Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening/treff?


Aya

Recommended Posts

Jeg begynner jo å jobbe igjen innen den tid jeg..*sukk* Nå har jeg saumfart kalenderen og jeg kan bare på formiddagen..og da mener jeg formiddagen.. Lyra, Loke og jeg jobber sent den uken (eller noen av oss jobber..de to andre skal sove på bakrommet)så vi må være i krokstadelva senest 13.45.. Det betyr at jeg bør dra fra Oslo senest 12.45.

Edit: Aya, jeg kjører over solli ja.. Marianne..vi kan vel ta det ved deg? Karine: seff får du lappen!JEG har klart det...(dere andre kan holde kjeft :barfy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Annette: vi kan gjerne ta det TIDLIG, for min del kan man ta en helaften altså:P Men det viktigste for deg er vel trening og sosialisering, så om du får en time eller to med det, så kan eventuelt de som vil gå tur etterpå? Jeg har veldig lyst til å trene litt også, vi trenger sårt trening med andre til stede. Merkelig nok så sitter ikke ting like godt da som i vår egen bakhage <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan vi jo ta det på Åsjodet også kan Annette bare dra når hun må det så kan vi andre gå tur etterpå, og hvis det blir tid så kan du og Fixen bli med hjem å drikke kakao etterpå..? :P

Jeg og fixen liker kakao, men jeg er ikke heeelt sikker på om du vil ha krapylet inn i en leilighet? han er ikke hundre prosent lydig, liksom:p *fnis* men jepp, jeg vil ha kakao:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og fixen liker kakao, men jeg er ikke heeelt sikker på om du vil ha krapylet inn i en leilighet? han er ikke hundre prosent lydig, liksom:p *fnis* men jepp, jeg vil ha kakao:D

Hihihi det hadde jeg vel regnet med helt av meg selv! :P Han er baby-bc... 2 + 2 = hmm.. 7...? *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilken dag skal vi ta det da?

Må bare si en ting eller to: Felix har IKKE fått særlig mye trening med andre hunder de siste mnd, iom at han har blitt holdt så mye i ro. Han er heller ikke noe flink til å hilse på mennesker uten å hoppe, men hvis man snur ryggen til og overser så setter han seg fint med en gang. :P

(BC-advarsel liksom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilken dag skal vi ta det da?

Må bare si en ting eller to: Felix har IKKE fått særlig mye trening med andre hunder de siste mnd, iom at han har blitt holdt så mye i ro. Han er heller ikke noe flink til å hilse på mennesker uten å hoppe, men hvis man snur ryggen til og overser så setter han seg fint med en gang. :P

(BC-advarsel liksom)

Da spørs det nok om det passer at dere kommer, for alle de andre hundene er svært veloppdragne :P;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spørs det nok om det passer at dere kommer, for alle de andre hundene er svært veloppdragne :P;)!

Hahaha ha.. Ikke glem at jeg har møtt flere av hundene før.. Moahahaha.

(Fikset forresten trippelpostingen din :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber dagtid mandag - torsdag i uke 51 ( altså 18-21 des ) og har ikke mulighet mandag og torsdag :P

Så får min del må det bli tirsdag eller onsdag ettermiddag eller fredag 22 des

Har fri fredagen om det var snakk om å møtes tidlig en dag.

Hadde vært kjempe gøy ;)

Og morsomt å treffes igjen og hilse på nurket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være hjemme i hele julen, men slutter ikke på skolen før 21. Så det må bli 21 eller etter det. Helst ;)

Psst.. Gløgg er ikke godt. ;)

Joho, det er det det så. Med masse rødvin og rosiner og mandler i, men det får ikke du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...