Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig domene!


Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky
Skrevet

Tror nok det er dette...

www.lydighetsringen.com ;)

Korrekt :) hehe

Guest Christine
Skrevet

Jeg som trudde jeg skulle få gleden av å røpe mysteriet :wub:

Neida..

Guest Vicky
Skrevet

vi venter vicky... straks 14dager siden den ble aktivert...

VI VIL SE::.!! :)

haha :D prøver så godt jeg kan... hadde det bare ikke vært så gruelig mye å gjøre på skolen hadde det gått fortere :P men tampen brenner nå

Guest Vicky
Skrevet

Når kommer siden opp??.. Venter i spenning her, men du bruker jo såå lang tid.. :D

hadde håpet på å laste den opp igår. Men så er det noe rart med goliven min.... den vil ikke la sidene linke til hverandre! på skolen gikk dette fint, men er det en eller annen innstilling jeg har feil her?

Skrevet

hadde håpet på å laste den opp igår. Men så er det noe rart med goliven min.... den vil ikke la sidene linke til hverandre! på skolen gikk dette fint, men er det en eller annen innstilling jeg har feil her?

Sikker på at linkene er riktige? Og at det ikke er f.eks C://.../mine bilder/bilde(1).jpeg ?

Guest Vicky
Skrevet

Hihi, det la jeg også merke til :D

ja, jeg så det etterpå jeg og. søkte litt på ting som hadde med lydighet å gjøre så jeg kunne skrive teksten, og når hans side kom opp kom jeg på det :D hehehe

Guest Vicky
Skrevet

Sikker på at linkene er riktige? Og at det ikke er f.eks C://.../mine bilder/bilde(1).jpeg ?

jess. har også opnet det i en annen golive på skolen og da funka alt som det skulle. så det må være noen innstillinger som er feil. noen som har forslag til hva slags innstillinger?

Skrevet

jess. har også opnet det i en annen golive på skolen og da funka alt som det skulle. så det må være noen innstillinger som er feil. noen som har forslag til hva slags innstillinger?

Er sidene lagt ut på nettet eller ligger de på pc-en?

Guest Vicky
Skrevet

Er sidene lagt ut på nettet eller ligger de på pc-en?

ligger på pc ennå... Nå fant jeg ut hva som var feil :D Endelig! Har bytta om på en del innstillinger. Men hvorfor det ikke virka her, men på en annen pc er fortsatt et mysterium... jaja :P viktigste er at det funker nå :D

Guest Vicky
Skrevet

Håper siden kommer snart, det er mange som venter i spenning :) Og tusen stk som vet domenenavnet ;)

haha :P ja, gruer meg litt ass ... håper ikke folk forventer skikkelig bra side ... hehe, blir ganske enkelt :) men jeg håper det faller i smak fordet

Skrevet

haha :) ja, gruer meg litt ass ... håper ikke folk forventer skikkelig bra side ... hehe, blir ganske enkelt :) men jeg håper det faller i smak fordet

Enkelt eller Ei:

Skal du vise frem innholdet, eller designet?

Jeg personlig, mener at for "glorete" sider, stjeler oppmerksomheten vekk fra innholdet.

Derfor holder jeg meg unna flash for "seriøse" sider..

har brukt det til noe stasj på jobben, samt testet, laget div gallerier (SQL -> XML baserte)..

sorry.. skal slutte å snakke teknisk data ;)

Guest Vicky
Skrevet

Enkelt eller Ei:

Skal du vise frem innholdet, eller designet?

Jeg personlig, mener at for "glorete" sider, stjeler oppmerksomheten vekk fra innholdet.

Derfor holder jeg meg unna flash for "seriøse" sider..

har brukt det til noe stasj på jobben, samt testet, laget div gallerier (SQL -> XML baserte)..

sorry.. skal slutte å snakke teknisk data :)

bare snakk du! interessant! :) kanskje jeg lærer noe underveis!

  • 3 weeks later...
Skrevet

prøver å få den opp fort nå :icon_clapping: Er bare teksten som er igjen på noen sider, så skal den opp.... hehe

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...