Gå til innhold
Hundesonen.no

Møt Misty


Red Merle

Recommended Posts

Hihi, jaja, det ble valp på meg også. hentet henne hjem fra Vikersund mandag den 13 februar. Etter da, har jeg ikke hatt tid til å presagtere henne for dere, da hele uka har gått med på å tørke piss og annent valpe stell.

Jeg hadde rett og slett glemt hvor mye styr det er med valå, og er nå veldig glad for at det ikke ble valper på Geisha - for det tror jeg ikke at jeg hadde orka :D

De forrige eierene, eller "oppdretteren" kallte henne for Gauda... hehe, navnet falt ikke akkurat så godt i smak her hjemme, så hun ble raskt døpt om til Misty.

Misty er blanding av Golden retriever, Border Collie og Siberian Husky.

Hun har golden farge, hvite partier og blå øyer.

Vel, her er hun : Misty

16022006182208h6k34J27jkwk.jpg

Vi har ikke hatt sååå mange uhell, men noen blir det. Men nå har hu begynnt å pisse på avisen foran utgansdøra . Ja hun har faktisk skrapet på døra noen få ganger før hu skulle pisse eller drite.

Vil ikke si Geisha er så veldig begistret for den nye rivalen, for små valper, det er skummelt det! Spesielt når de vil leke og herje. Geisha gjemmer seg bak meg og håper at hun ikke blir oppdaget. - men det tar nok litt tid før Geisha blir vandt til at Misty skla bo her. Det har joa lltid været ' Du och jag, Geisha, Du och jag' . Men de leker litt smått sammen, og det er tydelig at det er geisha som er sjefen!

Det var min lille stolthet, (etter Geisha da ,- så ikke hu blir sjalu)

Nye bilder kommer snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer :P Kan jeg spørre hva som gjorde at det ble en ny blanding og ikke en rasehund?

Hun så veldig søt ut!

Hehe, si det.. fristelsen kanskje ?:D

Nei da, skla jo ha en familie hund og tur kompis.. så det ble litt sånn.. ja, samma hva det er bare den er snill og frisk. Var kanskje skjebnen, da jeg satt med henne på fanget, så ble det liksom bare sånn. - du ska bli med hjem til meg følesen :P Veldig vansklig å forklare... Jeg var desperat , og jeg angrer ikke :P

Rashund, kan jeg skaffe meg senere, sår jeg er klart til et mer 'særiøst' hundehold :P Missforstå meg rett, men om jeg skla ha rasehund, vil jeg reise rundt å stille dne ut, og være aktiv i hunde miljøet. Noe jeg ikke har mulighet til å gjøre i dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...