Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonetreff i Drammensområdet


Heidihj

Recommended Posts

de begynte med det i høst. Det er agility trening, men vi kan trene lydighet der hvis vi vil. er veldig mange der nå. Trente du i gamle Eiker hundeklubb før de blei splitta? var med før for mange år siden.

Trukke det er sånn båndtvang her. Fint med den glemte skogen ja:) er så fint her oppe og gå tur å:)

kanskje jeg dukker opp etterhvert da...Jobber tidlig annenhver mandag :)

Eller er det kanskje slik at man ikke kan være på begge?Jeg begynnte i Eiker HK i fjor sommer.Er "re-inflytter" og har bare hatt omplasserte problemhunder før jeg fikk min forrige hund (som deverre var syk) så jeg har ikke vært aktiv i hundeklubbene i ormådet før jeg fikk Loke (og litt med Pan).Var på onsdagstrening et par ganger med Loke rett før jul.(hyperaktiv omplasserings groenendael som måtte stå laaangt unna de andre hundene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

kanskje jeg dukker opp etterhvert da...Jobber tidlig annenhver mandag :)

Eller er det kanskje slik at man ikke kan være på begge?Jeg begynnte i Eiker HK i fjor sommer.Er "re-inflytter" og har bare hatt omplasserte problemhunder før jeg fikk min forrige hund (som deverre var syk) så jeg har ikke vært aktiv i hundeklubbene i ormådet før jeg fikk Loke (og litt med Pan).Var på onsdagstrening et par ganger med Loke rett før jul.(hyperaktiv omplasserings groenendael som måtte stå laaangt unna de andre hundene)

det er sikkert bare til å komme:) okeii:) kanskje vi har sett hverandre der da? :) var på hver onsdag trening før jul hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...