Argyr Skrevet 5. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 3 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Nei, Sorry, Kvitebjørn og Gullhår skal komme og bo hos tante Heidi. Himmel og hav så utrolig søte! Det synes jeg hørtes ut som en god idé! Akkurat nå, mushi skrev: Denne blandingen har du vært heldig med utseendemessig. For noen nurk. Kjempe-artig navn på Oopsie! Ja, de er altså så nydelige at jeg får helt vondt. Litt myrsnipe, kanskje. Hun måtte jo hete noe sånt! Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev: Korthåra hvit er jo helt alldeles bedårende Som en litt mer funksjonabel Labbis! Han (også) er det! Han har sorry-uttrykket til sin mor, han kommer til å tvinne eierne rundt lillefingeren. De som kjenner meg vet at jeg ikke er noen sippete mykis, men jeg blir faktisk på gråten av å tenke på at de skal flytte. Hver gang en kommer opp i fanget, så tenker jeg at "jammen, DEG kan jeg jo ikke gi fra meg!". Haff! 4 Siter
Raksha Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Dette hjalp ikke på valpesyken, ikke litt engang 1 Siter
Shokata Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Valpesjuk De nydelige småtrolla kommer til å bli midtpunktet i livet til sine kommende eiere 1 Siter
mushi Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Du må oppdatere bildene i annonsen av den valpen du har igjen Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Siter
Argyr Skrevet 5. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Akkurat nå, Shokata skrev: Valpesjuk De nydelige småtrolla kommer til å bli midtpunktet i livet til sine kommende eiere Jeg håper da virkelig det! Det gledes ihvertfall stort, og alle har enten vært på besøk eller kommer på besøk de neste ukene. Akkurat nå, mushi skrev: Du må oppdatere bildene i annonsen av den valpen du har igjen Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Den er ikke oppdatert fordi det er ikke sikkert jeg har igjen noen , og om jeg har, så vet jeg ikke hvilken enda. Hannene fordeles til uka, da er det nok klarhet i det. 2 Siter
Kristiin Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 54 minutter siden, Argyr skrev: Tispene er fordelt, hannene venter jeg med til neste uke.Utenom de to tispene som blir boende, så er resten av navnene bare valpekassenavn. 2312g Oopsie (rød tispe), blir her 2169g Pepsi (rosa tispe, blir i familien) 2383g Gullhår(gylden tispe)2296g Lilla (lilla tispe) 2359g Gullbjørn (gylden hann) 2375g Kvitebjørn 2560g Drama 2680g Sorry (lilla hann) Oopsie (hun blir boende her ) Pepsi Gullhår Drama Sorry Kvitebjørn Gullbjørn Lilla Sorry Gullhår Sorry (øverst) og Kvitebjørn Jeg er helt forelska i alle sammen og kan ikke begripe hvordan jeg skal klare å gi slipp på noen av dem. Vil gjerne beholde både Sorry, Kvitebjørn og Gullhår i tillegg til Oopsie (og Pepsi, men hun kommer jeg til å se ofte). Blir litt vanskelig, gitt. De to svarte med hvit ligna veldig på miniDeli Kanskje det blir pyrrer? De hvite var seriøst søte!! Særlig hvitbjørn med den pelsen 2 Siter
Midas Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 De er så søte skjønner godt at du blir på gråten av å tenke på at de skal reise. 1 Siter
Tuvane Skrevet 6. Februar 2018 Rapporter Skrevet 6. Februar 2018 De langhårede er bare helt *smelt* altså! De er nydelige alle sammen, men... 2 Siter
Koriander Skrevet 6. Februar 2018 Rapporter Skrevet 6. Februar 2018 Skikkelig godklumper dette! 1 Siter
QUEST Skrevet 11. Februar 2018 Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 @Argyr; på tide med flere bilder av hjerteknuserne! Siter
Argyr Skrevet 11. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 Svoger tok bilder da de var ute en snartur i kulda for første gang i går Jeg tok noen videosnutter også, skal sjekke etterpå om det ble noe brukandes. 10 1 Siter
QUEST Skrevet 11. Februar 2018 Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 Snakk om koseklumper..de lyse er særdeles søte da.. Har du bestemt deg for hvilken du skal beholde selv? 1 Siter
Koriander Skrevet 11. Februar 2018 Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 Så gøy å se hvordan de utvikler seg! Siter
Midas Skrevet 11. Februar 2018 Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 De er så vanvittig søte! Er spesielt betatt av de lyse, men de er like vakre alle sammen 2 Siter
Argyr Skrevet 11. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 1 time siden, QUEST skrev: Snakk om koseklumper..de lyse er særdeles søte da.. Har du bestemt deg for hvilken du skal beholde selv? Det står lenger opp her, blir den førstefødte, tricolor tispe. Siter
QUEST Skrevet 11. Februar 2018 Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 Akkurat nå, Argyr skrev: Det står lenger opp her, blir den førstefødte, tricolor tispe. Ups... Siter
Argyr Skrevet 11. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 Akkurat nå, QUEST skrev: Ups... Nei, Oopsie! 1 4 Siter
Mardina Skrevet 11. Februar 2018 Rapporter Skrevet 11. Februar 2018 Søte som sukker alle sammen 1 Siter
Argyr Skrevet 12. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 (endret) Dagens vekter og siste ukes vekt i parentes: Oopsie 3294 (2312) Pepsi 3022 (2169) Gullhår 3304 (2383) Lilla 3169 (2296) Gullbjørn 3406 (2359) Kvitebjørn 3356 (2375) Drama 3641 (2560) Sorry 3936 (2680) Endret 12. Februar 2018 av Argyr Siter
QUEST Skrevet 13. Februar 2018 Rapporter Skrevet 13. Februar 2018 Akkurat nå, Argyr skrev: Skikkelige små bamser Artig tegning på katta som sitter på trappa, hun ser trefarget ut? Går ut fra at det er Katla som går ut og inn av gangen? Er hun 'normaltung' for GSS eller er hun lettere enn de vanligvis er? Hun ser relativt lett og sunn ut, syns jeg 1 Siter
Midas Skrevet 13. Februar 2018 Rapporter Skrevet 13. Februar 2018 Så søte de er De hvite ser ut som små miniisbjørner. Blir veldig valpesyk Når reiser de? 1 Siter
Argyr Skrevet 13. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2018 6 timer siden, QUEST skrev: Skikkelige små bamser Artig tegning på katta som sitter på trappa, hun ser trefarget ut? Går ut fra at det er Katla som går ut og inn av gangen? Er hun 'normaltung' for GSS eller er hun lettere enn de vanligvis er? Hun ser relativt lett og sunn ut, syns jeg Han er rød. Det er Katla ja, de synes egentlig at de burde få mat, så de var litt rastløse. Og så er det en morsom lek, tydeligvis. Hun er en liten spjæling på rett over 40 kg, slekter på faren sin. De andre i kullet er en anelse større. I tillegg holder jeg henne ganske slank, trenger ingen "utstillingskilo". 6 timer siden, Midas skrev: Så søte de er De hvite ser ut som små miniisbjørner. Blir veldig valpesyk Når reiser de? De er leveringsklare 5. mars, men ihvertfall en blir litt lengre, til påske. Siter
Argyr Skrevet 20. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2018 Seks uker i går. En av storfavorittene i kullet er ledig, han har vært holdt av i et håp om at han kunne bli værende i familien, men nå er det på tide å løsrive seg fra den tanken og finne et hjem til lille Kvitebjørn. Jeg har mest lyst til å beholde ham selv, men det kan jeg ikke. Bildespam! 9 Siter
Recommended Posts