Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulv


trespiser

Recommended Posts

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Ikke vet jeg.

Har lurt lenge på om dette bare er en sinnsykt dåelig spøk.

Det er vanskelig å vite når det er ironi og ikke... Om det er en spøk så kan trespiser værsågod å si det rett ut.

Selvfølgelig er det en spøk, det er ikke engang lov å ha ulvehybrider i Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i alle fall det, men jeg ser ikke helt vitsen med denne spøken. Idiotisk.

Joda, det er sikkert en spøk(en dårlig en) men det kan jo være personen ikke er så smart :lol:

Tja.. All oppmerksomhet er god oppmerksomhet, kanskje? Og oppmerksomhet har jo mannen fått.. 7 sider på et halvt døgn er ikke så værst det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. All oppmerksomhet er god oppmerksomhet, kanskje? Og oppmerksomhet har jo mannen fått.. 7 sider på et halvt døgn er ikke så værst det :wink:

pluss 3 sider på "eksotiske katter" :wink:

Vi fikk oss nok alle en latter. Kameler og kjempeperler og gorillaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. All oppmerksomhet er god oppmerksomhet, kanskje? Og oppmerksomhet har jo mannen fått.. 7 sider på et halvt døgn er ikke så værst det :wink:

Nå har jeg ledd meg igjennom 4 (tror jeg) sider :P Utrolig bra trespiser! Det er bare å gratulere *tørker tårer og flirer litt til* :P

pluss 3 sider på "eksotiske katter" :wink:

Vi fikk oss nok alle en latter. Kameler og kjempeperler og gorillaer.

Litt morsomt var det da... :P Men hadde jo vært ganske trist om denne personen faktisk trodde det gik an da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Er vel ganske glad for at det var en spøk. Noe annet hadde vært tragisk.

Syns likevel det var gøy å bli litt sint, så lenge det varte. Haha. Jeg må bare le.

Leste gjennom tråden i dag og jeg tenkte bare; "dette MÅ være tøys!" Syns jo likevel det var moro å få skrevet litt. Gøy, selv om denne vitsen var idiotisk. Gøy. Vi har jo sterke meninger innen dette emnet da, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Er vel ganske glad for at det var en spøk. Noe annet hadde vært tragisk.

Syns likevel det var gøy å bli litt sint, så lenge det varte. Haha. Jeg må bare le.

Leste gjennom tråden i dag og jeg tenkte bare; "dette MÅ være tøys!" Syns jo likevel det var moro å få skrevet litt. Gøy, selv om denne vitsen var idiotisk. Gøy. Vi har jo sterke meninger innen dette emnet da, i alle fall!

Hehe, er morsomt å se hvor engasjerte vi ble! Hehe, jeg viste nesten det var en spøk, men det er et sårt emne å spøke med :P *flir* trespiser fikk jaffal oppmerksomhet ja! Lurer på om han? innrømmer at det er en spøk, eller fortsetter :P Eller bare ungår tråden helt *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er morsomt å se hvor engasjerte vi ble! Hehe, jeg viste nesten det var en spøk, men det er et sårt emne å spøke med :P *flir* trespiser fikk jaffal oppmerksomhet ja! Lurer på om han? innrømmer at det er en spøk, eller fortsetter :P Eller bare ungår tråden helt *ler*

Haha! Jeg kommer til å le om han kommer har og skriver noe sånt:

"Dette er IKKE en spøk! Jeg ønsker å anskaffe meg ulv, og kommer til å gjøre det uansett hvor mye dere fleiper om det!"

:P:P:P:P:P

Føler for å skrive litt om hvor idiotisk denne spøken var, men vet ikke om jeg gidder..

Nå må du gi oss et svar, Trespiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg sitter på en ulv så er det ingen av dere som kommer til å fleipe med meg for dere er så redd for ulv at hvis dere ser en som går med ulv så kommer dere til å gjemme dere i skogen så jeg finner fort ut hvem som har vært spøkefugler her..

kanskje jeg skal ha spøkefugler i bur? skulle vel egentlig spurt om dette på fugleprat men det blir her for her er det tydeligvis mange av dere :P om dere ikke er røykere..

Tenk litt på at det er julaften om 2 dager og det eneste jeg øsnker meg er en ekte ulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært snill i hele år. hvis det ikke er slemt å ønske seg ulv da?

men jeg har seriøst tenkt på saanoor wolfhond.. jeg synes de er veldig lik ulver.

synes ikke dere det?

eller er det flere ulvehunder?

Gaaaad! Det lyser jo av hele deg at dette er en utrolig idiotisk, tåpelig spøk, men jeg er dum nok til å svare alikevel(kanskje jeg burde røyke :P ..ja det var ironi..)

Vi ser det på lang avstand...at enten mangler du noe mellom ørene eller så er du bare sterkt sterkt ehm..oppmerksomhets syk..!

Men siden jeg er så snill så svarer jeg, du vil ha deg en ulv, kan du svare meg hvorfor? Eller hvorfor en hund som ligner? Og hva gjør deg til kompetant til dette? Har du noe erfaring med hunder i det hele.. :P Og siden så mange har svart deg, burde du svare oss nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ledd meg igjennom 4 (tror jeg) sider :P Utrolig bra trespiser! Det er bare å gratulere *tørker tårer og flirer litt til* :P

Hihi... da skjønner du sikkert hvor artig noen av oss hadde det igår :P

Gaaaad! Det lyser jo av hele deg at dette er en utrolig idiotisk, tåpelig spøk, men jeg er dum nok til å svare alikevel(kanskje jeg burde røyke :P ..ja det var ironi..)

Vi ser det på lang avstand...at enten mangler du noe mellom ørene eller så er du bare sterkt sterkt ehm..oppmerksomhets syk..!

Men siden jeg er så snill så svarer jeg, du vil ha deg en ulv, kan du svare meg hvorfor? Eller hvorfor en hund som ligner? Og hva gjør deg til kompetant til dette? Har du noe erfaring med hunder i det hele.. :P Og siden så mange har svart deg, burde du svare oss nå :P

Næmmen Wigdis da.. bare klappe lille trespiser på det lille hodet hans. Han vil nok bare ha oppmerksomhet serru :closedeyes: Og i disse juletider skal en være snill mot alle barn, store som voksne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... da skjønner du sikkert hvor artig noen av oss hadde det igår :P

Næmmen Wigdis da.. bare klappe lille trespiser på det lille hodet hans. Han vil nok bare ha oppmerksomhet serru :closedeyes: Og i disse juletider skal en være snill mot alle barn, store som voksne :P

*klappe lille trespiser irretert på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... da skjønner du sikkert hvor artig noen av oss hadde det igår :P

Næmmen Wigdis da.. bare klappe lille trespiser på det lille hodet hans. Han vil nok bare ha oppmerksomhet serru :closedeyes: Og i disse juletider skal en være snill mot alle barn, store som voksne :P

Er det ikke derfor vi svarer da? For å være litt snille midt inni denne høytiden.

Jeg ønsker meg også ulv, men føler jeg har for høy kompitanse til det, så må finne noe mer krevende. Løve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Men Herre Gud eller Julenissen, dette kan da umulig være noe stort problem. La nå trespiseren få en ulv, eller en gorilla er hvadetnåmåttevære h*n ønsker seg under juletreet. La h*n få den oppmerksomheten h*n ønsker og kan sveve hundre meter over bakken i ren lykke. Skjerp dere folk, mobbe en barnesjel slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Herre Gud eller Julenissen, dette kan da umulig være noe stort problem. La nå trespiseren få en ulv, eller en gorilla er hvadetnåmåttevære h*n ønsker seg under juletreet. La h*n få den oppmerksomheten h*n ønsker og kan sveve hundre meter over bakken i ren lykke. Skjerp dere folk, mobbe en barnesjel slik :P

Jeg har lært at man ikke må sette * imellom h og n, men heller ?. :P h?n liksom. For hvis man skriver h*n, så kan det bety hERREMANNMEDLIKELITEMELLOMHODETSOMMELLOMBEINAOGSOM

LIKERKLEMENTIn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...