Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

På tide å stå frem..:sleep: ( hvem du /dere nå er..) Hvem er det her på sonen som stadig kikker på 'importdamer'? Det kommer stadig opp reklame for alskens eksostiske damer som 'vet hvordan en mann skal behandles'.. En ting  er sikkert, det er ikke meg så noen må det være..:sleep:

• Haha 3
  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sonen, hils på den nye lille sjokoladepuddingen min 

Da blir det visst ny jobb på meg, lykke-ugla fra @Raksha funker!!! Det har vært en utrolig omstendelig prosess, sånn at jeg etter hvert følte at jeg burde få jobben bare på grunn av oppmøte. Først så

Se på den fine modellen da    

Posted Images

Skrevet
Akkurat nå, QUEST skrev:

På tide å stå frem..:sleep: ( hvem du /dere nå er..) Hvem er det her på sonen som stadig kikker på 'importdamer'? Det kommer stadig opp reklame for alskens eksostiske damer som 'vet hvordan en mann skal behandles'.. En ting  er sikkert, det er ikke meg så noen må det være..:sleep:

Ehhh. Det er deg eller noen som bruker pcn din. Reklamene går etter dine interesser. Jeg får for eksempel opp canvasbur og sofaer fra ikea om dagen. 

Skrevet (endret)
Akkurat nå, mushi skrev:

Ehhh. Det er deg eller noen som bruker pcn din. Reklamene går etter dine interesser. Jeg får for eksempel opp canvasbur og sofaer fra ikea om dagen. 

Det er GARANTERT ingen her i huset som kikker etter single damer..Trust me..:D

Skjeggkrebekjempelse kom forresten også opp flere ganger, for ikke så lenge siden, da en annen son bruker omtalte sine 'husdyr', så det later ikke til at det er bare ens egne søk som popper opp. Mange av disse reklamene her inne er ting jeg aldri har vist noen som helt interesse for, heller ikke søkt på, så det kan ikke bare være ens personlige søk som gjelder. 

Endret av QUEST
  • Like 3
  • Haha 1
Guest *Kat84*
Skrevet
Akkurat nå, QUEST skrev:

Det lurte jeg også på i går :lol:

Og siden det verken er meg eller gubben som går inn på slike ting kan man begynne å lure på om husverten er på vei inn i en slags midtlivskrise :lol:

Skrevet (endret)
Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Det lurte jeg også på i går :lol:

Og siden det verken er meg eller gubben som går inn på slike ting kan man begynne å lure på om husverten er på vei inn i en slags midtlivskrise :lol:

Akkurat nå kommer det stadig opp 'Meet arab singles'..:blink: Eh..nei takk, vi er da ikke suicidale heller..:sleep:

At jeg stadig rapporterer disse annonsene 'glemmes' tydeligvis veldig raskt , for det tar ikke lang tid før de popper opp igjen.:getlost:

Endret av QUEST
  • Haha 1
Skrevet

11 minutter siden, QUEST skrev:

Det er GARANTERT ingen her i huset som kikker etter single damer..Trust me..:D

Skjeggkrebekjempelse kom forresten også opp flere ganger, for ikke så lenge siden, da en annen son bruker omtalte sine 'husdyr', så det later ikke til at det er bare ens egne søk som popper opp. Mange av disse reklamene her inne er ting jeg aldri har vist noen som helt interesse for, heller ikke søkt på, så det kan ikke bare være ens personlige søk som gjelder. 

Bare det at du har skrevet ordene her nå, vil bidra til at du får opp reklame for dette :D Så gudd løck med flere reklamer for slike ting :D 

• Like 1
  • Haha 1
Guest *Kat84*
Skrevet (endret)
40 minutter siden, QUEST skrev:

Akkurat nå kommer det stadig opp 'Meet arab singles'..:blink: Eh..nei takk, vi er da ikke suicidale heller..:sleep:

Det var faktisk den jeg fikk opp i går kveld :P

Ikke skjønner jeg hva det er som gjør det. Og selv om jeg ikke akkurat har fått opp reklamer for skadedyrbekjempelse så har jeg fått reklamer for parkas, dampvasker, hundeutstyr, og diverse annet. Ikke helt det jeg har googlet der og da nødvendigvis.

Endret av *Kat84*
Skrevet (endret)
Akkurat nå, Siri skrev:

Bare det at du har skrevet ordene her nå, vil bidra til at du får opp reklame for dette :D Så gudd løck med flere reklamer for slike ting :D 

Er klar over det..:D Men jeg trykker flittig på rapporteringsknappen, uten  at det ser ut til å hjelpe så mye da..Men nå har jeg jo ikke nevnt single damer og slett ikke ara..iske noen sted, forutenom nå i denne tråden her, og annonsene kom før det, såe..

Nå kom det oppreklame for ELbil og det er noe jeg aldri har omtalt eller interessert meg for, eller har goodlet..so..

Endret av QUEST
Guest *Kat84*
Skrevet
Akkurat nå, QUEST skrev:

Er klar over det..:D Men jeg trykker flittig på rapporteringsknappen, uten  at det ser ut til å hjelpe så mye da..Men nå har jeg jo ikke nevnt single damer og slett ikke ara..iske noen sted, forutenom nå i denne tråden her, og annonsene kom før det, såe..

Kanskje systemet gjør seg opp sine meninger rundt det at flere har sagt at det kommer ikke mannfolk i hus igjen :lol: 

"Ikke det nei? Hva med single arabiske og russiske damer da?" :P 

Skrevet

Kanskje systemet gjør seg opp sine meninger rundt det at flere har sagt at det kommer ikke mannfolk i hus igjen :lol: 

"Ikke det nei? Hva med single arabiske og russiske damer da?" :P 

Aha! DER har vi det! :lol:

Guest *Kat84*
Skrevet
Akkurat nå, QUEST skrev:

Aha! DER har vi det! :lol:

Følgelig er det det. AI måtte jo komme til nytte på ett eller annet tidspunkt. :aww: 

Skrevet

tips til aktivisering av unghund som skal holdes i bur pga kuttskade, i minst to uker, mottas med takk. Vi er på dag 4...

Kong med frossen mat, tyggebein (litt vanskelig med skjerm) og elgbein er allerede i bruk. Annet? 

Guest *Kat84*
Skrevet
Akkurat nå, Meg skrev:

tips til aktivisering av unghund som skal holdes i bur pga kuttskade, i minst to uker, mottas med takk. Vi er på dag 4...

Kong med frossen mat, tyggebein (litt vanskelig med skjerm) og elgbein er allerede i bruk. Annet? 

Hva med sånn aktivitetsmatte noen her lagde? Sånn som det skal strøs godbiter i? Var det @Pixie som lagde noe slik..?

Evt ta et litt vanskelig godbitsøk inne hvis det er mulig å være i bevegelse? 

Skrevet
21 minutes ago, *Kat84* said:

Hva med sånn aktivitetsmatte noen her lagde? Sånn som det skal strøs godbiter i? Var det @Pixie som lagde noe slik..?

Evt ta et litt vanskelig godbitsøk inne hvis det er mulig å være i bevegelse? 

skal ikke gå på beinet, bæres ut for å gå på do og bæres inn igjen... aktivitetsmatte høres smart ut

Skrevet (endret)

Lokalavisa melder at politiet har tatt vare på to hunder. Ligner på gjeterhunder, står det. Hm.

Men jeg skal ikke være vanskelig her. De mente sikkert at den ligner på en corgi, briard, kelpie, schäfer eller bergamasco.

Endret av Symra&Pippin
  • Haha 6
Skrevet
1 time siden, QUEST skrev:

Får ikke opp den reklamen her. 

Skrevet
1 time siden, Meg skrev:

Lære den target med navn på leker som du legger på gulvet foran den? Plukke ut leken som heter "ball" for eksempel!

• Like 1
Guest *Kat84*
Skrevet
21 minutter siden, Meg skrev:

skal ikke gå på beinet, bæres ut for å gå på do og bæres inn igjen... aktivitetsmatte høres smart ut

Oi det blir en hel del vanskeligere ja :hmm:

Men test det ut. Deg var vel filler som ble knyttet eller tvinnet rundt gummimatte fra Biltema såvidt jeg husker. 

15 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Lokalavisa melder at politiet har tatt vare på to hunder. Ligner på gjeterhunder, står det. Hm.

Men jeg skal ikke være vanskelig her. De mente sikkert at den ligner på en corgi, briard, kelpie, schäfer eller bergamasco.

Super beskrivelse det. Ikke noe problem å se for seg hva det skulle vært :lol:

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Får ikke opp den reklamen her. 

Nå ser jeg reklame for hvordan starte for meg selv :aww:

Mulig jeg og @QUEST bare tiltrekker oss rare reklamer. :lol:

Guest *Kat84*
Skrevet

Og nå har jeg fått opp reklamer for varmepumper. Ikke så rart i og med at jeg har brukt han e helga og foreløpig hele uka på å fryse :aww:

Nå må jeg komme meg ut på tur og fryse enda litt mer...

Skrevet

Og nå har jeg fått opp reklamer for varmepumper. Ikke så rart i og med at jeg har brukt han e helga og foreløpig hele uka på å fryse :aww:

Nå må jeg komme meg ut på tur og fryse enda litt mer...

Nå har jeg åpenbart tenkt meg til Maldivene..litt overraskende må jeg si men, men..:sleep:

Skrevet
Just now, QUEST said:

Nå har jeg åpenbart tenkt meg til Maldivene..litt overraskende må jeg si men, men..:sleep:

jeg skal visst til danmark

Skrevet (endret)
Akkurat nå, Meg skrev:

jeg skal visst til danmark

Spennende dette her, hvor vi har tenkt å feriere..at de har misset omtrent så totalt som det går an å gjøre, er nå en annen sak da..:P

Det fikk de tydeligvis med seg..neste var 'Vinterferie hos Biltema' adskillig mer sannsynlig vil jeg påstå..:sleep:

Endret av QUEST
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...