Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Selger litt av hvert, både pent brukt, brukt og helt nytt! Fult mulig å komme med bud! Kan sendes eller hentes i Trondheim :)

Snapchat-1077029413.thumb.jpg.669fc0a6e573f935b28f7faa44eca298.jpg

Nypris: 798,- Medium.

https://www.minbestevenn.no/produkt/aktiv-dekken-non-stop-dogwear-2/

Snapchat-94579513.thumb.jpg.61bad821304750fff2a66d0e7e39f5c6.jpg

Nesten ikke brukt. Ca brukt 10 "sprayer"

Snapchat-402397105.thumb.jpg.8a9bd4a11334af44038fb8ada6620a58.jpg

Snapchat-656054953.thumb.jpg.847bdd387135a208a644f5013aaf409c.jpg

Snapchat-1691107476.thumb.jpg.8c398fbe88eba121ac3ade01d29b9c24.jpg

Snapchat-845912610.thumb.jpg.a979e08b2e12058348a46a34f20235fa.jpg

5 stk for 200,-

 

Snapchat-1412374651.thumb.jpg.17963ff86e14d24fd1f7424e76160042.jpg

Snapchat-1862945416.thumb.jpg.36b1aba53cf077cf90319a8b80720a6e.jpg

 

Selen er godt brukt men i god stand. Brukt til pyrre. Ved interesse sender jeg eksakte mål :)

Snapchat-2146945016.thumb.jpg.ba995c72e3edfba3957a4c005c0fecbb.jpg

Snapchat-1740780607.thumb.jpg.2acc78478b40a6119c5fe71e213191c1.jpg

Snapchat-709069957.thumb.jpg.51eaf6386b6d98474345c47725cd4492.jpg

Snapchat-2002853414.thumb.jpg.15711574b7c088eda7b2d14012885cef.jpg

 

 

Snapchat-1862945416.jpg

 

 

 

 

 

Endret av Kristiin
Fjernet solgte ting
Skrevet

MRselen er bestilt etter disse målene:
A) midt mellom fremfotene til halerot: 50cm
B) hals: 33cm. 34cm rundt skallen
C)Halsåpning, ca 42cm
D)helt inntil fremfotene rundt brystet: 55cm
E)rundt magen: 40cm
F)manken-halerot: 46 cm 

Kan sendes ja :)

@Shokata @Jankaa

Skrevet
Just now, Kristiin said:

MRselen er bestilt etter disse målene:
A) midt mellom fremfotene til halerot: 50cm
B) hals: 33cm. 34cm rundt skallen
C)Halsåpning, ca 42cm
D)helt inntil fremfotene rundt brystet: 55cm
E)rundt magen: 40cm
F)manken-halerot: 46 cm 

Kan sendes ja :)

@Shokata @Jankaa

Jeg tar den gjerne hvis ikke du skal ha den, @Shokata :ahappy:

  • Like 1
  • 3 weeks later...
Skrevet
På 4.4.2018 at 4:36 PM, Kristiin skrev:

Selger litt av hvert, både pent brukt, brukt og helt nytt! Fult mulig å komme med bud! Kan sendes eller hentes i Trondheim :)

Snapchat-1077029413.thumb.jpg.669fc0a6e573f935b28f7faa44eca298.jpg

Nypris: 798,- Medium.

https://www.minbestevenn.no/produkt/aktiv-dekken-non-stop-dogwear-2/

Snapchat-94579513.thumb.jpg.61bad821304750fff2a66d0e7e39f5c6.jpg

Nesten ikke brukt. Ca brukt 10 "sprayer"

Snapchat-402397105.thumb.jpg.8a9bd4a11334af44038fb8ada6620a58.jpg

Snapchat-656054953.thumb.jpg.847bdd387135a208a644f5013aaf409c.jpg

 

Snapchat-845912610.thumb.jpg.a979e08b2e12058348a46a34f20235fa.jpg

5 stk for 200,-

Snapchat-1412374651.thumb.jpg.17963ff86e14d24fd1f7424e76160042.jpg

Snapchat-1862945416.thumb.jpg.36b1aba53cf077cf90319a8b80720a6e.jpg

 

Snapchat-1740780607.thumb.jpg.2acc78478b40a6119c5fe71e213191c1.jpg

Snapchat-709069957.thumb.jpg.51eaf6386b6d98474345c47725cd4492.jpg

Snapchat-2002853414.thumb.jpg.15711574b7c088eda7b2d14012885cef.jpg

 

 

Snapchat-1862945416.jpg

 

 

 

 

 

Fjernet solgte ting. Dette er igjen :)

+ pulver, jaktdekken og

Skrevet
1 time siden, Tonje skrev:

Får man plass til 15 kg oppi?

Tipper det, men kan prøve å sette en 15kgs sekk oppi i morgen :)

Jeg har tønner som er "hele" jeg bruker, og de går det nærmere 30kg i :lol:

 

Skrevet
7 timer siden, Kristiin skrev:

Tipper det, men kan prøve å sette en 15kgs sekk oppi i morgen :)

Jeg har tønner som er "hele" jeg bruker, og de går det nærmere 30kg i :lol:

 

Mulig å hente i dag? :)

Skrevet (endret)

Fordunken er solgt :)

Har også funnet ut at hunden ikke trenger 2 kløver, så selger den ene. 

16 liters ruffwear approach kløv i str L/XL. Brukt på 4-5 turer, så nesten ikke brukt. 900,- 

5aed977ca963d_Ruffwear-Aproch-klv-600x450.jpg.e6cd79cc7ad7a906120a220431e29538.jpg

5aed977d7b916_Ruffwear-Aproch-klv-2-600x450.jpg.716a61eda31770877b0c271a209df113.jpg

Edit: trykk til høyre på instagrambildet, så ser dere kløven på min hund. 

Endret av Kristiin
Skrevet

Hva slags bånd er det, de to oransje? Er også interessert i de to dralekene med pels, kan jeg evt kjøpe bare de hvis de båndene ikke er aktuelle for meg?

Skrevet
2 timer siden, Dufus skrev:

Hva slags bånd er det, de to oransje? Er også interessert i de to dralekene med pels, kan jeg evt kjøpe bare de hvis de båndene ikke er aktuelle for meg?

Beklager, det er solgt desverre :)

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...