Jump to content
Hundesonen.no

Selger en haug med bøker og utstyr

Recommended Posts

Hei.

I sommer har det hopet seg opp med regninger på både syke hunder og syk bil.

Ser meg derfor nødt til å selge unna hundebiblioteket mitt og hundeutstyr vi har liggende. Håper det er greit at jeg poster alt dette her og håper noen her kan finne dette av interesse. Priser kan diskuteres ved rask avgjørelse og kjøp av flere ting samtidig. 

Bøker, agilityutstyr, Fitpaws bone(de andre solgt), noen villmarksgensere og en treningsveske full av hundeleker.

Agilityutstyret 800kr (ett hopp, en hoppring og 16pinner). Eller kom med bud

Treningsveske fylt med leker SOLGT

Fiwpaws bone 650kr SOLGT

Fire villmarksgensere 800kr pr stk str romslig M (hjemmestrikket)

21 bøker og 2 dvder totalt. Her er det bøker for en hver smak, positiv hundetrening, konkurranse, problemhund, sykdom, anatomi, og mer..

De fleste er helt nye, og ubrukte. Från valp til stjärna og Shaping er mer brukt enn de andre men i god stand. Bøkene:

• Besta starten, SOLGT
  • Best hverdag, Siv Svendsen og Maria Brandel 
  • Treningsdagbok, Nolimitobedience
  • Awsome Obedience, Hanna Branigan
  • Canine Enrichment for the real world, Allie Bender og Emily Strong.
  • Från valp til stjärna, SOLGT
  • Shaping, Fanny Gott og Thomas Stokke
  • Akupressur på hund SOLGT
  • Hunder, skader og sykdommer, Anders Strande
  • Friskvård for hund, Annika Falkenberg og Karin Yllo
  • Positiv problemløsning, Arne Arrestad og Siri Linnerud.
  • Valpesosialiering, Gry Løberg
  • Strikk din egen hunderase 1 og 2, Sally Muir og Joanna Osborn.
  • Millers anatomy of the dog SOLGT
  • The canine thyroid epidemic
  • Nosarbete, Maria Hagström
  • På talefot med hunden, Turid Rugaas
  • Does the name pavlov ring a bell, Dvd seminar med Kathy Sdao
  • Love has no age limit, SOLGT 
  • The cautious canine, Patricia McConnell Facing farewell, Julia Reck

Kan sende mot at kjøper betaler frakt. Kan også møtes langs strekningen Sarpsborg-Oslo. Kan kontaktes på tlf 45262695.

20210710_191702.jpg

20210710_195258.jpg

20210710_194212.jpg

20210710_164656.jpg

20210710_162708.jpg

20210710_162620.jpg

20210710_162834.jpg

20210710_162501.jpg

Edited by Hundedilla
Solgt markering
17 timer siden, Hundedilla skrev:

Hei.

331I sommer har det hopet seg opp med regninger på både syke hunder og syk bil.

Ser meg derfor nødt til å selge unna hundebiblioteket mitt og hundeutstyr vi har liggende. Håper det er greit at jeg poster alt dette her og håper noen her kan finne dette av interesse. Priser kan diskuteres ved rask avgjørelse og kjøp av flere ting samtidig. 

Bøker, agilityutstyr, Fitpaws bone(de andre solgt), noen villmarksgensere og en treningsveske full av hundeleker.

Agilityutstyret 800kr (ett hopp, en hoppring og 16pinner). Eller kom med bud

Treningsveske fylt med leker 500kr(alle lekene del 1 og del 2 følger med i vesken)

Fiwpaws bone 650kr

Fire villmarksgensere 800kr pr stk str romslig M (hjemmestrikket)

21 bøker og 2 dvder totalt. Her er det bøker for en hver smak, positiv hundetrening, konkurranse, problemhund, sykdom, anatomi, og mer..

De fleste er helt nye, og ubrukte. Från valp til stjärna og Shaping er mer brukt enn de andre men i god stand. Bøkene:

• Besta starten, Best hverdag og treningsdagbok fra Siv Svendsen og Maria Brandel.
  • Awsome Obedience, Hanna Branigan
  • Canine Enrichment for the real world, Allie Bender og Emily Strong.
  • Från valp til stjärna, bok og dvd, Maria Hagström
  • Shaping, Fanny Gott og Thomas Stokke
  • Akupressur på hund, Anna Lundin og Maria Bergström
  • Hunder, skader og sykdommer, Anders Strande
  • Friskvård for hund, Annika Falkenberg og Karin Yllo
  • Positiv problemløsning, Arne Arrestad og Siri Linnerud.
  • Valpesosialiering, Gry Løberg
  • Strikk din egen hunderase 1 og 2, Sally Muir og Joanna Osborn.
  • Millers anatomy of the dog
  • The canine thyroid epidemic
  • Nosarbete, Maria Hagström
  • På talefot med hunden, Turid Rugaas
  • Does the name pavlov ring a bell, Dvd seminar med Kathy Sdao
  • Love has no age limit, Patricia McConnell, og Karen B.London
  • The cautious canine, Patricia McConnell Facing farewell, Julia Reck

Kan sende mot at kjøper betaler frakt. Kan også møtes langs strekningen Sarpsborg-Oslo. Kan kontaktes på tlf 45262695.

20210710_191702.jpg

20210710_195258.jpg

20210710_202228.jpg

20210710_203556.jpg

840_979343995.jpg

20210710_203228.jpg

20210710_194212.jpg

20210710_164656.jpg

20210710_162708.jpg

20210710_162620.jpg

20210710_162834.jpg

20210710_162501.jpg

20210710_195123.jpg

Er interessert i flere av bøkene bla annet:

Love has no age limit

Millers anatomy

akupressur på hund

Er interessert i fitbone også, men vil gjerne vite str.

6 minutter siden, Debbie skrev:

Er interessert i flere av bøkene bla annet:

Love has no age limit

Millers anatomy

akupressur på hund

Er interessert i fitbone også, men vil gjerne vite str.

Hei. 

Valp til stjärna dvd og bok går til Maysofie.  

Fitpaws bone er i original størrelsen 58x21cm. 

Send meg gjerne pm så avtaler vi nærmere ang bøkene og fitpaws 🙂

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det er åpenbart at bare meningen om hva som gikk galt og hvorfor varierer ganske mye. Det som er tydelig nok er at kulturen opplevdes ubehagelig nok til at en vesentlig andel av aktive og faste brukere gjennom mange år ikke orket å være her mer. Det var masse fin og positiv aktivitet før dette skjedde, og det var da saktens mange gode diskusjoner med varierte meninger. Etter min mening kom hovedutfordringer med brukere som gikk inn for å polarisere diskusjonene mye kraftigere, i tillegg til flisespikking, personkritikk og ufine diskusjonsteknikker. Så kan det selvfølgelig være lov å ønske seg et hetere debattklima, men da er man for det første avhengig av at flere ønsker det, og så er det synd når et stort flertall faktisk ikke ønsker det. Som det har vist seg her. Noe av grunnen til at flere trivdes bedre her enn på Facebook var nettopp den litt mer siviliserte, kanskje for noen "tammere" diskusjonskulturen, og forsvant når de ikke orket det de opplevde som usaklig kritikk for enhver kommentar. Så får vi som er her tenke igjennom hva "vi" ønsker, som enkeltbrukere og i fellesskap, og kanskje være litt bevisst det når vi poster.  
    • Jeg har sittet på hendene mine....  Jeg er en av de som var aktiv på canis for mange mange år siden. Og som fikk med meg det meste av det som skjedde der. Og som fulgte med på sonen og så hva som skjedde her.  Problemet var aldri verken uenighet, eller at noen var "krasse", men at enkelte "100 % positive" mente seg å ha fasiten og sannheten også om andre forumbrukere. Og som bedrev direkte hets, enten åpenlyst eller bak i kulissene.  Og så noen da, som jeg ser fremdeles er aktive på sonen og som mener seg å "vite" mye om andres tilnærming til hund, selv om de overhodet ikke kjenner dem.  Så da er det ikke så rart at man ikke gidder.  Og ja - jeg er krass, til tider overtydelig, har mange års erfaring og skolering på hund, aktiv i ymse settinger med hund, konkurrerer med hund. Og det å da gjentatte ganger bli beskyldt for å være "dyreplager", "umoralsk" etc fordi man ikke angir seg selv til 100 % positiv ("kun" 97 % - herregud - jeg har da selvinnsikt.... ), kombinert med å få private trusler a la "jeg vet hvor du bor, så ikke føl deg for trygg" etc, da gidder man ikke lenger.   Jeg har også vært på kurs med noen av disse "100 prosent positive". Av nysgjerrighet. Og de var jaggu meg ikke positive i håndtering av folk. Som er det som kjennetegner en god instruktør.  Derimot; nedlatende, opptatt av å vise hvor gode de selv var, fulle av hersketeknikker. I livet som på forum.    Trist.     
    • Klart at noen hunder er såpass uheldig med sine eiere at de nærmest blir "ødelagt". Men jeg syns at mange bruker en hendelse i hundens liv, som forklaring på et adferdsproblem. Som mitt eksempel hvor en hund løper mot, bjeffer som gal og skremmer en annen unghund. Det har kanskje også noe med når i livet til hunden det skjer. De er gjerne mer sårbare i enkelte perioder av livet sitt? Min hund er "helt gal". Han oppfører seg absolutt ikke som naboens labrador 😄 Jeg kan ikke legge skylden på en eller flere hendelser. Han bare er sånn. Men jeg blir jo litt forundret hvorfor han gjør som han gjør av og til. Jeg har en hund som er av en sjelden rase. Så det er ikke mange å sammenligne med. Men på en FB-side for oss som har denne rasen tok de opp hvordan de oppfører seg i gitte situasjoner. Min hund oppfører seg som ca 90 % av de andre hundene av denne rasen. Så istedenfor å legge skylden på en hendelse, så kan bare si "at sånn er de". De er gal (på en grei måte da) Kjekt å ha en forklaring  Av og til er hundene våre bare sånn som de er. Uten at de er ødelagt. Det er sikkert vanskeligere for en hund å ha ro i alle situasjoner når man bor f.eks i et bymiljø hvor det kryr av andre hunder, folk, biler, støy, lukter, lyder osv. Enn for en hund som vokser opp i ro og mak på landet.  Det er mange forskjellige ting som former en hund
    • Nå leser du veldig mye inn i en halv setning Jeg mener på ingen måte at erfaringsbasert kunnskap er verdiløs og at kurs er den eneste veien til målet, tvert imot, jeg mener begge deler kan bidra med nyttige verktøy. Kommentaren min var utelukkende rettet mot (tidligere) forumbrukere uten fagkunnskap som presenterer personlige meninger som fasitsvar, samtidig som motparten overkjøres av hersketeknikk. Det synes jeg er problematisk.    Personangrep kan vel være så mangt, og handler ikke nødvendigvis om å bli "butthurt". Det kan like gjerne være meningsløse argumenter om hvem/hva man er/har/gjør, utelukkende ment for å kneble debatten. For å ta meg selv som eksempel - i enhver diskusjon om helse hos diverse raser ble jeg avspist med "du har cavalier så du har ikke stemmerett" (mer eller mindre). Sånt blir det ikke særlig fruktbar debatt av, og den type lavmål gidder i hvert fall ikke jeg å bruke tid på.
  • Nylig opprettede emner

• Create New...