Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig domene!

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky
Skrevet

Endelig har jeg fått ordnet meg eget domene :P

Kjøpte fra domeneshop. Noen som har domene derfra som kan fortelle om erfaringer? Har fått aktiveringsmailen, også er webhotellet i orden.

Men det jeg lurer på er om noen her kan fortelle meg litt basic om hvordan jeg laster opp siden min :P Har laget i golive. Skal snart laste den opp, og gruer meg litt til det, siden jeg innbiller meg at det er forferdelig vanskelig :D hehe... så håper noen kan være snill å forklare meg litt :icon_redface:

Også lurer jeg på om noen tør å prøve å gjette domenenavnet mitt? hihi

Skrevet

Å GRATULERER så mye :P:P:icon_redface:

:icon_fun: :P:D

Jeg bruker hverken golive eller domeneshop, så kan ikke hjelpe deg så mye der, ikke annet enn hvordan det basis foregår, men som du kanskje allerede vet må du få tak i ett ftp program som laster opp siden din :P

Gleder med masse til å se siden din :P

Hmm, har domene noe med Vicky og gjøre tro?

Skrevet

Gratulerer Astrid. Spennende dette. :icon_redface:

Grattis da... :P

Vicky?

Astrid?

Aussie?

Si det daaa :D

http://www.atrid.com/ kanskje?

Dette står på den siden iallefall:

"THIS DOMAIN NAME IS RESERVED

HOWEVER, THE SITE APPEARS TO BE UNDER CONSTRUCTION!"

:P

Guest Christine
Skrevet

Gratulerer Astrid. Spennende dette. :icon_redface:

http://www.atrid.com/ kanskje?

Dette står på den siden iallefall:

"THIS DOMAIN NAME IS RESERVED

HOWEVER, THE SITE APPEARS TO BE UNDER CONSTRUCTION!"

:P

Hmm..Kanskje det,..

Vi venter i spenning, Astrid :D

Guest Vicky
Skrevet

Er nok ikke det :) har ikke noe med noen spesiell rase, siden jeg skal ha Papillon senere :) og jeg vil ha domenet en stund :)

Guest Vicky
Skrevet

Jeg vet det :) Og dere er langt fra :)

ja... skal si ifra når tampen brenner :) hihi

Guest Vicky
Skrevet

Nei :) dere må nok gjette litt til :) vi kan si ifra når tampen brenner :) men ikke mer.

Guest Vicky
Skrevet

Hvor mange bokstaver?

Og hva er første bokstav? ;)

mellom 14 og 16 :) bare å gjette i vei!!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...