Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulv


trespiser

Recommended Posts

nå går det for langt her..

Må nesten holde oss til hundedyr her..

har akkurat prata med Lars Monsen og han ville hjelpe meg med dyreproblemet mitt.

Og da er det ikke lenge til jeg legger ut de første bildene av ulven min her inne. hadde ikke det vært koselig?

Vi gleder oss alle sammen! De er jo søte når de er små disse ulvebebbisene! Klikkertrening vil jeg tro er lurt på en slik valp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
nå går det for langt her..

Må nesten holde oss til hundedyr her..

har akkurat prata med Lars Monsen og han ville hjelpe meg med dyreproblemet mitt.

Og da er det ikke lenge til jeg legger ut de første bildene av ulven min her inne. hadde ikke det vært koselig?

Har du ikke lest våre forige poster? Det er ULOVELIG å ha ulv (eller andre ville dyr) i fangenskap! Selv om Lars Monsen nå skulle ha hjulpet deg, så tror jeg neppe du får noe spesial tilatelse til å eie en ulv fordi du synes er er status/tøft.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå går det for langt her..

Må nesten holde oss til hundedyr her..

har akkurat prata med Lars Monsen og han ville hjelpe meg med dyreproblemet mitt.

Og da er det ikke lenge til jeg legger ut de første bildene av ulven min her inne. hadde ikke det vært koselig?

awwe.. snille Monsemann.. ^_^ Men når du får ulven din så må du komme så jeg får hilse på den! Det vil hjelpe statusen min litt og nemmelig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Selv om Lars Monsen nå skulle ha hjulpet deg, så tror jeg neppe du får noe spesial tilatelse til å eie en ulv fordi du synes er er status/tøft.
Du trenger ikke ulv for å være tøff. Bare se på Margrete her. Hun har Boarder Collie og Sjæfer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå går det for langt her..

Må nesten holde oss til hundedyr her..

har akkurat prata med Lars Monsen og han ville hjelpe meg med dyreproblemet mitt.

Og da er det ikke lenge til jeg legger ut de første bildene av ulven min her inne. hadde ikke det vært koselig?

Som sagt er det ikke mye som er søtere enn ulvevalper! Jeg vil også hilse på! :P

Bor du langt fra Stavanger? Så kunne vi jo gått turer sammen, så kunne kanskje border collien min fått valper med din ulv! Så kunne vi solgt dem får mange penger å blitt rike :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Bare se på Margrete her. Hun har Boarder Collie og Sjæfer.

*ler* Jeg har fått spesial tillatelse PO.. Også skriver du feil. Border Line Collie heter det, og for å eie de, må du ha en liten del sinnsykdom for å ha de, og da må du ha legeattest på at du er hakke gær'n. Dessuten føler jeg meg barsk når jeg går med de to ute. For det er så tøft har jeg hørt. Gjelder det samme for ulv også? Altså at jeg må være hakke gær'n for å skaffe meg ulv? Da har jeg jo gode sjanser *skriver søknad* For aller helst vil jeg ha en ulv, siden bjørn er lovlig på en måte...

Bor du langt fra Stavanger? Så kunne vi jo gått turer sammen, så kunne kanskje border collien min fått valper med din ulv! Så kunne vi solgt dem får mange penger å blitt rike

Border Line Wolf :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt nydelige men jeg tenkte litt mer på de som er av kjøtt, blod og skarpe tenner

nå går det for langt her..

Må nesten holde oss til hundedyr her..

har akkurat prata med Lars Monsen og han ville hjelpe meg med dyreproblemet mitt.

Og da er det ikke lenge til jeg legger ut de første bildene av ulven min her inne. hadde ikke det vært koselig?

HAHAHAHAHAHAHAHA :P

Mushroom: Jeg vil gjerne holde av en søt kampelg! Jeg skal bruke den hovedsakelig i blodspor, men agility som hobby. Men jeg ser etter en BLÅ kampelg. Tror du det blir noen av dem? Hvis ikke går det fint med en "vanlig" farge

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Jeg har fått spesial tillatelse PO.. Også skriver du feil. Border Line Collie heter det, og for å eie de, må du ha en liten del sinnsykdom for å ha de, og da må du ha legeattest på at du er hakke gær'n. Dessuten føler jeg meg barsk når jeg går med de to ute. For det er så tøft har jeg hørt. Gjelder det samme for ulv også? Altså at jeg må være hakke gær'n for å skaffe meg ulv? Da har jeg jo gode sjanser *skriver søknad* For aller helst vil jeg ha en ulv, siden bjørn er lovlig på en måte...

Border Line Wolf :P

Høres sykt trygt ut!

*ler* Perfekte familie/tur "hunder" tilsags.... Border Line Wolf !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line: Håper virkelig det ikke er en ekte hånd!

Det er en ekte hånd faktisk, det var en liten ulykke i Thailand (?) :P Korrigeringen ble litt for lang, det er noe med at det skal være kjappe og presise korrigeringer vet du :P

Border Line Wolf :P

Jeg bestiller en, men jeg vil ha den registrert i NKK slik at jeg kan starte Bruks (Eller kanskje jeg skal begynne med redning)

Ellers har jeg alltid vært utrolig fasinert av Varulver og Vampyrer. Jeg har ett stort ønske om å bli en hybrid imellom dem to typene. Noen som vet hvor jeg kan bli bitt av begge to på en gang? Evt kan jeg gjerne huse en stor-sterk mannlig hybrid :P

Tror dere det hadde vært status eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ja. nå er et jul igjen, nå er det jul igjen - men den varer nok ikke helt til påske" hm..tror alle her kommer til å smake ekstra godt på juletallerken til de forskjellige søte - små -tamme - kose - myke - ville dyrene " hi hi hi" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ja. nå er et jul igjen, nå er det jul igjen - men den varer nok ikke helt til påske" hm..tror alle her kommer til å smake ekstra godt på juletallerken til de forskjellige søte - små -tamme - kose - myke - ville dyrene " hi hi hi" :P

Vi skal gå på valpe kurs vi! Og da blir alle ville dyr snille å lydige :P Utenom hyenene, de skal på hyene-kurs med weatentass her inne...de skal klikkertrenes og få GnueLever A/S sine levergodiser... tror jeg det var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel testet HD frie?

Selvsagt. :P

Jeg har kampelg jeg å! Men det er en hanne, så om du vil parre med han slik at du helt sikkert 50/50 så stiller jeg opp altså! Han er nesten frisk, full av motivasjon, elsker å gå tur og liker dårlig naive folk. Du finner bilder av han under diskusjonen om overvektige folk, åh unnskyld overvektige hunder var det.

Oh, beklager, jeg satser fullt og helt på jentekampelger for øyeblikket, men kan ikke jeg ta kontakt med deg etter dette kullet? Hannkampelger blir visst mer og mer poppis.

HAHAHAHAHAHAHAHA :P

Mushroom: Jeg vil gjerne holde av en søt kampelg! Jeg skal bruke den hovedsakelig i blodspor, men agility som hobby. Men jeg ser etter en BLÅ kampelg. Tror du det blir noen av dem? Hvis ikke går det fint med en "vanlig" farge

:P

Jeg har desverre aldri sett en HELT blå kampelg. Men du kan da også få en albinokampelg med råååsa gevir og blå flekk over beinet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre aldri sett en HELT blå kampelg. Men du kan da også få en albinokampelg med råååsa gevir og blå flekk over beinet?

Men du hvis jeg gir deg noen ekstra kroner. Kan ikke du bare spraymale kampelgen min blå? Kampelger må også lide for skjønnheten! Så det så ^_^ Håper du registrerer dem i NBKEK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NorskJenteKampElgKlubb :P

Hannelgen er selvfølgelig registert i NHKEK. Han venter spent til neste kull han. Regner ikke med det finnes andre kampelger her inne? For hadde jo vært artig med flere hannkampelger. Jeg er sikker på at vi kan ta litt ekstra kroner for vettu Soppen :P Big business

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jo helt av etter bare å være borte noen timer jo.

Hvem? Hvor? bcRex?

huh?

Flodhest er dyret som dreper flest mennesker i Afrika på et år... Sæmpesøte. Enklere å båndtrene et neshorn kanskje, man slipper tross alt bli våt på beina.

Jammen jeg tar det som det kommer. Jeg kan alt. Bare vent å se. Nkk Bjerke neste år, så bare se etter ei med flodhest i bånd :closedeyes:

Er det bare Ida som vil ha jentekampelg, da? Hilsen en som snart har kull!

Jeg har bare en elg, ehm. vet ikke helt rasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannelgen er selvfølgelig registert i NHKEK. Han venter spent til neste kull han. Regner ikke med det finnes andre kampelger her inne? For hadde jo vært artig med flere hannkampelger. Jeg er sikker på at vi kan ta litt ekstra kroner for vettu Soppen :P Big business

Ja, det har du jo rett i.

Etter mine beregninger så har Perle neste løpetid i begynnelsen/midten av mars. Treffes da for å parre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har du jo rett i.

Etter mine beregninger så har Perle neste løpetid i begynnelsen/midten av mars. Treffes da for å parre?

Jepp! Armani er klar for parring da vettu :P

Hvilken elgrase er nå dette Soppen?

oh du å har jo BabyFaceElg! Artig å treffe noen med fellesraser altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...