Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Akkurat nå, QUEST skrev:

Hm...*mistenksom* 

:shifty::shifty:

Akkurat nå, QUEST skrev:

Whaaat? Og jeg som trodde at alle oppfattet meg som snill,mild og føyelig...:huh: :innocent:

*La QUEST leve i sin egen lille boble der selvinnsikt ikke inngår i læreplanen*                :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kunne løsningen være en stilltiende avtale om å ignorere trolling og spetakkel i egne hoder, scrolle elegant over nebbing, ikke være med på å eskalere diskusjoner som ikke leder til noe annet enn pola

At den som blir ignorert skal få beskjed vil neppe føre så mye godt med seg i praksis, jeg tror det fort kan bli mye såra følelser og sure miner. Om man fikk til at det ikke kom varsler om at en ignor

Dette. Jeg ønsker alle de som har valgt å forlate forumet tilbake igjen, noen av dem hadde ekstremt mye kunnskap og bidro med både interessante, meningsfylte og morsomme diskusjoner til tider. Me

Akkurat nå, Siri skrev:

:shifty::shifty:

*La QUEST leve i sin egen lille boble der selvinnsikt ikke inngår i læreplanen*                :whistle: 

Se der ja..visste jeg hadde grunn til å være mistenksom..:sleep:

Altså...nå ble jeg både såra,vonbroten og fryktelig lei meg altså!:icon_cry:*rapporterer og blokkerer Siri på flekken* :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, QUEST skrev:

Altså...nå ble jeg både såra,vonbroten og fryktelig lei meg altså!:icon_cry:*rapporterer og blokkerer Siri på flekken* :sleep:

Jeg beklager på det sterkeste at du ble såra og vonbråten av mitt utsagn :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, QUEST skrev:

Hmpf..jeg syns ærlig talt ikke det der hørtes helt ektefølt ut altså..:sleep: *forventerroserogtårer* 

Det er så ekte som det KAN få blitt, dette... Er det ikke sånn unnskyldninger skal framsettes? Det har jeg lært de siste par ukene nemlig :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Siri said:

Det er så ekte som det KAN få blitt, dette... Er det ikke sånn unnskyldninger skal framsettes? Det har jeg lært de siste par ukene nemlig :aww: 

Kanskje vi skal høre om noen politikere kan hjelpe oss med hvordan man sier unnskyld? 

• Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Noen som kan peike meg i retning av hvor man ignorerer brukere? Aldri brukt funksjonene før, men kjenner det er på tide. Bruker riktignok bare mobil.

Edit: Denne gangen fant jeg det visst med tre klikk :lol: 

Endret av maysofie
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, maysofie skrev:

Selv etter ignorering, så får man opp tråder vedkomne har startet? Er det bare svarsinnlegg i tråder som blir ignorert (utenom mentions, meldinger ol.)?

Er det ikke bare å overse tråder fra personer man ikke liker? Man må jo ikke gå inn i tråder hvis man ser at den er startet av noen man ikke tåler.. :huh:

Endret av QUEST
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, QUEST skrev:

Er det ikke bare å overse tråder fra personer man ikke liker? Man må jo ikke gå inn i tråder hvis man ser at den er startet av noen man ikke tåler.. :huh:

Det er ikke snakk om å faktisk klikke inn i trådene, men å måtte scrolle forbi halve listen hver gang for å finne noe relevant/interessant føles unødvendig når man like gjerne bare kan ignorere brukere (forutsatt at funksjonen innebar også tråder, ikke bare innlegg) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
    • Et enkelt nettsøk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers så er det flere som har lignende produkter, jeg kjøpte noen veldig gode for noen år siden, men husker ikke merke nå. Var ikke K9.
    • Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms 😨 Det perfekte snæck. Smakelighet på høyde med favoritt råfor, men i en konsistens som kan skjæres med ostehøvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bæng for the bucks - verdi per kalori - som belønning. Rene råvarer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snæck av en konsistens som ikke klæsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. Lå to pølser igjen i hylla på K9 Hundesenter i dag. Jeg kjøpte den ene. Tomt.  You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belønning. Alt annet er enten for tørt og for lav verdi, og feil form, eller for klæssete og ekkelt og uhygienisk å fare rundt hjemmefra med.   K9 Nomnoms er (var? 💔) den P E R F E K T E treningsgodbit.    Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe på K9 for å få de til å produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belønninger av samme kvalitet. Enten må vi nå ned på belønningsverdi, eller jeg må begynne klæsse med å ha Vom og kjøleelementer i lommene K9 Nom Noms  produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund.  Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for å få produsert mer av det der 🥺    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...