LinL Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Hei! Rutta ønsker seg en liten kløv, altså ikke en med gigantiske vesker som rommer alt av utstyr. Er på utkikk etter noe ala «singletrack pack» og approach pack. Størrelse slank labradortispe ? hun er 24-25 kg, og ikke så høy. Noen som har en kløv liggende og støve bort som de vil selge til en rimelig pris? Det er ikke en kløv det vil bli båret spesielt tungt i, så den kan god være litt enkel i utformingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Beklager, tror ikke jeg har noe som er lite nok. Og det hjelper nok å poste et bilde av hunden(hint) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 La ut en for en ukes tid siden, veit ikke om den kan være noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 På 31.12.2017 at 0:09 PM, LinL skrev: Hei! Rutta ønsker seg en liten kløv, altså ikke en med gigantiske vesker som rommer alt av utstyr. Er på utkikk etter noe ala «singletrack pack» og approach pack. Størrelse slank labradortispe ? hun er 24-25 kg, og ikke så høy. Noen som har en kløv liggende og støve bort som de vil selge til en rimelig pris? Det er ikke en kløv det vil bli båret spesielt tungt i, så den kan god være litt enkel i utformingen Jeg har en Non-stop kløv str Small som jeg kan tenke meg å selge hvis det kan være interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 1. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 4 timer siden, Turb skrev: Jeg har en Non-stop kløv str Small som jeg kan tenke meg å selge hvis det kan være interessant. Skal sjekke ift størrelsen. Den er litt større en jeg i utflukter tenkte på, men kan fire på kravene. Tar kontakt med deg når jeg finner ut om den er aktuell eller ikke @Ozzy jeg skal se om jeg finner din. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 Kan Julius K9 være aktuell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 1. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 22 minutter siden, Jankaa skrev: Kan Julius K9 være aktuell? Ja! Den har jeg kikket på, synes den ble for dyr ny mtp bruken. Men den er definitivt aktuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2018 Jeg har en du kan få kjøpe rimelig, som bare blir liggende her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 4. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2018 På 1. januar 2018 at 8:44 PM, Jankaa skrev: Jeg har en du kan få kjøpe rimelig, som bare blir liggende her Kult! Størrelse ? (Rutta er på hytta så får ikke målt henne før på mandag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts