Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte oppdaterer du?


tuppetroll

Recommended Posts

Skrevet

For et par dager siden trodde jeg egentlig at jeg var ferdig med og lage hjemmesiden min,men så lærte jeg meg og lage banner og knapper selv og innså da at hele siden trenger en "makeover",nå som jeg holder på med dette innser jeg vel egentlig at jeg ikke kommer til og bli fornøyd med siden min. Så jeg oppdaterer den stortsett hver dag. Jeg mener man bør oppdatere minst 1 gang i uken for og vise besøkende at man er tilstedeværende. Eventuelt også komentere innlegg i gjesteboka.

Skrevet

Oppdaterer litt varierende...

Av å til hver dag noen småting, å av & til kan d gå en hel uke at man ike har tid til å jobbe med det........

Layouten blir liggende om jeg er fornøyd med den designmessig, den jeg har nå har ligget lengst faktisk... endelig begynner å sjønne litt av CSS... :D

Skrevet

Prøver å oppdatere ihvertfall 2 ganger i uken!

Var det derfor du oppdaterte sist 04.01 ?:D Neida, bare tuller ;)

Jeg oppdaterer bloggen min på hjemmesiden så ofte det skjer noe interessant jeg, det er hvertfall 3 ganger i uka ca. Lay out bytter jeg når jeg har gått lei av den gamle, eller årstiden skifter (f.eks. ikke jule layout langt ute i januar)

Skrevet

Før oppdaterte jeg en gang i uka eller oftere, og bytta layout når jeg følte for det.

Men nå har jeg ikke så mye tid til å oppdatere lengere, også er jeg så lei av hjemmesiden at det halve hadde vært nok. hehe.. men skal prøve å få oppdatert en dag jeg har god tid å bare sitter å kjeder meg.

Skrevet

Jeg prøver å oppdatere jevnlig, men det skjer mye for tiden så ikke alltid jeg orker når jeg endelig kommer hjem. Har oppdatert mindre i det siste pga av mangel på kamera, men nå har jeg jo fått speilrefleks så nå kommer det masse bilder. La ut 53 bilder i nytt album i går :D Så blir nok oppdatert 2-3 ganger i uka...

Skrevet

Når min blir ferdig skal jeg oppdatere hver dag :D Vanskelig å bli ferdig når jeg stadig oppdager noe nytt ;) merkelig det der...

Men kan jeg bare spørre om en ting. Har hørt mye snakk om frames, hva er det?

Skrevet

oppdaterer så å si hver dag. enten men nye bilder, sider, referater fra kurs osv. så sidene støver ikke akkurat bort i mangel på oppdateringer :D bytter layout når jeg blir lei av den jeg har ;)

Skrevet

Når min blir ferdig skal jeg oppdatere hver dag :lol: Vanskelig å bli ferdig når jeg stadig oppdager noe nytt :D merkelig det der...

Men kan jeg bare spørre om en ting. Har hørt mye snakk om frames, hva er det?

frames er når en side er sammensatt av flere forskjellige sider - eks. høyre side er meny.htm, toppen er siden topp.htm og hoveddelene er hoved.htm - alle vises samtidig i rammer - derav frames.

Skrevet

Prøver å oppdatere ca hver dag, eller flere ganger i uken. Men har blitt litt dårlig i det siste da det har vært mye å gjøre og vi har byttet over til ny hjemmeside..

Skrevet

Jeg oppdaterer...hm... hver andre dag eller noe sånt noe, eller hver dag : kommer litt an på. Gidder liksom ikke ta bilder og skrive masse om at vi har gått tur rundt huset :lol: Tar heller når det er noe spesielt, også litt dagligdagse ting innimellom.

Prøver å oppdatere ofte slik at folk vil komme tilbake til siden.

Skrevet

Oppdaterer så og si hver dag jeg da. Kommer alltid noe nytt, også er det treningsloggen som skal skrives i. Utseendet forandres kanksje ikke sååå ofte. men forsiden kan nok bli litt forandra noen ganger

Skrevet

Hmm...Veldig forskjellig, noen uker blir det hver dag, noen uker bare 1-2 ganger.. Veldig forskjellig :icon_redface:

Bytte layout, hmm.. Har byttet en del layputer i det siste, fordi jeg lærte noen nytt for nesten hver dag som gikk og vill gjerne prøve det ut, men nå er jeg ganske fornøyd, så den jeg har nå får nok stå en stund :lol:

Skrevet

Jeg bytter layout veldig sjelden. Ikke nødvendigvis fordi jeg er ekstremt fornøyd med den jeg har nå, men allikevel. Gidder ikke. Da skifter jeg heller ut forsidebildet innimellom.

Utover det oppdaterer jeg ikke så særlig ofte, kun når jeg har noe å oppdatere med. Har sjelden noe å skrive i dagboka, for sånn som den er nå er det ganske mye styr å oppdatere den. Bilder legger jeg ut når jeg har nye, de seneste er lagt ut i dag. En søndag jeg har god tid har jeg tenkt til å lage diverse nye sider og ordne et nytt design, men det virker ikke som om jeg har en søndag med god tid på en god stund enda.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...