Gå til innhold
Hundesonen.no

Havrevingens Qali aka Lexi

jma
 Share

Recommended Posts

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lexi er da et resultat av at vi har netthandla hund. ? Jeg har jo drevet med presa i 13 år, men for ca et år siden begynte jeg å vurdere en annen rase som jeg kunne trene IGP med. Og skulle jeg det så

Asså, hun sover syv timer i strekk på natta, sier i fra når hun må på do, har lært seg å legge seg på plassen sin i stua når hun får beskjed,  og elsker både ball, drakamp og pølser. Og så masse perso

I dag har jeg og Lexi bestått ferdselsprøva ??  Da er vi klare for neste mål som er IGP1 ila 2021. ?        

Posted Images

På 4/27/2025 at 8:44 PM, Ravensburger skrev:

Støtter Schæfer 😁😁😎😎 Drømmehunden. Hadde aldri orka Malle, sjukt kule hunder men fy for en int3ns rase... 

asså, hadde jeg kun hatt meg selv å tenke på så hadde jeg nok skaffet meg malle. Jeg liker hunder som er litt små gale eller litt spesielle 😂🙈 Men mtp mannen, familie, skaffe pass til hunden, håndtering, osv osv 😂 … så vurderer jeg også schæfer. Men drømmen er en sosial stor malle med hodet riktig skrudd på 😄 Tror egentlig kull og oppdretter er mer avgjørende enn rase akkurat nå. Men det blir nok ikke før sommeren 2027 uansett. Så har god tid. 😊

hvor er din fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, simira skrev:

Er ikke schæfer en sosial stor malle? :P Hodet skrudd riktig på har vel ingen av dem, og med den helsa blir det aldri schæfer her i huset, selv om det er mange flotte.

Haha, jo kanskje, men schæfer har så mye pels! Jeg synes hu jeg har nå har alt for mye pels. 😂 og mange av de har jo mye lyd. Men jeg kjenner flere veldig fine og friske schæfere nå, så. Vi får se. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider