Gå til innhold
Hundesonen.no

Rabatt/avtaler på hundefor


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Hei

Noen som vet om man via dyrebutikker eller lignende kan få til avtaler om man kjøper x antall sekker?

Jeg fikk nei på oppdretteravtale på et hundefor jeg gjerne vil bruke siden vi har hannhunder. Med tre hannhunder så går det en del hundemat og det kunne vært greit med litt rabatt om det lar seg gjøre. Noen som vet om butikker som tilbyr rabatter om man kjøper et stort volum eller butikker som innimellom kjører rabatt etc?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvilke fôr du bruker. Jeg er veldig fornøyd med Dyresjappa (fast kunde i ~10 år nå), og de har tilbud med jevne mellomrom. Fast tilbud er vel også hver 10. sekk, men du kan jo høre med dem om det er mulig å få oppdretteravtale. Akkurat nå har de et godt tilbud på Robur-serien, som vi bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Zoopermarked har fine priser, og de har alltid en form for tilbud- enten hver 10'ende hver 6 eller 5-15 % avslag. + at man samler bonus hver gang man handler.
Har bestilt "mitt" for der de siste par årene. Så spørs det jo om de HAR det foret man vil bruke da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...