roxie88 Skrevet 5. September 2018 Rapporter Share Skrevet 5. September 2018 (endret) Forslag til hva jeg kan bruke til underlag/seng i buret til en hund som tror han er en bever? Nå har han spist opp både Canelana senga si og en sånn Cæsar Millan seng fra Europris som jeg ble tipset om Og Ullvang Rav genseren min Redselen er at han spiser innholdet i disse når han ødelegger de, men jeg troooor kanskje bare han har party med stuffingen. Ikke godt å si, han spiste jo en sokk en gang så han er truende til det meste. Derfor skulle jeg gjerne hatt noe holdbart. Tips? Endret 5. September 2018 av roxie88 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 5. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2018 Dette er forresten snakk om i bilburet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 5. September 2018 Rapporter Share Skrevet 5. September 2018 Spon? (eller sånn gummimatte man bruker i fjøs? Tåler de feite kyr som tråkker rundt, så tåler de sikkert litt tenner?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 5. September 2018 Rapporter Share Skrevet 5. September 2018 Innholdet som er morsomt, hilsen søstra Nå er ikke de så veldig hardføre mot tenner, men vi har billige yoga-/gymmatter av litt tykkelse (med Vetbed eller fleecepledd over, om nødvendig) i bilen her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 5. September 2018 Rapporter Share Skrevet 5. September 2018 Helly Hansen sine matter tåler mye. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 5. September 2018 Rapporter Share Skrevet 5. September 2018 Vi trenger også ny madrass til buret Cyan sin døde i går, etter aktiv og tro tjeneste i flere år, om enn bare ca 3 måneder hos denne frøkna. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Mira2.0 Skrevet 5. September 2018 Rapporter Share Skrevet 5. September 2018 http://haugen-tre.no/valdresmatta_akematte/ Kanskje en slik? Med vaskbart trekk på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. September 2018 Rapporter Share Skrevet 5. September 2018 Spiser han pledd? Jeg tenker noe ala det over, eller en annen type litt fast madrass, og med fleecepledd eller en gulvmatte av noe slag over? Odin ødelegger også madrasser, men vi har en madrass fra biltema nå, med en slik rufsematte oppå, det går faktisk bra (men han er ikke veldig ille da). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 7. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2018 På 5.9.2018 at 10:21 PM, simira skrev: Spiser han pledd? Jeg tenker noe ala det over, eller en annen type litt fast madrass, og med fleecepledd eller en gulvmatte av noe slag over? Ja jeg tror han kommer til å rive i stykker og spise biter av pledd ja, det gjorde han med en håndduk som ved ett uhell havna i buret Takk for alle gode tips, nå har jeg vært på Felleskjøpet og kjøpt den der matta fra Helly Hansen så får vi håpe den tåler litt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts