Wilhelmina Skrevet 3. Januar Rapporter Share Skrevet 3. Januar (endret) 18.04.11-03.01.25. Takk for alt Endret 3. Januar av Wilhelmina 1 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Januar Rapporter Share Skrevet 3. Januar Ååå, så trist! Kondolerer! Jeg vet ikke hva mer jeg kan si, for jeg har en anelse om hvor vondt det gjør nå. Takk for alt du har delt med oss her, og alt du har gjort for å gi henne et utrolig godt og langt liv! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 4. Januar Rapporter Share Skrevet 4. Januar Ånei kjære deg, så uutholdelig trist!! Ord blir så fattige, men jeg kjenner det i hele kroppen hvor tomt og stille alt blir i en slik situasjon. Kondolerer!! RIP Ariel❤️❤️❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Januar Rapporter Share Skrevet 7. Januar Kondolerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 13. Januar Rapporter Share Skrevet 13. Januar Åh stor klem❤️❤️❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskot Skrevet 26. Januar Rapporter Share Skrevet 26. Januar Takk for at vi fikk følge henne 💐 Dere to va en forbilledlig ekvipasje. Wilhelmina fikk vise sonens besøkende at også små selskapshunder er ordentlige hunder som både vil og kan, og blomstrer når de får bruke nesen og være hund. Takk for den tiden vi også fikk med henne på Hundesonen ❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts