Lillymy Skrevet 10. Desember 2021 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2021 Lille rampegutten på 8 måneder har ved to anledninger løpt avgårde med nye venner han fant på jordet i skogen idag - da må langlinen på til vi har mer kontroll på innkalling - Han hadde en myk tøyaktig en fra trixie som valp - Men jeg finner ingen line som er behagelig gå med i hånden - noen gode tips til en robust og mer menneskehånd vennlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønn Skrevet 10. Desember 2021 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2021 Biltema har en som jeg synes er "mennekshåndvennlig". En ulempe er at den blir ganske så våt og skitten, men vi har vasket den i vaskemaskinen en gang . Den setter seg også lettere fast enn den glatte vi har. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentha Skrevet 10. Desember 2021 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2021 Jeg hadde funnet en flat langline med løkke på førerenden som gjør det lettere å holde i eller feste i beltet. Det går jo an å impregnere lina. Det har jeg gjort med min, og det har funka helt greit. Den blir ikke like gjennomvåt og tørker raskere ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillymy Skrevet 11. Desember 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2021 (endret) Tusen tak for svar - jeg fant en på musti idag Som heter pro grip og den gjorde susen Endret 11. Desember 2021 av Lillymy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts