Pingeling Skrevet 26. Mai 2022 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2022 Jeg har fått en valp som er mitt største mareritt: hun er ikke interessert i godbiter utendørs. Neida, så ille er det ikke. ? Hun er en herlig valp og ganske enkel å ha med å gjøre så langt, men hun har en tendens til å drømme seg helt bort utendørs. Godbiter er rett og slett ikke verdt det. Så feiret vi 17. mai med marsipankake, og hun ble helt tullete. Lasagna, kylling, fisk, lammesteik, leverpostei - ingenting hadde fått fram en reaksjon i nærheten av så sterk som når hun luktet kake (hun fikk ikke smake). Det ble vårens første is noen dager senere, og jeg så samme reaksjon, bare ikke fullt så sterk. Så nå lurer jeg på om jeg har fått en hund som foretrekker søtt over kjøtt, og hva slags godbiter jeg kan bruke som har søtsmak, men som ikke inneholder masse sukker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 26. Mai 2022 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2022 Bær kanskje? Min er veldig glad i blåbær, tyttebær og multer i hvertfall. Litt sukker er det jo men ikke like ille som marsipankake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 26. Mai 2022 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2022 Jeg vet om en hund som liker frukt best av alt, så de bruker eplebiter og Brit som har div frukt i godbiter som f.eks papaya. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingeling Skrevet 27. Mai 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2022 Får ta en tur innom frukt og grønt disken med hunden i tankene. Selv er jeg allergisk mot veldig mye frukt og bær, så har ikke prøvd det. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. Mai 2022 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2022 Godbiter med søtpotet? Husker ikke hva de het, men fikk noen veldig gode myke godbiter med mye søtpotet i, som var helt fantastisk i konsistens. Veldig praktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts