Lola Pagola Skrevet 5. April 2018 Rapporter Share Skrevet 5. April 2018 Hannhunder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 5. April 2018 Rapporter Share Skrevet 5. April 2018 Hannhundmenneske her også, selv om jeg har tispe nå. Men jeg konkurrerer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 6. April 2018 Rapporter Share Skrevet 6. April 2018 På 4.4.2018 at 11:12 PM, mushi skrev: Etter å ha lest denne tråden er inntrykket mitt at ingen burde kjøpe hannhund, uavhengig om du konkurrerer eller ikke. Næh. Jeg har hatt både hannhunder og tisper, og jeg liker absolutt hannhunder best. Det er kun en av tispene jeg har hatt jeg har trent aktivt med, og hun var fryktelig hormonell og ute av drift i forbindelse med løpetid, både før og etter. Det at hun var såpass tungtrent var nok også raseavhengig, men hun gikk inn i en dyp depresjon i forbindelse med løpetid, og ville bare ligge i sengen min og furte dagen lang. Hannhunder er mer slitsomme de to første årene, men jeg synes det er mer sprut i de og at de er mer stabile når de først er blitt voksen. Jeg har hatt en hannhund som jeg sleit mye med snusing på, men ved gode tips og endel trening fikk jeg faktisk avlært han å snuse i treningssammenheng og konkurranse. Det handler mye om jobben man legger ned de to første årene, men såklart finnes det hormonbomber som aldri klarer å komme over alle de snasne tispene som vandrer på vår jord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. April 2018 Rapporter Share Skrevet 7. April 2018 For skøys skyld. Ved morgendagens LP-stevne er det tilsammen påmeldt 23 tisper og 7 hannhunder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 7. April 2018 Rapporter Share Skrevet 7. April 2018 Just now, maysofie said: For skøys skyld. Ved morgendagens LP-stevne er det tilsammen påmeldt 23 tisper og 7 hannhunder Og 6 av de 7 hannhundene er kastrater? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. April 2018 Rapporter Share Skrevet 7. April 2018 Akkurat nå, Wilhelmina skrev: Og 6 av de 7 hannhundene er kastrater? Vell, 3 av dem kan jeg gå god for er intakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. April 2018 Rapporter Share Skrevet 7. April 2018 Just now, maysofie said: For skøys skyld. Ved morgendagens LP-stevne er det tilsammen påmeldt 23 tisper og 7 hannhunder 30 påmeldte på et lp-stevne er vel i utgangspunktet ganske bra i alle tilfelle? Jeg får rapportere tilbake fra rallystevne etter å ha sett startlista da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. April 2018 Rapporter Share Skrevet 7. April 2018 På 4.4.2018 at 11:12 PM, mushi skrev: Etter å ha lest denne tråden er inntrykket mitt at ingen burde kjøpe hannhund, uavhengig om du konkurrerer eller ikke. Næh, ville ikke at tispe om jeg så fikk penger for det (gode) hannhunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts