Gå til innhold
Hundesonen.no

Møt Misty


Red Merle

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Takk :)

Joda. Opprinnelig var det søteren jeg skulle ha, men så ble nåværende Misty 'avbestilt' (eller hva man enn kaller det) så jeg fikk velge mellom dem. Velget falt på Misty da hun var/ mer kontaktsøkende og solsial enn hun andre :)

Nå er hun ikke så ekstremt aktiv, hu sover jo mye da. Men når hu er våken er det mye energi som må ut. Så det blir nok en sikkelig arbeids hund :) Men hu er veldig kostete også har en av og på knapp;) - men dette kan jo forandre seg til det motsatte, det får man jo ikke vite før hunden er voksen.

Jepp, sjekket med foreldrene:) Mora er Bc/husky og faren er golden. Mora heter Victoria, og ser ut som en bc (jeg trode at detr var den på bildet som var mora, emnd et var visst husets hund nr.2 ). Mora ser ut som en halvveis langhåret BC med blå øyne - Hu var veldig rolig syns jeg.. hadde forventet at ho var mer i surrebikkje. Husker ikke navnet på pappaen, men han har visst vært på noen utstillinger osv. Men begge er HD frie, og frie fra andre sykdommer. Begge foledrene er kontkatsøkende og snille.. (slik jeg opplevde dem da)

Bilder blir det nok, men det kan ta tid.. Gjett hvem som hadde det gøy me då herpe laderen til mobilen min i natt ? <_<

Så da må jeg ty til digetalkamera :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, igjenn ,alle sammen :) hadde glemt hvor gøy det er å brife (skryte) av valpen sin hehehehe B)

(ja, jeg er en skryte pave)

Misty har blitt veldig flik, nå hopper hu på døra når hu vil ut å tisse... Så fort det gikk å få henne stue ren egentlig...Geisha brukte hele 6 mnd på å lære seg at man pisser ute :rolleyes: Hu har også lært å sitte, slippe, hoppe og å gå ned ( det vil si, kommandoen "ned" når hu hopper på folk osv).. Jeg begynne rå merke de forkjellige rase egenskapene hennes.. Jeg merker endel gjeter instingt hos henne, og katta for vikelig igjennomgå.. hehe :P

hehe, har bestemt meg for å "satse" litt med Misty, vet jo at vi ikke kan komme så lang fordi hun ikke er renraset.. men jeg vil gjøre alle de tingene jeg aldri har fått gjort med Geisha (pappa mener at kurs og klikker trening og spor treing osv bare er noe piss, dustete mann) .. Så det blir gøy !

Nye bilder kommer fohåpentligvis i morgen , jeg setter digitalkamerat på lading i natt... så skla jeg ta bilder i morra :D

Ja, og nytt treff MÅ i ha snart! hehehe B) :P

Jeg har blitt bitt av hunde diallen igjenn :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur hu fant dem der ja...

misty likte meg :) så søt liten tasse tulle ;)

hu var kjempe tøff på avstand.. toya la seg ned å slækkan vettu... hehe... med ryggen t misty... og bikja løp bortover og skulle sloss... og i det toya snudde på hue, bråstoppa pelsdotten og rygga bakover fortere enn svint ;)

hehe

kjempe søt tass som sovna på fanget mitt.. ;)

fin og tilittsfull jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det noen bilder av Bikkjene;) Hehe, noe dårlig kvalitet, siden jeg ikke skjønte helt åssen det kameraet ska stilles inn (noen hadde stilt det inn annerledes enn hva det var før ) ;)

2402200615462312hcN1nm7352.jpg

Misty sitter i snøen ..

24022006154623rRnS1q7A29f4.jpg

Sniff Sniff

24022006154623xIA8SM41246u.jpg

Lek litt a Geisha :P

24022006154623R86dcHK1OYi8.jpg

Kom igjenn da .. (Geisha er overlegen :P )

24022006154623UTLR1368iY2U.jpg

Mistys annsikt ... Digger øynene hennes :P

2402200615462396L1b2TTgE8p.jpg

Bortskjemte ? ... Det ser forresten ut som at Misty er like stor som Geisha på dette bildet..hihihih

24022006154623u199K9YOKu3P.jpg

Geisha har godtatt at Misty også ska bo her :P

24022006154623c13R7rC9suuW.jpg

Misty :P

( de siste 4 bildene er tatt med mobil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...