Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonetreff i Drammensområdet

Heidihj

Recommended Posts

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ja, jeg synes også det hadde vært best med en helg, da kunne vi ha gått på tur i skogen eller noe.

Det hadde vært veldig koslig :D Flere som har mulighet til å være med?

Skrevet

Vi er med selvfølgelig...Får holde Loke i bånd da,han har jo en svakhet for blonde retriever frøkner har jeg merket (eller Yrja merket :D )

Skrevet

Vi er med selvfølgelig....Får holde Loke i bånd da,han har jo en svakhet for blonde retriever frøkner har jeg merket (eller Yrja merket :D )

Hentosshentosshentoss!!

Skrevet

Hentosshentosshentoss!!

He he :D

Du kan jo prate med Marianne og Karine om hvor trygt det er å sitte på med meg...Og hvis du fortsatt ikke vil sykle i stedet så kan jeg sikkert hente dere ;)

Skrevet

Vi er med selvfølgelig...Får holde Loke i bånd da,han har jo en svakhet for blonde retriever frøkner har jeg merket (eller Yrja merket ;) )

:D Pass godt på Elwira! Loke er ram! Han eier ikke selvbeherskelse!

Skrevet

Hva :D !!Han begynnte på kullsøsteren sin i exporamahallen!Grisen..... ;) det var vel kanskje aller mest stress men..

Skrevet

Hehe. Skal nok passe på ja ;) Hvis ikke kan det godt hende hun sier ifra selv :D

Skrevet

Åh dette hadde vært morro å være med på...da kunne jeg kombinert det med besøk til pappa.

Men har dere tenkt på en spesiell dato, er så utrolig mye skole arbeid nå. :D

Skrevet

Vi kan også kanskje være med..

Enten med Mico eller Tini!

Tini liker seg ikke sååååå godt utei den kalde snøen.. så må se ann hvordan dagen hennes er den dagen..Og Været..

Mico blir med i all slaks vær..

Skrevet

er ikke serlig kjent i drammen jeg... har bare vært på spiralen med toya

jeg kan vertfall nå til helga, vet ikke med dere andre?

Skrevet

er ikke serlig kjent i drammen jeg... har bare vært på spiralen med toya

jeg kan vertfall nå til helga, vet ikke med dere andre?

Da kan jeg kanskje..

Skrevet

Vi kunne jo ha blitt m vi også, det går jo tog! ;) Ta følge noen...?

Julie: Du bør ha ekstremt sterke nerver for å sitte på med Annette!!!! Dama er ikke trygg...! :P MEN det er ganske moro da, når dødsangsten har sluppet litt!! :P

Annette:Du var ganke flink i dag da, sånn utenom når du glemte å stoppe for å slippe meg av.....! :D:P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...