Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonetreff i Drammensområdet


Heidihj

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Jeg stemmer for finnemarka..ikke så mye folk og det er mulig å gå skikkelig tur der.Det kjipe er jo alle skiløypene.Jeg tror ikke det er et enneste sted i drammensområdet hvor det ikke er skiløyper...Vi kan ta en skitur? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten vær helg utåver bortsett fra nå til helga. Bersskau er jo bra, men ikke mye til turområde da :D men det er jo ikke lett å finne ett fint sted i Drammen nå uten mange skiløpere :lol:

Det er plagsomt, med alle disse skiløperne. Her vi bor liker de ikke at vi har med hunden i de fine lysløypene nå om vinteren, der som det er så fint å gå på ski med hund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også hvis hundene skal gå løse så må vi jo finne et sted der det ikke er så farlig..

Det er bånd tvang nå så..

Beklager så mye.. Linn sitt surre huet!

Det er jo kun bånd tvang i Oslo, bærum og asker..... ååå så irreterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25-26 feb reiser jeg til Bø.. så da kan jeg ikke:(

jeg bor på andre siden av tre STORE jorder da,, med masse skog..

Kan heller ikke i 25-26..Skal til Bø..Bor du mot Horne da eller?

Der er det fryktelig mye rådyr...Møter rådyr nesten hver gang vi drar på trening(trener ved horneskolen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er rådyr her ja, men leenge siden jeg har sett de. hakke møtt på de når jeg har gått tur.. er tur løper oppi her å. ja, jeg bor i mjøndalen. trener du på horneskolen? gjør nemlig jeg :lol: hehe

Jepp :lol: Bare annehver torsdag (pga jobb :icon_redface: ).Trente litt på Onsdager før med min forrige hund men så måtte jeg plutselig jobbe kveld hver onsdag så da ble det HOHK torsdager i stedet.

Du trener onsdag?

Så forresten et rådyr torsdag for 2 uker siden, men det var i retning Hokksund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. trener onsdag og mandag der ja :icon_redface: feil retning det da ja :lol: ganske fint her oppe syns jeg, er ikke så mange som går her heller.

Trener Eiker HK mandager?De gjorde ikke det før?Tror jeg..

Jeg vet det er fine områder der, bodde i mjøndalen en kort stund for noen år siden.Jeg brukte også å gå fra Gulskogen til Mjøndalen når jeg bodde der.Men det er jo båndtvang hele året ved gulskogen i hvertfall pga den store rådyrstammen,men vet ikke om den gjelder så langt som til mjøndalen..Men ingen dum idè unasett..det er liksom den glemte skog oppi der.Møter aldri noen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener Eiker HK mandager?De gjorde ikke det før?Tror jeg..

Jeg vet det er fine områder der, bodde i mjøndalen en kort stund for noen år siden.Jeg brukte også å gå fra Gulskogen til Mjøndalen når jeg bodde der.Men det er jo båndtvang hele året ved gulskogen i hvertfall pga den store rådyrstammen,men vet ikke om den gjelder så langt som til mjøndalen..Men ingen dum idè unasett..det er liksom den glemte skog oppi der.Møter aldri noen :)

de begynte med det i høst. Det er agility trening, men vi kan trene lydighet der hvis vi vil. er veldig mange der nå. Trente du i gamle Eiker hundeklubb før de blei splitta? var med før for mange år siden.

Trukke det er sånn båndtvang her. Fint med den glemte skogen ja:) er så fint her oppe og gå tur å:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vist litt vanskelig dette :)

Hva med helga etter der?

Det høres jo ut som et bra sted det du snakker om da Tine og Kip..

hehe er så opptatt vi hundefolket :lol: helga etter, blir da første helg i mars da? 4-5 mars.. Da kan jeg hvertfall :lol:

Takk, det er et supert sted :D men det er det samme for meg hvor vi er :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...