Hundedilla Skrevet 10. Juli 2021 Rapporter Skrevet 10. Juli 2021 (endret) Hei. I sommer har det hopet seg opp med regninger på både syke hunder og syk bil. Ser meg derfor nødt til å selge unna hundebiblioteket mitt og hundeutstyr vi har liggende. Håper det er greit at jeg poster alt dette her og håper noen her kan finne dette av interesse. Priser kan diskuteres ved rask avgjørelse og kjøp av flere ting samtidig. Bøker, agilityutstyr, Fitpaws bone(de andre solgt), noen villmarksgensere og en treningsveske full av hundeleker. Agilityutstyret 800kr (ett hopp, en hoppring og 16pinner). Eller kom med bud Treningsveske fylt med leker SOLGT Fiwpaws bone 650kr SOLGT Fire villmarksgensere 800kr pr stk str romslig M (hjemmestrikket) 21 bøker og 2 dvder totalt. Her er det bøker for en hver smak, positiv hundetrening, konkurranse, problemhund, sykdom, anatomi, og mer.. De fleste er helt nye, og ubrukte. Från valp til stjärna og Shaping er mer brukt enn de andre men i god stand. Bøkene: Besta starten, SOLGT Best hverdag, Siv Svendsen og Maria Brandel Treningsdagbok, Nolimitobedience Awsome Obedience, Hanna Branigan Canine Enrichment for the real world, Allie Bender og Emily Strong. Från valp til stjärna, SOLGT Shaping, Fanny Gott og Thomas Stokke Akupressur på hund SOLGT Hunder, skader og sykdommer, Anders Strande Friskvård for hund, Annika Falkenberg og Karin Yllo Positiv problemløsning, Arne Arrestad og Siri Linnerud. Valpesosialiering, Gry Løberg Strikk din egen hunderase 1 og 2, Sally Muir og Joanna Osborn. Millers anatomy of the dog SOLGT The canine thyroid epidemic Nosarbete, Maria Hagström På talefot med hunden, Turid Rugaas Does the name pavlov ring a bell, Dvd seminar med Kathy Sdao Love has no age limit, SOLGT The cautious canine, Patricia McConnell Facing farewell, Julia Reck Kan sende mot at kjøper betaler frakt. Kan også møtes langs strekningen Sarpsborg-Oslo. Kan kontaktes på tlf 45262695. Endret 11. Juli 2021 av Hundedilla Solgt markering Siter
maysofie Skrevet 10. Juli 2021 Rapporter Skrevet 10. Juli 2021 Hva tenkte du for pris for Från valp till stjärna, Bästa starten og Best hverdag? Siter
Hundedilla Skrevet 10. Juli 2021 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2021 Valp til stjärna dvd+bok? Hvordan høres det ut med 500kr totalt? ? Siter
Rocket Skrevet 11. Juli 2021 Rapporter Skrevet 11. Juli 2021 Om Maysofie trekker seg er jeg interessert i fra Valp til stjarna bok og dvd! Siter
Debbie Skrevet 11. Juli 2021 Rapporter Skrevet 11. Juli 2021 17 timer siden, Hundedilla skrev: Hei. 331I sommer har det hopet seg opp med regninger på både syke hunder og syk bil. Ser meg derfor nødt til å selge unna hundebiblioteket mitt og hundeutstyr vi har liggende. Håper det er greit at jeg poster alt dette her og håper noen her kan finne dette av interesse. Priser kan diskuteres ved rask avgjørelse og kjøp av flere ting samtidig. Bøker, agilityutstyr, Fitpaws bone(de andre solgt), noen villmarksgensere og en treningsveske full av hundeleker. Agilityutstyret 800kr (ett hopp, en hoppring og 16pinner). Eller kom med bud Treningsveske fylt med leker 500kr(alle lekene del 1 og del 2 følger med i vesken) Fiwpaws bone 650kr Fire villmarksgensere 800kr pr stk str romslig M (hjemmestrikket) 21 bøker og 2 dvder totalt. Her er det bøker for en hver smak, positiv hundetrening, konkurranse, problemhund, sykdom, anatomi, og mer.. De fleste er helt nye, og ubrukte. Från valp til stjärna og Shaping er mer brukt enn de andre men i god stand. Bøkene: Besta starten, Best hverdag og treningsdagbok fra Siv Svendsen og Maria Brandel. Awsome Obedience, Hanna Branigan Canine Enrichment for the real world, Allie Bender og Emily Strong. Från valp til stjärna, bok og dvd, Maria Hagström Shaping, Fanny Gott og Thomas Stokke Akupressur på hund, Anna Lundin og Maria Bergström Hunder, skader og sykdommer, Anders Strande Friskvård for hund, Annika Falkenberg og Karin Yllo Positiv problemløsning, Arne Arrestad og Siri Linnerud. Valpesosialiering, Gry Løberg Strikk din egen hunderase 1 og 2, Sally Muir og Joanna Osborn. Millers anatomy of the dog The canine thyroid epidemic Nosarbete, Maria Hagström På talefot med hunden, Turid Rugaas Does the name pavlov ring a bell, Dvd seminar med Kathy Sdao Love has no age limit, Patricia McConnell, og Karen B.London The cautious canine, Patricia McConnell Facing farewell, Julia Reck Kan sende mot at kjøper betaler frakt. Kan også møtes langs strekningen Sarpsborg-Oslo. Kan kontaktes på tlf 45262695. Er interessert i flere av bøkene bla annet: Love has no age limit Millers anatomy akupressur på hund Er interessert i fitbone også, men vil gjerne vite str. Siter
Hundedilla Skrevet 11. Juli 2021 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2021 6 minutter siden, Debbie skrev: Er interessert i flere av bøkene bla annet: Love has no age limit Millers anatomy akupressur på hund Er interessert i fitbone også, men vil gjerne vite str. Hei. Valp til stjärna dvd og bok går til Maysofie. Fitpaws bone er i original størrelsen 58x21cm. Send meg gjerne pm så avtaler vi nærmere ang bøkene og fitpaws ? Siter
Hundedilla Skrevet 11. Juli 2021 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2021 6 timer siden, Rocket skrev: Om Maysofie trekker seg er jeg interessert i fra Valp til stjarna bok og dvd! Valp til stjärna dvd og bok går til Maysofie ? 1 Siter
simira Skrevet 11. Juli 2021 Rapporter Skrevet 11. Juli 2021 Er interessert i Fitpaws Bone, hvor i Oslo kan man evt. møtes? (bor like ved Sinsen) Siter
Hundedilla Skrevet 11. Juli 2021 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2021 3 minutter siden, simira skrev: Er interessert i Fitpaws Bone, hvor i Oslo kan man evt. møtes? (bor like ved Sinsen) Hei. Den ble akkurat solgt til noen andre dessverre. Siter
Recommended Posts