Debbie Skrevet 19. Mars 2024 Rapporter Skrevet 19. Mars 2024 Har vurdert å kalle neste hund for Tora, men det er jo et norsk navn. Men også noe med den jødiske religionen- synes kanskje det er upassende. Hva synes dere?? Siter
Mentha Skrevet 19. Mars 2024 Rapporter Skrevet 19. Mars 2024 Den første jeg tenker på er Thora Berger Det er ett fint navn, mener nå jeg da. Jeg tenker at det viktigste er at du trives med navnet. Er noen som sikkert finner noe "galt" med alle navn? Gå for Tora du! Siter
sidnajse Skrevet 19. Mars 2024 Rapporter Skrevet 19. Mars 2024 Go for it! Tora er jo i utgangspunktet som du sier også et navn, faktisk med norrøn opprinnelse. Så jeg ser ikke noe støtende ved å kalle hunden sin det, selv om de jødiske hellige tekstene tilfeldigvis går ved samme navn. Siter
Wilhelmina Skrevet 19. Mars 2024 Rapporter Skrevet 19. Mars 2024 Jeg tenker at alt betyr noe i en eller annen kultur, så kall hunden din det du vil Siter
Stjerneskinn Skrevet 19. Mars 2024 Rapporter Skrevet 19. Mars 2024 Vil du være helt sikker tenker jeg det er lurt å høre med noen av de som potensielt skal kunne finne det støtende. Men det er jo et ikke helt uvanlig menneskenavn. Siter
Debbie Skrevet 20. Mars 2024 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2024 Takk for svar. Har et annet navn på blokka også. Siter
Recommended Posts