Anne Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Fikk sett Norfolken, men RRen kommer i morgen Eneste RRen som har vunnet BIG er faren til Aro :imrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Er det bare til meg at linkene ikke fungerer lengre? Det er veldig frustrerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Er det bare til meg at linkene ikke fungerer lengre? Det er veldig frustrerende! det funker her ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Ååå, tusen takk for linken, det var kjempegøy å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Var en tråd her om farger på italienske mynder - legger merke til at 90 % av italienerne på Westminster er rød/hvite - en farge du nesten ikke ser her hjemme (så mye hvitt er dessuten ikke godkjent iflg. standarden). Kanskje ikke så overraskende - det gir jo mørkt pigment og mørke øyne - og det virker å være veldig viktig på enda flere raser i USA enn her hjemme. Dessuten ser det jo unektelig litt flashy ut med hvite tegninger - hunden synes liksom litt bedre mot bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Åååååhhh....*venter i spenning på belgere* Tervuren og groenendael er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Fant samojedene og så også at de fleste ble stilt fritt sånn som vi også gjør(mangen fine der ja) men finner ikke Japansk Spisshund da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 15. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Synes det er moro å se de store forskjellene på noen raser fra Europa til USA jeg, og artig å se hvordan de handler dem. Må si at man alltid hører mye om USA og proffe handlere, men jeg blir ikke nevneverdig imponert, det finnes vel så flinke handlere i Norge, uten proffstatus. <_< Det er jo enkelte raser jeg får litt vondt i magen av å se på da.. men det er jo en annen diskusjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Jeg forventet meg masse fluffy pels på gronnisen jeg, men den som ble handlet av hund med blå klær feks hadde jo like lite som Loke!Flotte var de!Men litt vel nybadet og balsamerte ...Så ut somde hadde silkepels og det kler ikke en belger synes jeg (slapp av Hilde, jeg skal børste bisken før utstillingen ) Schærferen synes jeg ikke var fine..jeg får helt spader av å se sånn bakbensvinkling jeg da så jeg er vel ikke rett person til å dømme sånt.Men det er noe med at en brukshund burde se sunn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Du går inn på Tuesday 14 (venstre i margen), og velger Hound. Min rase - stabijhoun - finnes ikke heller, men det er vel ikke så rart med tanke på at det kun er rundt 40 individer "over there" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Eneste jeg likte med sheltiene var kanskje bevegelsene, og de hadde noe bedre haler enn colliene hadde, både lengre haler og bedre haleføring, men ellers, nei... Altfor mye pels, altfor grove hoder og de er overhodet ikke søte i uttrykket... Men så har amerikanerne endret litt på standarden da... Er fælt å tenke på at enkelte faktisk blander inn det her i de britiske linjene *grøss* Håpers for alles skyld at rasen snart blir delt <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamilla Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 ÅÅ, takk for linken Kjempe arti å se cavalierne og labradorene. Enig at noen av cavalierene var litt klompeta ja, synes ikke det er fint når de har for masse pels heller. Synes nesten det ser vondt ut å vær en av disse shæferene der jeg DE forlabbene, knekken og hasene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Det var kjempeartig å se hvordan dvergschnauzeren er der. Stygg er den dog med kuppert hale og ører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Takk for link. Fikk se noen herlige American Akita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Det er så mange raser amerikanerene ikke har vet du, og "spansk R.T" er nok ikke en av dem! Spansk rompetroll du...! Men fysj og fy, de Schäferene var feite! også den ene gikk jo på knærne! Blærk.. Syns det var mange av brukshundene som virket så daffe! Eller var det bare meg? T.o.m Mallen virket litt avslappet...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Forresten, hvem ble BIS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Forresten, hvem ble BIS? Best in show ble bull terrier. http://www.westminsterkennelclub.org/2006/.../bis/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Nå får jeg sett filmene:D Herregud så NYDELIG salukien som ble BIR er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Ja! Den ble også nummer 2 i gruppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Mhm... *sukk beundre* Den salukien vil jeg ha:p Likte borzoi også... Så mange krem/hvite det var av dem! åååå.. BIS er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Mange fine pommer! Liker veldig godt den amerikanske versjonen av Pom. Kraftige korte pommer <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Mange fine pommer! Liker veldig godt den amerikanske versjonen av Pom. Kraftige korte pommer <3 Er helt enig med deg, bittesmå bamser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Hmmm...alle de som handlet gronnis hadde sånn "Ally Mcbeal" drakt med blå/lilla toner...Der ser du hva du har å ha på deg Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Jeg elsker å se på alle hundene jeg Så får man se alle rasene "live" og hvordan de skal stilles osv. Kjempemorro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Jeg elsker å se på alle hundene jeg Så får man se alle rasene "live" og hvordan de skal stilles osv. Kjempemorro! Enig med deg. Nå er jeg ikke noe utstillingsmenneske enda ( Buster blir merkelig nok nektet deltagelse på utstilling, skjønner ikke det jeg ) men syns det er kjempemorro å se slikt. Har snart sett alle filmene jeg . Var mange flotte hunder ja. Men må si at jeg ble skremt da jeg så irsk setteren. All den pelsen, og den klippen <_< . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar