Gå til innhold
Hundesonen.no

Da fant også jeg veien hit :)


Poter

Recommended Posts

Jeg har forstått det er her ting skjer nå for tiden ;)

Jeg heter Lone og har to australian shepherd hanhunder: Brimi og Coyote. Brimi er min prøveklut som har blitt prøvd på litt av hvert: agility, redning, lydighet, bruks og freestyle. Nå trener vi mest agility og pensjonerte rednings relaterte ting -dvs. han holder på å pensjoneres fra redningen pga ryggskade, men vi trener redningsrelaterte ting likevel. Kanskje det blir brukskonkurranser av det etter hvert. Coyote kom til oss som godt voksen gårdshund og har etter hvert blitt klikkerklok og bygutt :) Han og min mann trener agility og litt lydighet sammen. Han og jeg gjør litt bruksrelaterte ting sammen.

Ellers... tja *tenke* Vi klikkertrener, fôrer med rå mat, går turer med kløv og trekk... les mer om oss og vårt hundeliv på hjemmesiden vår: http://home.no.net/lonemh

Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit til oss!

Håper du vil trives ;)

Lurer du på noe er det bare å spørre, og husk å lese forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre)

Lurer jammen på om vi har sett bilde av Brimi før her inne jeg... Kan da ikke være SÅ mange Aussier som heter Brimi vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lurer jammen på om vi har sett bilde av Brimi før her inne jeg... Kan da ikke være SÅ mange Aussier som heter Brimi vel :("

Hm, har dere det? Tror det bare er en aussie-Brimi, ja, søt som bare det, så ikke rart om det florerer bilder av ham :P Hihi.

Takk for velkomst!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann Lone!

Velkommen hit. Er ikke sånn super aktiv her jeg egentlig, men fikk da med meg at du sneik deg inn.

Har forresten tenkt å sjekke ut mer om forslaget du ga meg om å ta på meg å være krisehjem for hunder... Er så tomt i huset her uten hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...