Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulv


trespiser

Recommended Posts

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Selvfølgelig må du annonsere på Finn! Men jeg skal ha, altså. En kampelg til å passe på meg, en førermaur til å røyke med og finne veien til butikken og slikt og en flodhest, bare for å være kuuuul.

Ja, okei, men det går bra. Kampelgene mine er nøye utvalgt til avl, så jeg vet at de går sammen med maurene, ihvertfall. Regner med at de går med flodhestene også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt! Jeg og vil ha!

Da må du til afrika å hente... Avdelingslederen min tok den med når hun var i afrika i november og den sto to uker i karantene før den kunne komme til meg. Den er et skikkelig arbeidsjern som allerede har blitt assisterende varehussjefassisten 2 og den er rå på kundesaker. Fine zebraen min :P

n718440602_1872060_3155.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du til afrika å hente... Avdelingslederen min tok den med når hun var i afrika i november og den sto to uker i karantene før den kunne komme til meg. Den er et skikkelig arbeidsjern som allerede har blitt assisterende varehussjefassisten 2 og den er rå på kundesaker. Fine zebraen min :P

n718440602_1872060_3155.jpg

Så skipt... ville veeeldig gjerne ha en slik! Tror du den hadde vært flink til å gjøre lekser og skolearbeid..hrmf...hjelpe til med lekser og skolearbeid! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klappe lille trespiser irretert på hodet*

Flinkeste piken!

Men Herre Gud eller Julenissen, dette kan da umulig være noe stort problem. La nå trespiseren få en ulv, eller en gorilla er hvadetnåmåttevære h*n ønsker seg under juletreet. La h*n få den oppmerksomheten h*n ønsker og kan sveve hundre meter over bakken i ren lykke. Skjerp dere folk, mobbe en barnesjel slik :P

Mobbe en barnesjel? Næææ, gjør vi vel ikke?? *plystre og se i taket*

Hvem? Hvor? bcRex?

hihihi

Wæææ, det er noen som koser med panda på TvNorge! Jeg vil ha en pandaaa!

Oh, en bekjent av meg er overbevist om at pandaene er onde som styrer menneskene til å gjøre alt arbeidet for dem. Så kanskje du skal gå for et annet vilt dyr?

Jeg må bare si at jeg synes det er rart ingen har kommet opp med et ønske om krokodille jeg! Tenk så kjekt da! Da har du skikkelig dachs som kan forsvare deg! Og tenk så mye man sparer på innbruddsalarmer:

"Vokt dem for krokodillen" :P

Pøh, Aya (mener jeg det var) har bedt om det. En liten teacup sak som hun skal ha i vesken sin, så det SÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skipt... ville veeeldig gjerne ha en slik! Tror du den hadde vært flink til å gjøre lekser og skolearbeid..hrmf...hjelpe til med lekser og skolearbeid! ?

Det tror jeg den er god på, i går hjalp den meg med å sortere ikke avsendte skaffeordre på et xl ark og å sende de til de respektive ansvarlige selgerene for så å sammenfatte et resultat og en slagplan. I tilegg hjelper den stadig til med å beregne innkjøpspris, fraktkostnad og moms.

ser zebraen bra?

Den heter visst Se Bra så det tror jeg den gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg den er god på, i går hjalp den meg med å sortere ikke avsendte skaffeordre på et xl ark og å sende de til de respektive ansvarlige selgerene for så å sammenfatte et resultat og en slagplan. I tilegg hjelper den stadig til med å beregne innkjøpspris, fraktkostnad og moms.

Den heter visst Se Bra så det tror jeg den gjør..

JUULEEEENIISSEEEN! *rope høyt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det nå :P Men jeg vil ikke ha en tea-cup, jeg vil ha en stooooor en! Det er MYE mer status! Såh!

Men, når de dør, så er de store så fryktelig vanskelig å dytte ned i toalettet! Derfor er det mer smart med en liten en. Mindre stress liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen da er det jo helt greit! Lykke til med jakten :P

Takk :P Jeg har tenkt å dra til australia, hører krokodille mennene der er veldig greie når det gjelder å gi fra seg krokodile unger! Eller tror du de kanskje sender på postordre?

Se så søte de er da? :P

1701969-075d60f1386b5d69de50bddf8f961786.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :P Jeg har tenkt å dra til australia, hører krokodille mennene der er veldig greie når det gjelder å gi fra seg krokodile unger! Eller tror du de kanskje sender på postordre?

Se så søte de er da? :P

1701969-075d60f1386b5d69de50bddf8f961786.jpeg

Jeg likte spesielt den detaljen med den utførte tannpirkeren :P

Nja, jeg har hørt litt ymse om de australske krokodillene, mye snusk via postordre for eksempel. Man betaler og betaler, men man får ingenting i retur. Så det spørs om det er en god ide.

Se hen til andre områder kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser zebraen bra?

edit: Jeg bestiller forresten en hvit albinokampelg med rosa(rååååsa) gevir og helst med en blå flekk på høyre ben. Når forventes neste kull?

Oi, det er nettopp det man pleier å få en av i hvert kull! :P Du må virkelig ha gjort leksa di! All honnør til deg, du skal få en hvit albinokampelg mer rååååsa gevir og blå flekk over høyre ben! Neste kull ventes rett over jul! :P

Oh, en bekjent av meg er overbevist om at pandaene er onde som styrer menneskene til å gjøre alt arbeidet for dem. Så kanskje du skal gå for et annet vilt dyr?

Nehehei! Jeg er overbevist om at hvis jeg møter en vill panda ute i naturen der den lever, så kommer den til å komme bort for å kose med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er nettopp det man pleier å få en av i hvert kull! :P Du må virkelig ha gjort leksa di! All honnør til deg, du skal få en hvit albinokampelg mer rååååsa gevir og blå flekk over høyre ben! Neste kull ventes rett over jul! :P

*klippet*

Oi, så snart! Hvor mye tar du for albinokampelger? Koster albinoer med rååååsa gevir og blå flekk extra mye? Jeg er villig til å betale extra, skjønner du, slik at jeg får status ved å eie noe nesten ingen andre har!

Hvem er foreldrene? Vil helst ha etter champions, men kan klare meg uten, om linjene er gode.

Selger du dem vaksinert og id-chippet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så snart! Hvor mye tar du for albinokampelger? Koster albinoer med rååååsa gevir og blå flekk extra mye? Jeg er villig til å betale extra, skjønner du, slik at jeg får status ved å eie noe nesten ingen andre har!

Hvem er foreldrene? Vil helst ha etter champions, men kan klare meg uten, om linjene er gode.

Siden du har gjort leksa di så bra, så kan du få lov til å få en gratis. :P Det er jo tross alt jul!

Linjene er selvsagt helt vidunderlige, og mor er 14 x ABÅ Champion, og mor nummer to er 8 x KTG Champion, så det er veldig, veldig bra foreldredyr jeg har valgt ut. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne psykoprøven del 2 tror jeg vi stryker på, alle sammen. Men jeg røyker, så jeg hadde nok strøket uansett. Tror forresten jeg helst ville hatt en elg, jeg. De vet jeg hvor jeg finner også. Det er bare å plukke i vei! :rolleyes:

Vet du Ida... det er nok noen andre som stryker glatt på den, så de har nok røyket mye i smug :P De turde ikke å stå på røykehjørnet en gang :P Det morsomme her at mange av de fra røykediskusjonen som var totalt i mot røyk og antydet at vi var litt enklere enn andre har gått rett på limpinnen! *ler så jeg griner*

Okay, dere må jo slutte å ta trespiser seriøst, det er ganske åpenlyst at han fleiper med dere? Hallo, han ønsker seg FABELdyr, liksom? Og gaupe? Skulle tro dere var storrøykere hele gjengen :rolleyes:

Den tok jeg på første innlegg, er ikke så dum likevel jeg gitt, som visse andre i denne tråden

Er det bare Ida som vil ha jentekampelg, da? Hilsen en som snart har kull!

Jeg har kampelg jeg å! Men det er en hanne, så om du vil parre med han slik at du helt sikkert 50/50 så stiller jeg opp altså! Han er nesten frisk, full av motivasjon, elsker å gå tur og liker dårlig naive folk. Du finner bilder av han under diskusjonen om overvektige folk, åh unnskyld overvektige hunder var det.

Jeg har en zebra..den er ikke noe vill, bare tam og kosete...

n718440602_9690.jpg

Beklager å knuse dine ilusjoner her... den er ikke ekte Loke

Forøvrig vil jeg ha en bjørn, de ser så myke ut! En slik en som Koda i "min bror bjørnen", søteste, hvor får jeg kjøpt en slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...