen i bånd"

Edit: Flere tullinger på tur ser jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli seint, for jeg syns du skrev høne! Den skikkelig farlige villhøna, liksom! :lol: Kill Perle, kill!

Eller kanskje en killer-rabbit! Slik som bor i den hula i "Ridder av det runde bord".

Eller en slik komodo varan. Tenk å ha skilt på døra med bildet av en slik en og "Her vokter jeg" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jentekampelger. :lol:

Jeg er oppdretter. Jeg blander to jentekampelger med hverandre, da får jeg bare jentekampelger.

Jeg har også elg :P Men han er sliten og ligger på gulvet. Skal få lagt ut bilde i morra.

Men jeg ler så jeg griner av de bildene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Jeg håper da virkelig ikke De sikter til meg og min jentekampelg Perle? :lol:
Nei var det likt seg. Men nå er det sen kveld eller tidlig morgen og jeg og min kommode-varan sier god natt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også elg :lol: Men han er sliten og ligger på gulvet. Skal få lagt ut bilde i morra.

Men jeg ler så jeg griner av de bildene dine.

Ikke ta den motbydelige hannelgen bort til min jentrekampelg! Vil ikke risikere å få en HANN! *grøss*

Da er det ikke eksotisk eller status lenger. :closedeyes:

Edit, hvis dere ser nøye på det nederste bildet, kan dere se den sanne naturen til jentekampelgen. Det skummer i kjeften hennes, og det lyner i øya, klar til kamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jentekampelger. :lol:

Jeg er oppdretter. Jeg blander to jentekampelger med hverandre, da får jeg bare jentekampelger.

Har du begynt å røyke? :P Jeg vil gjerne komme på liste over interesserte kjøpere av rasen/arten/ eller altså, kan jeg gå med den i bånd? Bare litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å røyke? :lol: Jeg vil gjerne komme på liste over interesserte kjøpere av rasen/arten/ eller altså, kan jeg gå med den i bånd? Bare litt?

Røyke? Nei?

Jeg har det da alt for travelt med jentekampelgoppdrettet mitt!

Dersom jeg kommer på treff i Oslo noe mer, kan jeg vurdere å ta med Perle, og da kan du gå noen få skritt med henne under nøye oppsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan ikke være sant, men i tilfelle det er det så:

Helt ærlig.. Hvorfor vil du ha et villt dyr??? fordi det er kult?? Virker sånn! Ja, tamhunder var også ville en gang i tiden, men hvorfor gå gjennom hele den LANGE prosessen med å få en vill ulv som en tamhund??

For viss du virkelig interreserer deg veldig for disse dyrene, så lar du dem bo i naturen.. Det er der de trives best.. Om du er fascinert av store kattedyr, så spar penger å dra på safari i afrika, da får du se store kattedyr sånn som de virkelig skal være og sånn som de lever ute i naturen.. I mellomtiden kan du jo kose deg med main conen din, tror det er det største kattedyret du i alle fall kommer til å eie..

Jeg er veldig interresert i ville dyr, spesielt ulv.. Da jeg var liten hadde jeg lyst til å bo i skogen i en ulveflokk, og være kjempegod venn med alle ulvene... Nå er jeg større og vet at ulven trives best ute i naturen, og vekke fra mennesker..

Så kanskje du heller skal leie en film, der mennesker og ulver lever hånd i hånd, og drømme deg bort i den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

troll..men jeg vil ha en ELG! Tar kanskje litt mye plass i stua mi..

Pøh, du bare slår ned en av veggene dine, så har du goooood plass...

Ikke jentekampelger. :lol:

Jeg er oppdretter. Jeg blander to jentekampelger med hverandre, da får jeg bare jentekampelger.

Jøss, DET var eksotisk det!! *måper av beundring", hvorfor har ingen tenkt på det før?

hahaha..

hmm.. noen som vet hvor man kan skaffe fabeldyr?

tenkte kanskje på å ha bier på kjøkkenet og ha rør til drivhuset så biene har tilgang til blomster uten at de stikker av :P

:Laugh: :laugh: *klappe lille trespiser på hodet*

Yepp. Galtvort. Toget går fra spor 9 1/2 tror jeg.

*pssst* P.O du måkke si det til ham, Galtvort tar vel ikke imot mennesker som vil ha oppmerksomhet? De ønsker vel utelukkende folk som IKKE trekker til seg slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...